Joburi in domeniul bancar

 

BNR » auditor intern

(job inactiv)

Locatie: Bucuresti

Data adaugarii: 2013-05-18

Departament
Direcţia Audit Intern, Serviciul audit general

Responsabilitati
Atribuţiile principale ale postului

Efectuează misiuni de audit intern de asigurare, de consultanţă sau de investigaţie la structurile organizatorice din BNR şi alte entităţi externe unde BNR deţine interese;
În urma misiunilor de audit efectuate, elaborează rapoarte de audit prin care informează conducerea BNR şi conducerea structurilor organizatorice auditate despre constatările identificate şi măsurile de remediere/îmbunătăţire recomandate;
Pe parcursul misiunilor de audit, oferă îndrumare metodologică structurilor organizatorice ale băncii, pentru administrarea riscurilor, implementarea şi menţinerea unui sistem de control intern adecvat (fără implicarea în elaborarea procedurilor de lucru şi control intern);
Informează superiorul ierarhic asupra eventualelor indicii despre existenţa unor fraude, în vederea aplicării procedurilor legale;
Participă la acţiunile de pregătire profesională în domeniul auditului intern sau în domenii conexe.

Cerinte
Studii şi experienţă

studii superioare absolvite cu examen de licenţă în domeniul ştiinţelor economice şi/sau juridice;
experienţă profesională de minim 2 ani în domeniul auditului şi în activitatea bancară;
deținerea unei certificări în domeniul auditului intern recunoscute pe plan internațional (Certified Internal Auditor);
cunoştinţe generale de operare a unui calculator personal şi a unor aplicaţii des întâlnite în activităţile curente (pachetul de programe Microsoft Office);
cunoştinţe în domeniul utilizării CAAT (ACL);
cunoaşterea limbii engleze. Constituie un avantaj cunoaşterea și a unei alte limbi de circulaţie internaţională;
Competenţe comportamentale

capacitate de evaluare şi analiză în vederea optimizării activităţii;
comunicare eficientă şi ascultare activă;
capacitatea de colaborare şi participare proactivă;
capacitatea de a rezolva analitic şi structurat problemele apărute.
Alte condiţii de înscriere la concurs

postul pentru care optează să nu fie într-o structură organizatorică în care soţul/ soţia, părinţii, copiii, fraţii/ surorile candidatului să fie salariaţi sau să nu fie într-o relaţie ierarhică şi/sau funcţională cu postul ocupat de soţul/ soţia, părinţii, copiii, fraţii/ surorile candidatului. Relaţia dintre posturi este analizată de către Direcţia Resurse Umane care aprobă participarea candidatului la concurs;
să nu fi participat în ultimii doi ani anterior datei de desfăşurare a concursului la mai mult de trei concursuri în Banca Naţională a României, centrală plus sucursale regionale şi agenţii, pe un post care presupune aceeaşi activitate.
Înscrierile se fac personal la Direcţia Resurse Umane - Serviciul management resurse umane - Str. Doamnei nr.2, sect.3, Bucureşti, până la data de 31 mai 2013 (inclusiv), între orele 900 - 1100.

Vezi detalii pe site-ul BNR

Expira la: 2013-06-18

Joburi active in domeniul bancar



Alte joburi din domeniul bancar



 

Ultimele Comentarii