Joburi in domeniul bancar

 

BNR » Referent Directia Reglementare si Autorizare

(job inactiv)

Locatie:

Data adaugarii: 2013-04-19

Responsabilitati
Atribuţiile principale ale postului

Participă la elaborarea proiectelor de reglementări contabile pe domeniile specifice de competenţă, conform fişei postului: instrumente financiare; recunoaşterea veniturilor; provizioane, datorii contingente şi active contingente; tranzacţii în valută, desfăşurând următoarele activităţi:
analizează reglementările existente şi consultă documentaţia internă şi/ sau externă în domeniu;
participă la elaborarea proiectelor de reglementări pe baza utilizării rezultatelor obţinute din analizele efectuate;
întreprinde măsurile necesare privind aprobarea reglementărilor, respectiv: i) solicită punctul de vedere al direcţiilor de specialitate din cadrul Băncii Naţionale a României şi al instituţiilor implicate în procesul elaborării reglementărilor şi asigură preluarea în textul proiectului a observaţiilor şi propunerilor primite, iar în caz contrar formularea unui răspuns de fundamentare a respingerii propunerilor; ii) elaborează referatul (nota) de aprobare a proiectului de act normativ în vederea semnării de către conducerea direcţiei şi asigură înaintarea proiectului spre avizare şi aprobare Comitetului de Supraveghere, respectiv, Consiliului de administraţie al Băncii Naţionale a României, precum şi transmiterea proiectului definitivat spre avizare instituţiilor implicate (Ministerul Finanţelor Publice etc.).
Analizează stadiul alinierii reglementărilor din domeniul contabil al serviciului la directivele comunitare şi/sau la standardele contabile aplicabile pe plan internaţional.
Rezolvă corespondenţa repartizată, pe baza analizării reglementărilor şi consultării documentaţiei existente în domeniu, elaborând proiectele de răspuns şi formulează puncte de vedere cu privire la proiectele de acte normative, emise de alte direcţii din cadrul Băncii Naţionale a României şi de alte instituţii publice, incidente domeniului contabil specific serviciului.

Cerinte
Studii şi experienţă

studii superioare absolvite cu examen de licenţă în ştiinţe economice;
studii de masterat absolvite în unul din domeniile: contabilitate, audit, expertiză contabilă sau certificat CECCAR/CAFR, constituie un avantaj;
experienţă în domeniul contabilităţii şi expertizei contabile, constituie un avantaj;
cunoştinţe de operare în domeniul informatic (Microsoft Word, Excel, PowerPoint, utilizare Internet etc.);
cunoaşterea limbii engleze.

Competenţe comportamentale

Capacitate de evaluare şi analiză în vederea optimizării activităţii;
Comunicare eficientă şi ascultare activă;
Capacitatea de colaborare şi participare proactivă;
Capacitatea de a rezolva analitic şi structurat problemele apărute.

Alte condiţii de înscriere la concurs

postul pentru care optează să nu fie într-o structură organizatorică în care soţul/ soţia, părinţii, copiii, fraţii/ surorile candidatului să fie salariaţi sau să nu fie într-o relaţie ierarhică şi/sau funcţională cu postul ocupat de soţul/ soţia, părinţii, copiii, fraţii/ surorile candidatului. Relaţia dintre posturi este analizată de către Direcţia Resurse Umane care aprobă participarea candidatului la concurs;
să nu fi participat în ultimii doi ani anterior datei de desfăşurare a concursului la mai mult de trei concursuri în Banca Naţională a României, centrală plus sucursale regionale şi agenţii, pe un post care presupune aceeaşi activitate.

Înscrierile se fac personal la Direcţia Resurse Umane - Serviciul management resurse umane - Str. Doamnei nr.2, sect.3, Bucureşti, până la data de 30 aprilie 2013 (inclusiv), între orele 900 - 1100.

Vezi mai multe detalii aici

Expira la: 2013-04-30

Joburi active in domeniul bancar



Alte joburi din domeniul bancar



 

Ultimele Comentarii