Joburi in domeniul bancar

 

BNR » informatician

(job inactiv)

Locatie: BNR - Centrală

Data adaugarii: 2009-04-21

Departament
Direcţia statistică

Domeniu
Serviciul Procesare date statistice

Responsabilitati
Responsabilităţile postului:

* utilizează aplicaţii informatice de procesare a datelor statistice, dezvoltate în mediul ORACLE;
* realizează şi întreţine proceduri specifice prelucrării datelor statistice;
* pregăteşte datele statistice în scopul transmiterii lor la entităţile beneficiare;
* soluţionează cerinţe ad-hoc de date şi informaţii statistice;
* contribuie la îmbunătăţirea funcţionării aplicaţiilor destinate prelucrării datelor statistice;
* îşi perfecţionează continuu cunoştinţele de specialitate.

Cerinte
Condiţii de înscriere la concurs:

* studii superioare de specialitate, absolvite cu examen de licenţă, într-una dintre următoarele specialităţi: calculatoare, electronică, matematică, informatică economică, cibernetică, statistică;
* cunoştinţe temeinice în lucrul cu limbajul de interogare SQL, extensia procedurală ORACLE PL/SQL, Oracle*Reports; cunoştinţe avansate în lucrul cu Word, Excel, PowerPoint;
* cunoaşterea limbii engleze;
* cunoaşterea aprofundată a limbii române;
* capacitate de învăţare şi adaptare;
* abilităţi de comunicare şi lucru în echipă;
* capacitate de a lucra în condiţii de stres;
* responsabilitate; capacitate de analiză şi sinteză;
* capacitate deplină de exerciţiu; apt de muncă, aspect dovedit prin adeverinţa medicală;
* să nu i se fi desfăcut contractul de munca din motive care ţin de persoana salariatului în ultimii 5 ani de activitate profesională;
* să nu aibă angajaţi în bancă soţul/soţia, părinţii, copiii, fraţii/surorile, alte rude sau afini până la gradul II inclusiv;
* să nu aibă înscrieri în cazierul judiciar;
* să nu fi participat la mai mult de trei concursuri în Banca Naţională a României, centrală plus sucursale, pe un post care presupune aceeaşi activitate.

Responsabilităţile postului:

* utilizează aplicaţii informatice de procesare a datelor statistice, dezvoltate în mediul ORACLE;
* realizează şi întreţine proceduri specifice prelucrării datelor statistice;
* pregăteşte datele statistice în scopul transmiterii lor la entităţile beneficiare;
* soluţionează cerinţe ad-hoc de date şi informaţii statistice;
* contribuie la îmbunătăţirea funcţionării aplicaţiilor destinate prelucrării datelor statistice;
* îşi perfecţionează continuu cunoştinţele de specialitate.

Înscrierile se fac personal la:
Serviciul management resurse umane - Direcţia Resurse Umane,
Str. Doamnei nr.8, sect.3, Bucureşti,
până la data de 8 mai 2009 (inclusiv), între orele 1100 - 1300.

La înscriere candidaţii vor prezenta următoarele documente:

* chestionar tip;
* curriculum vitae (model european);
* diplomă de studii (original şi copie);
* 1 fotografie tip paşaport (se ataşează la Chestionar);
* alte documente de studii (diplome, atestate, etc.) care să ateste îndeplinirea condiţiilor de participare la concurs (original şi copie);
* adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care să ateste starea de sănătate corespunzătoare postului scos la concurs.

Procedura de desfăşurare

În data de 14 mai 2009 candidaţii vor telefona pentru a primi detalii legate de desfăşurarea probelor de concurs.

Concursul se va desfăşura începând cu data de 18 mai 2009 şi va avea următoarele etape:

1. Interviu socio-psihologic - care cuprinde 2 probe:
1. Interviu preliminar
2. Testare psihologică

Fiecare dintre cele 2 probe componente ale interviului socio-psihologic se apreciază cu calificativul admis/respins.
2. Test profesional scris - se apreciază cu note de la 1-10, nota minimă de promovare fiind 7,00.
3. Interviu socio-profesional - se apreciază cu note de la 1-10, nota minimă de promovare fiind 7,00.

Notă: Fiecare probă de concurs este eliminatorie.

Datele şi ordinea de susţinere a testului profesional scris şi a interviului socio-profesional vor fi stabilite de comisia de examinare.

Candidaţii care nu se vor afla în sală în momentul înmânării subiectelor pierd dreptul de a mai susţine testul profesional scris. Orice fraudă sau tentativă de fraudă dovedită se sancţionează cu eliminarea din concurs.

Contestaţii

Candidaţii nemulţumiţi de rezultatul la proba scrisă pot depune contestaţie la Direcţia resurse umane din centrala Băncii Naţionale a României, în termen de 48 de ore de la data comunicării rezultatelor, indiferent de modalitatea de comunicare.

Termenul de soluţionare a contestaţiei este de maxim 10 zile lucrătoare de la data înregistrării la Registratura BNR.

Candidaţii pot contesta numai notele obţinute la propriile lucrări scrise. Rezultatele obţinute la interviul preliminar şi la interviul socio-profesional nu pot fi contestate.

Relaţii suplimentare la tel. 021/313.04.10 int. 2512 şi 2523.

TEMATICA

* Cadrul legal privind organizarea şi funcţionarea Băncii Naţionale a României, obiectivul fundamental şi principalele atribuţii ale Băncii Naţionale a României;
* Conducerea şi administrarea Băncii Naţionale a României;
* Sistemul de gestiune a bazelor de date relaţionale Oracle: limbajul SQL, extensia procedurală PL/SQL, Oracle*Reports; Utilizare Word, Excel, PowerPoint.


BIBLIOGRAFIA

* Legea nr. 312/2004 privind Statutul Băncii Naţionale a României (Monitorul Oficial, Partea I, nr. 582/30.06.2004, www.bnro.ro );
* Documentaţie curentă Oracle (www.oracle.com) Dezvoltarea bazelor de date în Oracle 9i - Dan Hotka; ed. ALL;
* Oracle PL/SQL - Tom Luers, Timothy Atwood, Jonathan Gennick; ed. Teora;
* Utilizare Microsoft Office pentru Windows 95 - Rick Winter, Patty Winter, ed. Teora 1999.

Expira la: 2009-05-08

Joburi active in domeniul bancar



Alte joburi din domeniul bancar



 

Ultimele Comentarii