Joburi in domeniul bancar

 

BNR » Referent de specialitate, directia comunicare

(job inactiv)

Locatie: Bucuresti

Data adaugarii: 2008-11-17

Departament
Direcţia Comunicare, Serviciul publicaţii electronice şi website

Responsabilitati
Atribuţiile specifice postului de referent de specialitate (informatician):

asigurarea administrării curente a website-ului BNR;
realizarea şi întreţinerea procedurilor specifice site-ului, inclusiv a celor de actualizare a acestuia;
îmbunătăţirea funcţionalităţii curente a site-ului BNR, precum şi de dezvoltare a acestuia, în concordanţă cu bunele practici în domeniu;
soluţionarea corespondenţei primite pe adresa webmaster@bnro.ro;
perfecţionarea permanentă a cunoştinţelor de specialitate.
Condiţii specifice de înscriere la concurs pentru postul de referent de specialitate (economist):

studii superioare economice, absolvite cu examen de licenţă; media examenului de licenţă de minimum 8;
cunoştinţe de macroeconomie şi financiare;
cunoştinţe avansate de operare în Word, Excel, PowerPoint;
cunoştinţe în programele Adobe Creative Suite 2-3 constituie un avantaj;
cunoştinţe CSS şi HTML constituie un avantaj;
Atribuţiile specifice postului de referent de specialitate (economist):

participă la realizarea publicaţiilor electronice ale BNR;
participă la realizarea materialelor de informare (broşuri, pliante etc.), ca parte a pachetelor educaţionale ale BNR;
participă la proiecte ce vizează identitatea vizuală a instituţiei;
monitorizează evoluţiile economice recente pe plan intern şi internaţional şi participă la elaborarea de informări/analize pe aceste teme;
participă la pregătirea materialelor destinate publicării pe website-ul BNR;
perfecţionarea permanentă a cunoştinţelor de specialitate.
Condiţii generale de înscriere la concurs (comune celor 2 posturi):

cunoaşterea aprofundată a limbii române;
o bună cunoaştere a limbii engleze;
capacitate de a lucra în condiţii de stres;
abilităţi de comunicare; flexibilitate şi capacitate de lucru în echipă;
capacitate de analiză, sinteză, redactare, organizare a informaţiei;
capacitate şi dorinţă de dezvoltare profesională/informare; spirit dinamic, creativ;
responsabilitate;
capacitate deplină de exerciţiu;
apt de muncă, aspect dovedit prin adeverinţa medicală;
să nu i se fi desfăcut contractul de munca din motive care ţin de persoana salariatului în ultimii 5 ani de activitate profesională;
să nu aibă angajaţi în bancă soţul/soţia, părinţii, copiii, fraţii/surorile, alte rude sau afini până la gradul II inclusiv;
să nu aibă înscrieri în cazierul judiciar;
să nu fi participat la mai mult de trei concursuri în Banca Naţională a României, centrală plus sucursale, pe un post care presupune aceeaşi activitate.
Înscrierile se fac personal la Serviciul management resurse umane - Direcţia Resurse Umane, Str. Doamnei nr.8, sect.3, Bucureşti, până la data de 27 noiembrie 2008 (inclusiv), între orele 1100 - 1300.

La înscriere candidaţii vor prezenta următoarele documente:

chestionar tip;
curriculum vitae (model european);
diplomă de studii (original şi copie);
1 fotografie tip paşaport (se ataşează la Chestionar);
alte documente de studii (diplome, atestate, etc.) care să ateste îndeplinirea condiţiilor de participare la concurs (original şi copie);
adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care să ateste starea de sănătate corespunzătoare postului scos la concurs.
În data de 4 decembrie 2008 2008 candidaţii vor telefona pentru a primi detalii legate de desfăşurarea probelor de concurs.



Concursul se va desfăşura începând cu data de 8 decembrie 2008 şi va avea următoarele etape:

Interviu socio-psihologic - care cuprinde 2 probe:
Interviu preliminar
Testare psihologică
Fiecare dintre cele 2 probe componente ale interviului socio-psihologic se apreciază cu calificativul admis/respins.

Test profesional scris - se apreciază cu note de la 1-10, nota minimă de promovare fiind 7,00.
Interviu socio-profesional - se apreciază cu note de la 1-10, nota minimă de promovare fiind 7,00.
Notă: Fiecare probă de concurs este eliminatorie.



Datele şi ordinea de susţinere a testului profesional scris şi a interviului socio-profesional vor fi stabilite de comisia de examinare.

Candidaţii care nu se vor afla în sală în momentul înmânării subiectelor pierd dreptul de a mai susţine testul profesional scris. Orice fraudă sau tentativă de fraudă dovedită se sancţionează cu eliminarea din concurs.

Candidaţii nemulţumiţi de rezultatul la proba scrisă pot depune contestaţie la Direcţia resurse umane din centrala Băncii Naţionale a României, în termen de 48 de ore de la data comunicării rezultatelor, indiferent de modalitatea de comunicare.

Termenul de soluţionare a contestaţiei este de maxim 10 zile lucrătoare de la data înregistrării la Registratura BNR.

Candidaţii pot contesta numai notele obţinute la propriile lucrări scrise. Rezultatele obţinute la interviul preliminar şi la interviul socio-profesional nu pot fi contestate.

Relaţii suplimentare la tel. 021/313.04.10 int. 2512 şi 2523.

Cerinte
Condiţii specifice de înscriere la concurs pentru postul de referent de specialitate (informatician):

studii superioare absolvite cu examen de licenţă - de preferinţă în următoarele specialităţi: calculatoare, electronică, matematică, informatică economică, cibernetică; media examenului de licenţă: minimum 8;
cunoştinţe JavaScript, HTML, XML, DHTML, CSS;
cunoştinţe în tehnologia ASP.NET 3.0 şi cunoştinţe în programarea C# framework 3.5 reprezintă un avantaj;
cunoştinţe baze de date SQL Server 2005/2008;
cunoştinţe de administrare Microsoft 2003 Server;
cunoştinţe de operare în Word şi Excel.

Expira la: 2008-11-27

Joburi active in domeniul bancar



Alte joburi din domeniul bancar



 

Ultimele Comentarii