Joburi in domeniul bancar

 

BCR » Coordonator Echipa Regionala Bucuresti

(job inactiv)

Locatie: Bucuresti

Data adaugarii: 2012-04-01

Responsabilitati
- Gestioneaza in mod activ cazurile (bilant/extrabilant) din portofoliile alocate si repartizeaza cazurile spre rezolvare subordonatilor;
- Coordoneaza si supervizeaza activitatile ofiterilor credite problema din echipa regionala;
- Initiaza actiunile si analizele necesare formularii unei propuneri de recuperare a creantelor bancii pentru clientii din portofoliile alocate;
Negociaza cu clientii rambursarea debitelor si incheie intelegeri de rambursare cu acestia;
- Supervizeaza si se implica activ in derularea procedurilor de executare silita sau derularea procedurilor conform Legii nr.85/2006;
- Reprezinta, pe baza de delegatie/mandat, interesele bancii in relatia cu orice institutie sau entitate externa, care implica formularea unui punct de vedere sau actiune in legatura cu clientii debitori din portofoliul alocat;
- Colaboreaza activ, in vederea asigurarii bunei derulari a procedurilor judiciare, cu consilierii juridici si executorii bancari implicati in cazurile ce fac obiectul analizei;
- Repartizeaza consilierilor juridici, in scopul formularii unor opinii juridice, cazurile si spetele care apar in legatura cu clientii din portofoliile gestionate;
- Monitorizeaza existenta garantiilor si implicit a valabilitatii politelor de asigurare pentru bunurile reprezentand garantia bancii, si solicita evalutorilor din cadrul Directiei, acolo unde este cazul, o reactualizare a valorilor admise in garantie;
- Face propuneri si le supune aprobarii conform limitelor de autoritate, pentru clientii din portofoliul alocat si urmareste derularea operatiunilor aprobate pana la recuperarea integrala a creantelor bancii, sau solutionarea cazului;
- Verifica inscrierea in sistemul informatic a inregistrarilor aferente operatiunilor aferente clientilor din portofoliul gestionat;
- Monitorizeaza elaborarea si semneaza, conform reglementarilor interne ale bancii, documentele contractuale care apar ca urmare a intelegerilor sau negocierilor survenite intre banca si clientii din portofoliul gestionat sau terte parti;
- Asigura masurarea performantelor ofiterilor credite problema in functie de tintele stabileste si urmareste realizarea acestora.


Cerinte
Studii superioare de lunga durata: economice;
Vechime minima in specialitate: 4 ani, din care:
o in institutii financiar-bancare: 3 ani;

o in activitatea de recuperari creante si managementul riscului de credit

- experienta in functii de conducere: 1 ani.

Cunostinte de afaceri si tehnice:

Cunostinte aprofundate despre activitatea de creditare si managementul riscului de credit
Cunoasterea obiectivelor strategice ale bancii
Cunostinte generale despre produsele si serviciile bancii / toate produsele si serviciile bancare
Management si tehnici de negociere
Tehnici de control si monitorizare
Cunostinte economice si financiare
Cunostinte legislative pentru societatile comerciale din Romania
Analiza cerintelor clientilor
Cunostinte despre piata

Altele:

Cunostinte limba engleza
Cunostinte operare PC

Aptitudini:

Atitudini de organizare si manageriale
Atitudine constructiva
Putere de motivare
Abordare analitica in ceea priveste riscul
Aptitudini excelente de comunicare si lucru in echipa
Orientare spre performanta
Abilitati de negociere

Atitudini:

Profesionalism
Conducerea echipei
Spirit de echipa
Flexibilitate, loialitate
Abordare strategica
Autodezvoltare
Integritate

Expira la: 2012-05-01

Joburi active in domeniul bancar



Alte joburi din domeniul bancar



 

Ultimele Comentarii