Joburi in domeniul bancar

 

BCR » Coordonator

(job inactiv)

Locatie: Bucuresti

Data adaugarii: 2011-05-21

Departament
Directia Operatiuni Retail - Departamentul Control Credite Simple-Echipa Analiza credite nenominalizate 4

Responsabilitati
Responsabilitati specifice:

Coordoneaza activitatea de verificare si analiza a documentelor prezentate de clientii care solicita produse de creditare;
Efectueaza operatiuni de monitorizare si intocmeste rapoarte aferente activitatilor curente ale departamentului;
Dezvolta procese si proceduri operationale in colaborare cu departamentele cu care interactioneaza;
Asigura un climat de cooperare intre salariatii compartimentului pe care il coordoneaza;
Identifica nevoile de instruire si propune pentru instruire salariatii compartimentului pe care il coordoneaza;
Se asigura ca activitatile efectuate de subordonati au un grad ridicat de acuratete, respectand standardele si procedurile de lucru in vigoare;
Decide asupra modului de alocare optima a resurselor disponibile;
Stabileste obiective individuale si pentru echipa;
Asigura monitorizarea permanenta a volumelor de activitati si repartizeaza in conformitate catre salariatii compartimentului;
Participa in procesul de recrutare a personalului.

Cerinte
Cerinţe post



Studii superioare de lunga durata: economice /juridice/tehnice/de alta specialitate si cursuri de specializare corespunzator cerintelor locului de munca sau superioritate de scurta durata: colegiul bancar/economice si cursuri de specializare;

Vechime in specialitate: minima de 2 ani, din care: in institutii financiar-bancare 2 ani;

Limba engleza - nivel mediu





Cunostinte tehnice si de afaceri:



Produsele si serviciile oferite de BCR
Reglementarile legale in domeniul bancar (norme, instructiuni, regulamente specifice sferei proprii de activitate);
Procedurile de lucru, fluxurile operationale specifice activitatii
Tehnici de comunicare si negociere
Cunoasterea politicilor/planurilor bancii
Aplicatiile informatice specifice domeniului de activitate

Aptitudini :

Capacitate de analiza in evaluarea informatiilor
Capacitate de decizie
Gandire logica, viteza de reactie
Spirit de observatie
Capacitate de comunicare
Initiativa proprie/Dezvoltarea de solutii acceptabile
Abilitate de a lua decizii atât in situatii curente, cât si in cele de exceptie
Capacitate de asimilare a noilor cunostinte

Atitudini :

simtul datoriei, al responsabilitatii,constientizarea afacerii, constiinta calitatii, hotarare in atingerea scopurilor consecventa; perseverenta, gandire de ansamblu, analiza logica a situatiilor si emiterea de judecati adecvate, disponibilitati de relationare si de adaptare, spirit de echipa, spirit organizatoric, atentie la detalii, autocontrol in situatii de stres, integritate prin sustinerea valorilor etice ale bancii; autodezvoltare; incurajarea initiativei subordonatilor

Expira la: 2011-06-21

Joburi active in domeniul bancar



Alte joburi din domeniul bancar



 

Ultimele Comentarii