TEHNOLOGII BANCARE - FinTech | Analiza

Studiu MasterCard privind platile cu cardul de Valentines Day

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2017-02-14 08:44

Studiul anual “Mastercard Love Index”, care a analizat plățile cu cardul, pe o perioadă de 3 ani, dezvăluie cum cheltuielile realizate în perioada Zilei Îndrăgostiților au crescut cu 49%. Și în timp ce majoritatea cadourilor sunt cumpărate personal, dragostea se îndreaptă din ce în ce mai mult către zona digitală – cu o creștere cu 37% a numărului de tranzacții online.

Dacă încă nu v-ați hotărât asupra unui cadou pentru persoana iubită, nu sunteți singurii în această situație. Datele arată că majoritatea cumpărăturilor pentru Ziua Îndrăgostiților se întâmplă pe ultima sută de metri, chiar pe 13 februarie. În ultimii trei ani, aproximativ 47,4 milioane de tranzacții au fost realizate cu o zi înainte de Ziua Îndragostiților.

Ultimii ani au arătat că preferințele îndrăgostiților în această zi se îndreaptă către restaurante, cheltuielile în această direcție crescând cu 102% din 2014.

“Dacă modul în care spunem „Te iubesc” se poate să se fi schimbat în ultimii ani, să arăți persoanei iubite că îți pasă de ea în ziua de 14 februarie e mai în vogă ca oricând. Mastercard Love Index evidențiază tendințe globale și regionale în speranța de a oferi comercianților câteva informații cheie cu privire la modul în care clienții doresc să își petreacă cea mai romantică zi a anului”, a declarat Raluca Nicolaescu, Marketing Leader Mastercard Romania.

Studiul, care analizează comportamentul de achiziție în peste 200 de țări de pe glob, a identificat și alte tendințe ale cumpărătorilor.

Abordarea personală contează poate cel mai mult: În pofida tendinței de creștere a ponderii comerțului online, 95% din tranzacțiile din această perioadă se realizează personal. Consumatorii din America Latină au arătat cea mai mare schimbare spre mediul online, cu o creștere de 250% din 2014 până în 2016, urmați fiind de Orientul Mijlociu si Africa, unde există o creștere de 56%.

De Ziua Îndrăgostiților, consumatorii cheltuiesc mai mult pe servicii hoteliere – 35%, o creștere de 50% în ultimii trei ani. Europenii sunt lideri la cumpărăturile online comparativ cu alte regiuni ale lumii, 19% din cheltuielile lor de Ziua Îndrăgostiților fiind făcute pe site-urile de comerț electronic. Cea mai mare creștere a cheltuielilor este înregistrată de restaurante, în creștere cu 67% în această perioadă, în ultimii trei ani.

Taguri: MasterCard  carduri  plati online  studiu  plati  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Analiza



FinTech credit: market structure, business models and financial stability implications (BIS report)

Report prepared by a Working Group of Bank for International Settlements (BIS) established by the Committee on the Global Financial System and the Financial Stability Board. (download the report from Files) FinTech credit refers to credit activity facilitated by detalii

How banks can compete with online lenders

It’s been more than 25 years since Bill Gates dismissed retail banks as “dinosaurs,” but the statement may be as true today as it was then. Banking for small and medium-sized enterprises (SMEs) has been astonishingly unaffected by the rise of the Internet. To the extent that detalii

BNR nu va majora dobanda in 2017, estimeaza economistii Garanti Bank

Garanti Bank a revizuit în creștere estimarea privind evoluția PIB în 2017, la 4%, de la 3,7% preconizat anul trecut, se arata intr-un comunicat de presa, in care se mai adauga urmatoarele: Creșterea va fi cel mai probabil susținută de comerț și evoluția pozitivă a detalii

Consumer financial services action plan

In March 2017 the European Commission published an action plan setting out a strategy to strengthen the EU single market for retail financial services. The action plan seeks in particular to harness the potential of digitalisation and technological developments (FinTech) to improve consumer detalii

Ultimele Comentarii