BANCI | Profil

Jumatate dintre clientii Bancii Transilvania se informeaza prin solutiile self-service BT Visual Help si BT Call Center Vizual

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2024-07-15 10:15

Peste 50% dintre solicitările primite la Banca Transilvania, la Contact Center & Customer Care, sunt gestionate de clienți folosind soluțiile interactive BT Visual Help și BT Call Center Vizual, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:

În prima jumătate a anului, aproape 3 milioane de sesiuni vizuale au fost inițiate de clienții băncii.

Platforma BT Call Center Vizual are un rol semnificativ în creșterea preferinței pentru self-service prin noua experiență pe care o oferă clienților.

CallVU, partenerul principal al transformării digitale a BT Contact Center & Customer Care

Maximele istorice ale activității BT Contact Center & Customer Care sunt susținute de investițiile Băncii Transilvania în digitalizare. CallVU, companie cu sediul în San Francisco și specializată în experiența clienților, este din 2019 partenerul principal al transformării digitale a BT Contact Center & Customer Care.

Împreună au lansat soluții de ultimă generație, destinate digitalizării interacțiunii clienților, BT Visual Help (2019) și BT Call Center Vizual (2022).

Oana Ilaș, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania
Oana Ilaș, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania

„Colaborarea cu CallVU a contribuit esențial la transformarea digitală a Direcției Contact Center & Customer Care, la creșterea capacității de gestionare a solicitărilor clienților noștri, precum și a gradului de digitalizare a acestora.

Cu soluții accesibile și interactive, clienților le este tot mai ușor să găsească soluții prin self-service. Practic, customer service s-a transformat în digital customer experience”, declară Oana Ilaș, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.

“Studiile de piață au arătat constant preferința publicului pentru opțiuni eficiente de self-service”, spune dr. Ori Faran, CEO CallVU.

“Echipa noastră a colaborat foarte bine cu Banca Transilvania pentru a proiecta și implementa soluțiile potrivite pentru clienți.

Ne bucurăm să vedem că un număr atât de mare de clienți BT preferă soluțiile self-service deoarece un serviciu eficient contribuie esențal la fidelizarea clienților”, adaugă acesta.

Ori Faran, CEO CallVU
Ori Faran, CEO CallVU

BT Contact Center & Customer Care, canale multiple de comunicare și colaborare pentru clienți

Ecosistemul BT Contact Center & Customer Care cuprinde canale de comunicare și colaborare multiple pentru clienții care au nevoie de suport: telefon, email, chat și soluții interactive de self-service.

• Persoanele care apelează telefonic BT Contact Center & Customer Care (0264308028; *8028) sunt ghidate înspre BT Call Center Vizual, care are integrate toate canalele de self-service ale băncii.

• BT Call Center Vizual:

o transformă apelul telefonic în sesiune vizuală și pune la dispoziția clientului mai multe opțiuni de self-service: BT Visual Help, chatbot-ul Ino și Întreb BT.

o conectează clientul cu echipa BT Contact Center & Customer Care în fiecare pas, prin telefon sau live chat.

• BT Visual Help:

o reprezintă principalul canal de self-service al băncii.

o aproape 90% dintre clienți sunt mulțumiți/foarte mulțumiți de BT Visual Help, conform feedback-ului transmis imediat după folosirea aplicației.

o ajută la aflarea unor informații despre conturi, carduri, tranzacții, credite și economii personale, precum și la realizarea unor acțiuni, precum: blocarea cardului, modificarea limitelor pe card, contestarea unei tranzacții realizate cu cardul, generarea extrasului de cont și a listei IBAN-urilor, solicitarea deblocării sumei cuvenite în cazul unei popriri etc.

o permite intrarea în legătură cu un consultant BT prin chat sau telefonic.

o poate fi accesat prin BT Call Center Vizual și prin apelare directă (0264308000).

Banca Transilvania are peste 4,3 milioane de clienți activi, iar 92% dintre aceștia sunt digitalizați, folosind cel puțin o aplicație de banking.

Taguri: Banca Transilvania  reclamatie banca  BT Pay  banca  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Asigurari de viata, de sanatate si pentru locuinte (PAD) se pot cumpara si la CEC Bank

CEC Bank oferă clienților săi posibilitatea achiziționării produselor de asigurare de tip STAND ALONE - produse de asigurare de sine stătătoare, independente de produsele bancare, emise de către Asiguratorii parteneri, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Într-o detalii

CEC Bank finanteaza extinderea fermei Tu Agrar din grupul Rodbun

CEC Bank a acordat fermei Tu Agrar, parte a grupului Rodbun, un credit de investiții de 3,3 milioane de euro, având ca destinație achiziția părților sociale ale Frontier Invest Group, companie care deține circa 560 de hectare de teren agricol irigabil, anunta banca intr-un comunicat, detalii

BT Leasing a preluat OTP Leasing

 Fuziunea celor două companii contribuie la consolidarea pe piață a BT Leasing.
 BT Leasing ajunge la 35.000 de clienți.
 OTP Leasing este a patra companie cu care BT Leasing fuzionează în ultimii șase detalii

Sa se propuna Mariei Sale de a se da suma de 100.000 lei din excedentul Casei pentru cumpararea de arme si cojoace

CEC Bank a sărbătorit în 24 noiembrie 160 de ani de la înființare, ani în care și-a reconfirmat constant poziția de bancă stabilă, de încredere, care a fost alături de generații de români, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Orice detalii

 



 

Ultimele Comentarii