Joburi in domeniul bancar

 

BNR » consilier juridic

(job inactiv)

Locatie: Bucuresti

Data adaugarii: 2014-11-19

Departament
BNR CENTRALĂ organizează concurs pentru ocuparea unui post de
consilier juridic, cu contract de muncă pe durată nedeterminată, la Direcţia plăţi, Serviciul administrare ReGIS

Termen limită pentru înscriere: 28 noiembrie 2014

Data publicării: 14 noiembrie 2014

Domeniu
juridic

Responsabilitati
Atribuţiile principale ale postului

- asigură elaborarea şi redactarea corectă din punct de vedere juridic a contractelor aferente activităţii Direcţiei plăţi, precum şi a regulilor de sistem aferente sistemelor de plăţi şi de decontare administrate de Banca Naţională a României;

- asigură redactarea corectă din punct de vedere juridic şi fundamentarea legală a proiectelor de reglementări şi acte normative în elaborarea cărora este implicată Direcţia plăţi, precum şi a observaţiilor la proiectele de reglementări şi acte normative provenite de la alte direcţii sau instituţii;

- asigură elaborarea, redactarea corectă şi fundamentarea din punct de vedere juridic a observaţiilor direcţiei la reglementările, proiectele de reglementări şi de avize ale Băncii Centrale Europene privind proiectele de acte legislative ale Uniunii Europene şi de acte normative din statele membre ale Uniunii Europene;

- asigură consultanţa juridică necesară înţelegerii şi aplicării dispoziţiilor legale şi clauzelor contractuale cu aplicabilitate în domeniul de activitate al Direcţiei plăţi;
urmăreşte evoluţia cadrului legislativ şi de reglementare şi evaluează implicaţiile asupra activităţii Direcţiei plăţi, informând permanent în acest sens conducerea direcţiei.

Cerinte
Studii şi experienţă

- studii superioare absolvite cu examen de licenţă în domeniul ştiinţelor juridice (media aritmetică a mediei obţinute la licenţă şi media anilor de studii este de minimum 8.00);

- studii de master absolvite cu examen de disertaţie în domeniul juridic, constituie un avantaj;

- vechime în profesii juridice de minimum 3 ani de zile;

- experienţă în domeniul financiar-bancar, constituie un avantaj;

- cunoaşterea limbii engleze;

- cunoştinţe în domeniul utilizării computer-ului (pachetul Microsoft Office şi Internet).

Competenţe comportamentale

- orientare către performanţă;
- comunicare eficientă;
- cooperare;
- integritate organizaţională;
- gândire operațională.

Alte condiţii de înscriere la concurs

- postul pentru care optează să nu fie într-o structură organizatorică în care soţul/soţia, părinţii, copiii, fraţii/surorile candidatului să fie salariaţi sau să nu fie într-o relaţie ierarhică şi/sau funcţională cu postul ocupat de soţul/soţia, părinţii, copiii, fraţii/surorile candidatului. Relaţia dintre posturi este analizată de către Direcţia Resurse Umane care aprobă participarea candidatului la concurs;

- să nu fi participat în ultimii doi ani anterior datei de desfăşurare a concursului la mai mult de trei concursuri în Banca Naţională a României, centrală plus sucursale regionale şi agenţii, pe un post care presupune aceeaşi activitate.

Expira la: 2014-11-28

Joburi active in domeniul bancar



Alte joburi din domeniul bancar



 

Ultimele Comentarii