Joburi in domeniul bancar

 

BNR » Referent la Directia Protectia valorilor, Serviciul managementul situatiilor de urgenta si continuitatea activitatii

(job inactiv)

Locatie: Bucuresti

Data adaugarii: 2013-10-11

Responsabilitati
Atribuţiile principale ale postului

- colaborează la elaborarea proiectelor de regulamente, norme şi proceduri de lucru specifice domeniului situaţiilor de urgenţă şi continuităţii activităţii;
- elaborează note de informare pentru conducerea direcţiei şi/sau conducerea executivă a Băncii Naţionale a României, referitoare la domeniul de responsabilitate;
- rezolvă corespondenţa cu Ministerul de Interne, Inspectoratul pentru situaţii de urgenţă şi alte instituţii, ministere, bănci centrale, sau alte entităţi, persoane juridice;
- participă la acţiunile de verificare a activităţii specifice, precum şi la acţiunile de îndrumare a personalului de specialitate din cadrul sucursalelor regionale şi agenţiilor BNR;
- susţine desfăşurarea acţiunilor pe linia continuităţii activităţilor critice ale Băncii Naţionale a României;
- participă la analizarea documentelor transmise de Banca Centrală Europeană şi Comisia Europeană în domeniu.

Cerinte
Studii şi experienţă

- studii superioare absolvite cu examen de licență în domeniul științelor economice, facultate cu profil financiar bancar
- cunoştinţe în domeniul utilizării computer-ului: pachetul Microsoft Office 2010, Internet;
- cunoaşterea limbii engleze;
- experienţa profesională de minimum 3 ani în domeniul managementului situațiilor de urgență - constituie un avantaj

Competenţe comportamentale

- capacitate de evaluare şi analiză în vederea optimizării activităţii;
comunicare eficientă şi ascultare activă;
- capacitatea de colaborare şi participare proactivă;
- capacitatea de a rezolva analitic şi structurat problemele apărute.

Alte condiţii de înscriere la concurs

- postul pentru care optează să nu fie într-o structură organizatorică în care soţul/ soţia, părinţii, copiii, fraţii/ surorile candidatului să fie salariaţi sau să nu fie într-o relaţie ierarhică şi/sau funcţională cu postul ocupat de soţul/ soţia, părinţii, copiii, fraţii/ surorile candidatului. Relaţia dintre posturi este analizată de către Direcţia Resurse Umane care aprobă participarea candidatului la concurs;
- să nu fi participat în ultimii doi ani anterior datei de desfăşurare a concursului la mai mult de trei concursuri în Banca Naţională a României, centrală plus sucursale regionale şi agenţii, pe un post care presupune aceeaşi activitate.

Înscrierile se fac personal la Direcţia Resurse Umane - Serviciul management resurse umane - Str. Doamnei nr.2, sect.3, Bucureşti, până la data de 23 octombrie 2013 (inclusiv), între orele 900 - 1100.

Vezi detalii pe site-ul BNR

Expira la: 2013-10-23

Joburi active in domeniul bancar



Alte joburi din domeniul bancar



 

Ultimele Comentarii