Joburi in domeniul bancar

 

BNR » referent gestionare numerar

(job inactiv)

Locatie:

Data adaugarii: 2013-05-20

Departament
Direcţia Emisiune, Tezaur şi Casierie

Responsabilitati
Atribuţiile principale ale postului

Elaborează proiecte de regulamente, norme şi proceduri de lucru specifice operaţiunilor cu numerar şi alte valori, desfăşurate de BNR în unităţile proprii sau în relaţia cu instituţiile de credit/Trezoreria Statului, precum şi cu privire la activitatea cu metale preţioase şi pietre preţioase;
Elaborează note de informare pentru conducerea direcţiei şi/sau conducerea executivă a Băncii Naţionale a României, referitoare la modul de desfăşurare a operaţiunilor cu numerar şi alte valori sau propuneri privind desfăşurarea operaţiunilor cu numerar în sistemul bancar;
Rezolvă corespondenţa cu instituţiile de credit/Trezoreria Statului, alte instituţii, ministere, bănci centrale, alte entităţi, persoane fizice cu privire la aspecte care intră în sfera de competenţă a serviciului;
Participă la acţiunile de verificare a activităţii de casierie, a modului de derulare a operaţiunilor cu numerar şi alte valori, precum şi la acţiunile de îndrumare a personalului de specialitate din cadrul sucursalelor regionale ale BNR;
Participă la elaborarea specificaţiilor funcţionale, a normelor şi procedurilor de lucru aferente aplicaţiilor informatice ce funcţionează la nivelul serviciului;
Participă la analizarea documentelor transmise de Banca Centrală Europeană şi Comisia Europeană şi transpunerea acestora în reglementările BNR.

Cerinte
Studii şi experienţă

studii superioare absolvite cu examen de licenţă în ştiinţe economice, cu nota de absolvire a studiilor de minimum 8.50 (calculată ca media aritmetică a notei obţinute la examenul de licenţă şi media anilor de studii);
cunoştinţe de operare pe calculator (pachetul Microsoft Office 2010, Internet);
cunoaşterea limbii engleze.
Competenţe comportamentale

capacitate de evaluare şi analiză în vederea optimizării activităţii;
comunicare eficientă şi ascultare activă;
capacitatea de colaborare şi participare proactivă;
capacitatea de a rezolva analitic şi structurat problemele apărute.
Alte condiţii de înscriere la concurs

postul pentru care optează să nu fie într-o structură organizatorică în care soţul/ soţia, părinţii, copiii, fraţii/ surorile candidatului să fie salariaţi sau să nu fie într-o relaţie ierarhică şi/sau funcţională cu postul ocupat de soţul/ soţia, părinţii, copiii, fraţii/ surorile candidatului. Relaţia dintre posturi este analizată de către Direcţia Resurse Umane care aprobă participarea candidatului la concurs;
să nu fi participat în ultimii doi ani anterior datei de desfăşurare a concursului la mai mult de trei concursuri în Banca Naţională a României, centrală plus sucursale regionale şi agenţii, pe un post care presupune aceeaşi activitate.
Înscrierile se fac personal la Direcţia Resurse Umane - Serviciul management resurse umane - Str. Doamnei nr.2, sect.3, Bucureşti, până la data de 28 mai 2013 (inclusiv), între orele 900 - 1100.

Expira la: 2013-06-20

Joburi active in domeniul bancar



Alte joburi din domeniul bancar



 

Ultimele Comentarii