TEHNOLOGII BANCARE - FinTech | Analiza

Studiu MasterCard privind platile cu cardul de Valentines Day

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2017-02-14 08:44

Studiul anual “Mastercard Love Index”, care a analizat plățile cu cardul, pe o perioadă de 3 ani, dezvăluie cum cheltuielile realizate în perioada Zilei Îndrăgostiților au crescut cu 49%. Și în timp ce majoritatea cadourilor sunt cumpărate personal, dragostea se îndreaptă din ce în ce mai mult către zona digitală – cu o creștere cu 37% a numărului de tranzacții online.

Dacă încă nu v-ați hotărât asupra unui cadou pentru persoana iubită, nu sunteți singurii în această situație. Datele arată că majoritatea cumpărăturilor pentru Ziua Îndrăgostiților se întâmplă pe ultima sută de metri, chiar pe 13 februarie. În ultimii trei ani, aproximativ 47,4 milioane de tranzacții au fost realizate cu o zi înainte de Ziua Îndragostiților.

Ultimii ani au arătat că preferințele îndrăgostiților în această zi se îndreaptă către restaurante, cheltuielile în această direcție crescând cu 102% din 2014.

“Dacă modul în care spunem „Te iubesc” se poate să se fi schimbat în ultimii ani, să arăți persoanei iubite că îți pasă de ea în ziua de 14 februarie e mai în vogă ca oricând. Mastercard Love Index evidențiază tendințe globale și regionale în speranța de a oferi comercianților câteva informații cheie cu privire la modul în care clienții doresc să își petreacă cea mai romantică zi a anului”, a declarat Raluca Nicolaescu, Marketing Leader Mastercard Romania.

Studiul, care analizează comportamentul de achiziție în peste 200 de țări de pe glob, a identificat și alte tendințe ale cumpărătorilor.

Abordarea personală contează poate cel mai mult: În pofida tendinței de creștere a ponderii comerțului online, 95% din tranzacțiile din această perioadă se realizează personal. Consumatorii din America Latină au arătat cea mai mare schimbare spre mediul online, cu o creștere de 250% din 2014 până în 2016, urmați fiind de Orientul Mijlociu si Africa, unde există o creștere de 56%.

De Ziua Îndrăgostiților, consumatorii cheltuiesc mai mult pe servicii hoteliere – 35%, o creștere de 50% în ultimii trei ani. Europenii sunt lideri la cumpărăturile online comparativ cu alte regiuni ale lumii, 19% din cheltuielile lor de Ziua Îndrăgostiților fiind făcute pe site-urile de comerț electronic. Cea mai mare creștere a cheltuielilor este înregistrată de restaurante, în creștere cu 67% în această perioadă, în ultimii trei ani.

Taguri: MasterCard  plati online  plati  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Analiza



BRD se afla in litigiu cu ANAF privind plata impozitului pe profit

BRD se afla in litigiu cu ANAF privind plata impozitului pe profit, in urma unei inspectii efectuata de autoritatea fiscala in 2016, in urma careia s-a constatat ca banca a platit mai putini bani la bugetul statului decat ar fi trebuit. BRD a contestat in instanta decizia ANAF, insa a detalii

Understanding technical standards for strong customer authentication and open standards of communication under PSD2

PSD2 aims to make payments safer, increase consumers’ protection, foster innovation and competition while ensuring a level playing field for all actors, including new ones which were not regulated by the first version of the Payment Services Directive. Regulatory detalii

Asirom VIG are cele mai multe reclamatii

Asirom VIG este firma de asigurari din Romania cu cele mai multe reclamatii primite din partea clientilor, raportate la numarul daunelor, majoritatea plangerilor referindu-se la plata cu intarziere a dosarelor de daune pentru asigurarile RCA, conform statisticilor Autoritatii de Supraveghere detalii

Impactul primei implementari a IFRS 9 la BRD

BRD a implementat noile standarde de contabilitate IFRS 9 de la inceputul lui 2018, dupa ce banca a utilizat anul precedent standardele IAS 39. Impactul a fost atat de natura financiara, prin inregistrarea unor provizioane suplimentare, dar a determinat si o aliniere comerciala in privinta detalii

Ultimele Comentarii