Joburi in domeniul bancar

 

BCR » Director executiv

(job inactiv)

Locatie: Drobeta Turnu Severin

Data adaugarii: 2012-04-08

Departament
Unitate tip C Theodor Costescu

Responsabilitati
Responsabilitati specifice:

Aferente valorii organizationale C - Clienti:
- Efectueaza cercetare si atragere activa de noi clienti, promovand produsele si serviciile Grupului BCR
- Identifica nevoile clientilor si oportunitatile de a vinde produsele si serviciile bancii prin vanzari incrucisate
- Promoveaza produsele bancii si serviciile Grupului BCR / ofera consiliere clientilor existenti si potentiali in concordanta cu gama de produse disponibile in respectivul tip de unitate
- Asigura desfasurarea in cel mai eficient mod a activitatii de servire clientela, cu un grad inalt de calitate a servirii si satisfactie a clientului

Aferente valorii organizationale C - Companie:

- Asigura conducerea efectiva a unitatii coordonate; comunica in mod regulat catre echipa informatiile necesare desfasurarii activitatii zilnice, primite de la managementul superior sau de la alte entitati
- Cunoaste serviciile / produsele pe care le ofera unitatea bancara - norme, proceduri, instructiuni, fise de produs, concepte de vanzare, activitati suport
- Face echipa cu directorul judetean retail in scopul aplicarii strategiilor si politicilor bancii cu privire la activitatea bancara de retail, luand masuri pentru realizarea tintelor (prin coordonarea campaniilor de marketing la nivel local, initierea si finalizarea contractelor potentiale de vanzare, identificarea nevoilor de training ale fortei de vanzare)
- Monitorizeaza gradul de indeplinire a tintelor de vanzari ale unitatii si actioneaza in vederea realizarii acestora
- Evalueaza periodic rezultatele unitatii bancare pe baza indicatorilor de performanta stabiliti si propune masuri in vederea aplicarii strategiei de afaceri si optimizarii activitatii
- Asigura capacitatile unitatii pentru oferirea de consultanta si servicii conform standardelor de calitate pe care le are banca, cu scopul de a atrage si pastra clientii
- Executa orice sarcini primite in legatura cu munca si activitatea sa, incredintate de superiorul ierarhic si care nu contravin prevederilor legale in vigoare.

Responsabilitati generale

Aferente valorii organizationale C - Colegi

Managementul resurselor umane si organizare

- Organizeaza activitatea in cadrul unitatii, repartizeaza lucrarile si urmareste realizarea lor la termen si de buna calitate.
- Cunoaste angajatii pe care ii are in subordine, respectiv responsabilitatile acestora definite prin fisa postului, responsabilitatile specifice atribuite prin decizii, responsabilitatile defintie prin Codul de Etica,accesul la aplicatiile informatice, activitatile ce trebuie monitorizate, rolul fiecarui subordonat in ce priveste implementarea controlului intern.
- Se asigura ca fiecare salariat din subordine are acces la programe adecvate de training, identifica subordonatii cu potential si asigura pentru acestia acces la programe de dezvoltare in cariera
- Asigura mentinerea unui climat de munca adecvat in cadrul activitatii coordonate si de buna colaborare cu entitatile functionale din centrala bancii, precum si cu unitatile bancare teritoriale.
- Se asigura ca activitatile in cadrul unitatii coordonate sunt realizate de personal suficient, calificat, cu experienta si cunostinte solicitate de post
- Asigura derularea in conditii optime a procesului de evaluare a performantei, atat pentru angajatii din subordine cat si in nume propriu, prin completarea formularelor de evaluare, oferirea de feedback, activitati de coaching, stabilre plan actiuni si follow-up
- Raspunde pentru delegarea atributiilor catre personalul coordonat.
- Informeaza pe cale ierarhica cu privire la abaterile descoperite in exercitarea atributiilor si asupra riscurilor aferente activitatii coordonate, propunand masuri pentru remedierea cu promptitudine a acestora, conform procedurilor care reglementeaza activitatea coordonata.
- Analizeaza si rezolva, in limita autoritatii, problemele ridicate de salariatii din subordine, referitor la reglementarile interne ale Bancii sau alte probleme ce privesc modul de efectuare a operatiilor si de prestare a serviciilor bancare; informeaza, pe scara ierarhica, asupra aspectelor ce depasesc limita sa de autoritate,
- Este preocupat de aspectul unitatii; Ia toate masurile necesare pentru mentinerea standardelor de calitate (curatenie, pliante, marketing, aspect exterior, ordine pe birouri etc). precum si pentru functionarea echipamentelor ce interactioneaza cu clientii

Aferente valorii organizationale C - Control

- Aplicarea reglementarilor legale specifice domeniului coordonat
- Isi insuseste, respecta si aplica prevederile reglementarilor specifice domenului de activitate necesare exercitarii atributiilor postului Asigura implementarea liniilor strategice, standardelor si politicilor bancii in unitatea bancara, dispun sau propun, in limitele de autoritate delegate, masuri pentru aplicarea reglementarilor legale si a dispozitiilor organelor de conducere ale bancii..
- Organizeaza si urmareste exercitarea atributiilor de control intern si control ierarhic la nivelul activitatii coordonate.
- Asigura derularea activitatii coordonate cu respectarea si aplicarea prevederilor CCM, Regulamentului intern, Codului de etica si a prevederilor legale cuprinse in actele de reglementare interna aplicabile domeniului de activitate in conformitate cu postul detinut, precum si alte dispozitii specifice transmise de superiorii ierarhici.
- Actioneaza numai in limitele de autoritate incredintate prin reglementarile interne ale bancii, cu evitarea conflictului de interese.
- Asigura implementarea propunerilor formulate prin rapoartele de control BNR/rapoartele de audit/rapoarte de conformitate.
- Asigura achizitionarea de bunuri cu respectarea procedurii de achizitii

Cerinte
1.Studii: superioare socio-economice sau juridice / tehnice sau medii

2. Vechime minima in specialitate: 2 ani pentru studii superioare, din care 1 an in institutii financiar-bancare, respectiv 5 ani pentru studii medii, din care 1 an in institutii financiar-bancare, 1 an in activitati de management

3. Limba straina: Engleza - nivel mediu

4. Alte conditii: fara cazier judiciar

Cunostinte

- Cunostinte generale despre produsele si serviciile oferite de grupul BCR
- Familiarizat cu promovarea si vanzarea produselor si serviciilor de retail in domeniul financiar
- Familarizat cu cadrul legal aferent domeniului bancar
- Cunostinte de management, vanazare, negociere si comunicare
- Operare PC, pachetul office

Abilitati

- De luare a deciziilor
- Comunicare
- Vanzare
- Negociere
- De evaluare a informatiilor
- Autocontrol in situatii de stres
- Initiativa si responsabilitate
- Proactiv

Competente:

- Orientare catre client
- Orientare catre rezultate
- Dezvoltarea echipei
- Inovatie
- Rezolvarea problemelor ( orientare spre solutii)
- Manifestarea principiilor etice ale bancii
- Managementul schimbarii

Expira la: 2012-05-08

Joburi active in domeniul bancar



Alte joburi din domeniul bancar



 

Ultimele Comentarii