BANCI | Profil

Banca Transilvania a ajuns la 4 milioane de clienti si 6 milioane de carduri

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2024-01-08 14:29

Banca Transilvania a anunțat anul trecut o serie de noutăți privind produsele, serviciile, aplicațiile, proiectele și parteneriatele sale.

De asemenea, a atins câteva cifre rotunde: 4 milioane de clienți, 6 milioane de carduri și 10.000 de angajați, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga:

Retrospectiva anului, în câteva dintre subiectele cu cea mai mare anvergură:

 Banca Transilvania este cel mai puternic brand românesc, cu un rating de elită AAA+, conform topului Romania 50 2023, realizat de Brand Finance. Cu o valoare a brandului în creștere cu 25% față de anul precedent, BT a ajuns la o valoare de 494 milioane de euro, ocupând poziția 4 în topul celor mai valoroase branduri românești.

 Creșterea accesului clienților la servicii exclusive prin lansarea Premium Banking: Banca Transilvania a lansat segmentul de business Premium Banking, care vine cu servicii pentru persoanele cu economii sau investiții între 75.000 și 200.000 de euro, respectiv cu venituri lunare de cel puțin 10.000 de lei, primite în cont BT.

Premium Banking se adresează clienților din București, iar începând cu acest an va fi disponibil în zonele din țară în care
sunt cei mai mulți clienți BT cu acest profil.

 Creșterea BT Pay ca super-app, prin lansarea constantă de funcționalități, precum: achiziționarea poliței RCA, opțiuni noi pentru gestionarea conturilor și cardurilor, asigurare de călătorie, emitere de carduri virtuale cu design animat, unul dintre ele fiind cardul BT Visa UNTOLD etc.

 Banking pentru copii cu vârste între 10 și 14 ani: Banca a lansat cardul BT Kiddo și aplicația BT Pay Kiddo, care ajută la formarea unor obiceiuri pozitive pentru gestionarea banilor, cu
îndrumarea părinților.

  Lansarea Plăților instant în euro pentru persoane fizice și companii. Prin includerea în ofertă a transferurilor instant în euro, Banca Transilvania a aderat la inițiativa europeană prin care transferurile de bani realizate a doua zi devin transferuri în zece secunde, contribuind la creșterea semnificativă a fluxului de numerar și la economii de costuri pentru business-uri, în special pentru IMM-uri.

 Lansarea aplicației BT Go, prin care banca explorează modalități noi de a susține antreprenorii cu soluții de banking și de business. Din decembrie, aplicația are o funcționalitate nouă, în premieră, emiterea și trimiterea automată a e-facturilor către ANAF, care ajută antreprenorii să se alinieze legislației Ro-eFactura, conform căreia, din ianuarie a.c., firmele trebuie să emită facturi electronice, care să ajungă direct în spațiul privat virtual (SPV) al ANAF.

 Integrarea inteligenței artificiale în comunicarea online: banca a lansat pe platforma Întreb BT funcționalitatea AI Search, care simplifică interacțiunile și crește accesibilitatea la conținutul platformei, cu ajutorul tehnologiei.

 Lansarea a cinci emisiuni de obligațiuni: prin cea mai recentă dintre acestea, care a fost și prima emisiune ESG, BT a atras 500 de milioane de euro de la investitori.

 Dublă auditare internațională: începând cu 2023, activitatea băncii este auditată inclusiv de agenția de rating Moody’s, pe lângă Fitch Ratings.

 Parteneriate: BT susține, începând cu 2023, Via Transilvanica printr-o colaborare pe cel puțin trei ani. De asemenea, banca a fost principalul partener al Capitalei Culturale Europene 2023 – Timișoara, unul dintre proiectele naționale.

Banca Transilvania urmează să anunțe prin intermediul site-ului său calendarul de comunicare financiară pentru acest an, care va cuprinde inclusiv data publicării rezultatelor financiare pe 2023.

Taguri: Banca Transilvania  BT Pay  banca  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Plata in rate prin BT Direct pe iStoma

BT Direct și iStoma anunță un parteneriat prin care și-au propus să faciliteze accesul populației la servicii medicale, așa încât clienții pot plăti în rate la peste 1.500 de clinici stomatologice din țară, conform unui comunicat de presa, in care se detalii

Banca Transilvania a atras 300.000 de noi clienti in acest an

Banca Transilvania a continuat și în al doilea trimestru performanța primelor trei luni ale anului, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Evoluția pozitivă a fost susținută de creșterea portofoliului de credite și creanțe din leasing nete, la nivel consolidat, detalii

BT a emis 100.000 de carduri Untold

Cardul Untold emis de Banca Transilvania (BT) a avut cea mai rapidă creștere a unui portofoliu co-brand din regiune, nu doar din România, marcată de cardul cu numărul 100.000 emis la mai puțin de un an de la lansare, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: BT Visa detalii

CEC Bank a coordonat un credit sindicalizat pentru AAylex ONE - Cocorico

Grupul AAylex ONE, unul dintre principalii jucători din industria de produse alimentare din România, deținătorul brandului Cocorico, a semnat o facilitate de credit sindicalizată în valoare de 20 de milioane de euro pentru susținerea activității operaționale a Companiei și a detalii

 



 

Ultimele Comentarii