TEHNOLOGII BANCARE | Analiza

Studiu MasterCard privind platile cu cardul de Valentines Day

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2017-02-14 08:44

Studiul anual “Mastercard Love Index”, care a analizat plățile cu cardul, pe o perioadă de 3 ani, dezvăluie cum cheltuielile realizate în perioada Zilei Îndrăgostiților au crescut cu 49%. Și în timp ce majoritatea cadourilor sunt cumpărate personal, dragostea se îndreaptă din ce în ce mai mult către zona digitală – cu o creștere cu 37% a numărului de tranzacții online.

Dacă încă nu v-ați hotărât asupra unui cadou pentru persoana iubită, nu sunteți singurii în această situație. Datele arată că majoritatea cumpărăturilor pentru Ziua Îndrăgostiților se întâmplă pe ultima sută de metri, chiar pe 13 februarie. În ultimii trei ani, aproximativ 47,4 milioane de tranzacții au fost realizate cu o zi înainte de Ziua Îndragostiților.

Ultimii ani au arătat că preferințele îndrăgostiților în această zi se îndreaptă către restaurante, cheltuielile în această direcție crescând cu 102% din 2014.

“Dacă modul în care spunem „Te iubesc” se poate să se fi schimbat în ultimii ani, să arăți persoanei iubite că îți pasă de ea în ziua de 14 februarie e mai în vogă ca oricând. Mastercard Love Index evidențiază tendințe globale și regionale în speranța de a oferi comercianților câteva informații cheie cu privire la modul în care clienții doresc să își petreacă cea mai romantică zi a anului”, a declarat Raluca Nicolaescu, Marketing Leader Mastercard Romania.

Studiul, care analizează comportamentul de achiziție în peste 200 de țări de pe glob, a identificat și alte tendințe ale cumpărătorilor.

Abordarea personală contează poate cel mai mult: În pofida tendinței de creștere a ponderii comerțului online, 95% din tranzacțiile din această perioadă se realizează personal. Consumatorii din America Latină au arătat cea mai mare schimbare spre mediul online, cu o creștere de 250% din 2014 până în 2016, urmați fiind de Orientul Mijlociu si Africa, unde există o creștere de 56%.

De Ziua Îndrăgostiților, consumatorii cheltuiesc mai mult pe servicii hoteliere – 35%, o creștere de 50% în ultimii trei ani. Europenii sunt lideri la cumpărăturile online comparativ cu alte regiuni ale lumii, 19% din cheltuielile lor de Ziua Îndrăgostiților fiind făcute pe site-urile de comerț electronic. Cea mai mare creștere a cheltuielilor este înregistrată de restaurante, în creștere cu 67% în această perioadă, în ultimii trei ani.

Taguri: MasterCard  carduri  plati online  studiu  plati  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Analiza



New rules are significantly softened in the European Banking Authority final draft RTS on strong customer authentication and common and secure communication

The European Banking Authority (EBA) published its long-awaited final draft Regulatory Technical Standards (RTS) on strong customer authentication (SCA) and common and secure communication at the end of February 2017. These RTS are mandated under the revised Payment Services Directive (PSD2) detalii

A closer look at peer-to-peer payment systems and crowdfunding platforms

Financial technology remains a hot topic for consumers, offering the possibilities of increased convenience and access to financial services at a lower cost. As part of its FinTech Forum series, the FTC continues to promote public discussion of the ways in which innovative FinTech services detalii

Creditele noi in lei acordate de banci bat un nou record istoric

Bancile au acordat in luna ianuarie din acest an, in ciuda iernii grele, credite noi in lei in valoare de 3,4 miliarde lei, cel mai ridicat nivel lunar din istoria statisticilor BNR, mai mare decat in ianuarie 2008, in plina euforie economica post-aderare la UE si pre-criza detalii

Studiu MasterCard: tehnologiile pe care odata le puteai vedea doar in filmele SF devin realitate

În 2016, tehnologiile pe care odată le puteai vedea doar în filmele SF devin realitate, deoarece ele sunt metode de plată care fac viața mai ușoară, rapidă și sigură, anunta MasterCard intr-un comunicat, in care mai arata urmatoarele: Portofelele digitale continuă detalii

Ultimele Comentarii