Joburi in domeniul bancar

 

BNR » referent de specialitate

(job inactiv)

Locatie: Bucuresti

Data adaugarii: 2009-02-09

Departament
Direcţia Supraveghere

Responsabilitati
REFERENT DE SPECIALITATE (studii economice) - 1 post la Serviciul Inspecţie 3

Principalele responsabilităţi:

analizează conţinutul şi încadrarea în prevederile legale în materie a solicitărilor instituţiilor de credit şi ale sucursalelor instituţiilor de credit străine, remise Direcţiei Supraveghere referitoare la aprobarea BNR pentru modificările intervenite în situaţia instituţiilor de credit;
analizează conţinutul şi încadrarea în prevederile legale în materie a notificărilor instituţiilor de credit şi ale sucursalelor instituţiilor de credit străine, remise Direcţiei Supraveghere referitoare la modificările intervenite în situaţia instituţiilor de credit;
supraveghează respectarea încadrării indicatorilor de prudenţa bancară în limitele impuse de reglementările prudenţiale în vigoare, prin analize sistematice efectuate pe baza raportărilor şi a datelor transmise de instituţiile de credit şi sucursalelor instituţiilor de credit străine;
prezintă conducerii direcţiei, pentru fiecare instituţie de credit şi sucursală a instituţiilor de credit străine o evoluţie a indicatorilor de prudenţă bancară însoţită de constatări referitoare la aceasta evoluţie;
colaborează cu serviciul de evaluare a sistemului bancar, la elaborarea materialelor de sinteză referitoare la evaluarea sistemului bancar românesc.

Tematica de concurs şi bibliografia sunt specifice activităţii de monitorizare şi supraveghere a instituţiilor financiare bancare (anexa nr.1)

Cerinte
Condiţiile generale de înscriere la concurs sunt următoarele (pentru toate tipurile de posturi):

studii superioare economice, absolvite cu examen de licenţă;
cunoaşterea limbii engleze;
cunoştinţe de operare în domeniul informatic (editare texte, tabele, utilizare Internet etc.);
abilităţi de analiză, sinteză şi redactare;
capacitatea de a lucra în echipă, spirit de iniţiativă, rezistenţă şi capacitate de concentrare în condiţii de stres;
capacitate deplină de exerciţiu;
să nu aibă angajaţi în bancă soţul/soţia/, părinţi, copii, fraţi/surori, alte rude sau afini până la gradul II inclusiv;
să nu aibă desfaceri ale contractului de muncă din motive imputabile salariatului în ultimii 5 ani;
să nu fi participat la mai mult de trei concursuri în Banca Naţională a României, centrală plus sucursale, pe un post care presupune aceeaşi activitate;
să nu aibă înscrieri în cazierul judiciar de la Poliţie;
apt de muncă, aspect dovedit prin adeverinţa medicală;

Înscrierile se fac personal la Serviciul management resurse umane - Direcţia Resurse Umane, Str. Doamnei nr.8, sect.3, Bucureşti, până la data de 13 februarie 2009 (inclusiv), între orele 1100 - 1300.

La înscriere candidaţii vor prezenta următoarele documente:

chestionar tip;
curriculum vitae (model european);
diplomă de studii (original şi copie);
cartea de muncă (original sau copie);
alte documente care să ateste îndeplinirea condiţiilor de participare la concurs (original şi copie);
1 fotografie (tip paşaport);
buletin (carte) de identitate (original şi copie);
adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care să ateste starea de sănătate corespunzătoare postului scos la concurs.
În data de 19 februarie 2009 candidaţii vor telefona pentru a primi detalii legate de desfăşurarea probelor de concurs.

Concursul se va desfăşura începând cu data de 23 februarie 2009 şi va avea următoarele probe:

Interviu socio-psihologic - care cuprinde 2 probe:
Interviu preliminar
Testare psihologică

Fiecare dintre cele 2 probe componente ale interviului socio-psihologic se apreciază cu calificativul admis/respins.

Test profesional scris - se apreciază cu note de la 1-10, nota minimă de promovare fiind 7,00.
Interviu socio-profesional - se apreciază cu note de la 1-10, nota minimă de promovare fiind 7,00.

Notă: Fiecare probă de concurs este eliminatorie.

Datele şi ordinea de susţinere a testului profesional scris şi a interviului socio-profesional vor fi stabilite de comisia de examinare.

Candidaţii care nu se vor afla în sală în momentul înmânării subiectelor pierd dreptul de a mai susţine testul profesional scris. Orice fraudă sau tentativă de fraudă dovedită se sancţionează cu eliminarea din concurs.

Candidaţii nemulţumiţi de rezultatul la testul profesional scris pot depune contestaţie la registratura BNR în atenţia Direcţiei resurse umane din centrala Băncii Naţionale a României, în termen de 48 de ore de la data comunicării rezultatelor, indiferent de modalitatea de comunicare.

Termenul de soluţionare a contestaţiei este de maxim 10 zile lucrătoare de la data înregistrării la Registratura B.N.R.

Candidaţii pot contesta numai notele obţinute la propriile lucrări scrise. Rezultatele obţinute la interviul preliminar şi la interviul socio-profesional nu pot fi contestate.

Relaţii suplimentare la tel. 021/313.04.10 int. 2512, 2523.

Expira la: 2009-02-13

Joburi active in domeniul bancar



Alte joburi din domeniul bancar



 

Ultimele Comentarii