TEHNOLOGII BANCARE - FinTech | Analiza

Studiu MasterCard privind platile cu cardul de Valentines Day

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2017-02-14 08:44

Studiul anual “Mastercard Love Index”, care a analizat plățile cu cardul, pe o perioadă de 3 ani, dezvăluie cum cheltuielile realizate în perioada Zilei Îndrăgostiților au crescut cu 49%. Și în timp ce majoritatea cadourilor sunt cumpărate personal, dragostea se îndreaptă din ce în ce mai mult către zona digitală – cu o creștere cu 37% a numărului de tranzacții online.

Dacă încă nu v-ați hotărât asupra unui cadou pentru persoana iubită, nu sunteți singurii în această situație. Datele arată că majoritatea cumpărăturilor pentru Ziua Îndrăgostiților se întâmplă pe ultima sută de metri, chiar pe 13 februarie. În ultimii trei ani, aproximativ 47,4 milioane de tranzacții au fost realizate cu o zi înainte de Ziua Îndragostiților.

Ultimii ani au arătat că preferințele îndrăgostiților în această zi se îndreaptă către restaurante, cheltuielile în această direcție crescând cu 102% din 2014.

“Dacă modul în care spunem „Te iubesc” se poate să se fi schimbat în ultimii ani, să arăți persoanei iubite că îți pasă de ea în ziua de 14 februarie e mai în vogă ca oricând. Mastercard Love Index evidențiază tendințe globale și regionale în speranța de a oferi comercianților câteva informații cheie cu privire la modul în care clienții doresc să își petreacă cea mai romantică zi a anului”, a declarat Raluca Nicolaescu, Marketing Leader Mastercard Romania.

Studiul, care analizează comportamentul de achiziție în peste 200 de țări de pe glob, a identificat și alte tendințe ale cumpărătorilor.

Abordarea personală contează poate cel mai mult: În pofida tendinței de creștere a ponderii comerțului online, 95% din tranzacțiile din această perioadă se realizează personal. Consumatorii din America Latină au arătat cea mai mare schimbare spre mediul online, cu o creștere de 250% din 2014 până în 2016, urmați fiind de Orientul Mijlociu si Africa, unde există o creștere de 56%.

De Ziua Îndrăgostiților, consumatorii cheltuiesc mai mult pe servicii hoteliere – 35%, o creștere de 50% în ultimii trei ani. Europenii sunt lideri la cumpărăturile online comparativ cu alte regiuni ale lumii, 19% din cheltuielile lor de Ziua Îndrăgostiților fiind făcute pe site-urile de comerț electronic. Cea mai mare creștere a cheltuielilor este înregistrată de restaurante, în creștere cu 67% în această perioadă, în ultimii trei ani.

Taguri: MasterCard  plati online  plati  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Analiza



Transfond va lansa serviciul de plati instant in 2018

Transfond preconizeza lansarea serviciului Plati Instant la jumatatea anului 2018. Prin acest serviciu se vor putea procesa plăți 24/7 în maximum 10 secunde, account-2-account, conform SCTInst Rulebook v1.0 publicat de European Payments Council (EPC). PROIECTUL detalii

George, noua aplicatie digitala a BCR, aproape de lansare (Video)

BCR a inceput sa-si promoveze noua aplicatie de digital banking dezvoltata la nivelul grupului Erste Bank, denumita George, ca pilotul automat al avioanelor. George a fost lansat deja in Austria, Cehia si Slovacia si are in jur de 2 milioane de utilizatori, a anuntat detalii

Care sunt fintech-urile din SUA si ce servicii financiare ofera

Lista celor mai importante noi afaceri din Statele Unite din domeniul financiar care se bazeaza pe noile tehnologii digitale (fintechs) includ banci digitale care oferta un cont si card Visa gratuite, credite pentru IMM-uri sau servicii bancare destinate unor clienti tinta, precum cei ai unui detalii

Cum isi fardeaza profitul BRD

Daca ati vazut unele stiri conform carora profitul BRD a crescut cu 34,5% in primul semestru al anului, sa stiti ca e vorba de jurnalism tip copy/paste, sursa fiind un comunicat de presa al bancii in care profitul acesteia a fost cosmetizat, ca sa folosim un eufemism. “Profit net detalii