Joburi in domeniul bancar

 

BCR » Manager EU Office

(job inactiv)

Locatie:

Data adaugarii: 2011-09-13

Departament
Departamentul EU Office

Responsabilitati
Principalele tale sarcini si responsabilitati:

*
Colaboreaza cu managerii de relatii/consilierii clienti in ceea ce priveste identificarea clientilor eligibili pentru accesarea fondurilor nerambursabile si pentru consilierea acestora privind structurarea afacerii si completarea documentatiei;
*
Participa in echipa de promovare, vanzare si dezvoltare a produselor si serviciilor EU Office BCR destinate clientilor potentiali beneficiari ai fondurilor europene si consiliaza potentialii clienti in vederea identificarii noilor oportunitati de afaceri, alaturi de managerii de relatii, care au responsabilitatea gestionarii relatiei cu clientul in ansamblul sau (inclusiv din punct de vedere al elaborarii referatului de credit);
*
Verifica si avizeaza respectarea criteriilor de eligibilitate si a schemei de finantare obligatorii, stabilite prin Ghidul Aplicantului/documentatia aferenta schemei de finantare nerambursabila respective;
*
Furnizeaza informatii referitoare la: cadrul legislativ european si national privind finantarile UE, tipurile de finantari UE si mecanismele corespunzatoare, modificarile aparute in materie, prin intermediul: materialelor publicitare EU Office BCR, buletinelor lunare de informatii, scrisori personalizate, Internet/Infonet, informatii furnizate la solicitarea expresa a clientilor formulata prin e-mail,telefonic sau direct in cadrul intalnirilor cu acestia;
*
Organizeaza si participa la simpozioane, mese rotunde, seminarii avand ca tema fondurile europene post-aderarefonduri nerambursabile de la bugetul de stat;
*
Stabileste contacte cu institutiile locale, responsabile cu gestionarea fondurilor europene: Agentii de Dezvoltare Regionale, autoritati locale, etc

Cerinte
Cerinţe post

1.Studii superioare de lunga durata: economice / juridice / tehnice sau de alta specialitate si cursuri de perfectionare in domeniul mecanismelor de accesare si implementare a proiectelor cu fonduri nerambursabile ( europene si nationale)

2. Vechime minima in specialitate 4 ani din care in institutii financiar-bancare 3 ani;



Cunostinte tehnice si de afaceri:

*
cunostinte aprofundate despre banca
*
cunoasterea obiectivelor strategice ale bancii
*
cunostinte generale despre produsele si serviciile bancii si ale Grupului / toate produsele si serviciile bancare
*
management si tehnici de vanzari
*
tehnici de monitorizare
*
cunostinte economice si financiare
*
cunostinte legislative pentru societatile comerciale din Romania
*
declaratia privind Toleranta Zero la Frauda si practici ilegale
*
analiza cerintelor clientilor
*
cunostinte despre piata bancara
*
cunostinte IT specifice domeniului de activitate
*
cunoasterea procedurilor, schemelor si mecanismelor de implementare a fondurilor nerambursabile;
*
abilitati de sintetizare date si crearea de rapoarte specifice;
*
abilitati de negociere si comunicare cu autoritatile de management ale fondurilor europene, clientii, etc;
*
limba engleza: nivel mediu



Aptitudini

*
afinitate profesionala;
*
capacitate organizatorica;
*
capacitate de relationare cu alte persoane;
*
capacitate de asimilare de noi cunostinte;
*
initiativa,
*
gandire logica,
*
capacitate de analiza,
*
corelare si sinteza a informatiilor;
*
abilitati de negociere
*
capacitate de adaptare la schimbari



Atitudini

*
simtul datoriei, al responsabilitatii,
*
constientizarea afacerii;
*
integritate prin sustinerea valorilor etice ale bancii,
*
hotarare in atingerea scopurilor
*
orientarea catre client
*
analiza logica a situatiilor si emiterea de judecati adecvate
*
promptitudine in servirea clientilor
*
disponibilitati de relationare si de adaptare,
*
spirit de echipa
*
autodezvoltare.

Expira la: 2011-10-13

Joburi active in domeniul bancar



Alte joburi din domeniul bancar



 

Ultimele Comentarii