TEHNOLOGII BANCARE - FinTech | Analiza

Studiu MasterCard privind platile cu cardul de Valentines Day

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2017-02-14 08:44

Studiul anual “Mastercard Love Index”, care a analizat plățile cu cardul, pe o perioadă de 3 ani, dezvăluie cum cheltuielile realizate în perioada Zilei Îndrăgostiților au crescut cu 49%. Și în timp ce majoritatea cadourilor sunt cumpărate personal, dragostea se îndreaptă din ce în ce mai mult către zona digitală – cu o creștere cu 37% a numărului de tranzacții online.

Dacă încă nu v-ați hotărât asupra unui cadou pentru persoana iubită, nu sunteți singurii în această situație. Datele arată că majoritatea cumpărăturilor pentru Ziua Îndrăgostiților se întâmplă pe ultima sută de metri, chiar pe 13 februarie. În ultimii trei ani, aproximativ 47,4 milioane de tranzacții au fost realizate cu o zi înainte de Ziua Îndragostiților.

Ultimii ani au arătat că preferințele îndrăgostiților în această zi se îndreaptă către restaurante, cheltuielile în această direcție crescând cu 102% din 2014.

“Dacă modul în care spunem „Te iubesc” se poate să se fi schimbat în ultimii ani, să arăți persoanei iubite că îți pasă de ea în ziua de 14 februarie e mai în vogă ca oricând. Mastercard Love Index evidențiază tendințe globale și regionale în speranța de a oferi comercianților câteva informații cheie cu privire la modul în care clienții doresc să își petreacă cea mai romantică zi a anului”, a declarat Raluca Nicolaescu, Marketing Leader Mastercard Romania.

Studiul, care analizează comportamentul de achiziție în peste 200 de țări de pe glob, a identificat și alte tendințe ale cumpărătorilor.

Abordarea personală contează poate cel mai mult: În pofida tendinței de creștere a ponderii comerțului online, 95% din tranzacțiile din această perioadă se realizează personal. Consumatorii din America Latină au arătat cea mai mare schimbare spre mediul online, cu o creștere de 250% din 2014 până în 2016, urmați fiind de Orientul Mijlociu si Africa, unde există o creștere de 56%.

De Ziua Îndrăgostiților, consumatorii cheltuiesc mai mult pe servicii hoteliere – 35%, o creștere de 50% în ultimii trei ani. Europenii sunt lideri la cumpărăturile online comparativ cu alte regiuni ale lumii, 19% din cheltuielile lor de Ziua Îndrăgostiților fiind făcute pe site-urile de comerț electronic. Cea mai mare creștere a cheltuielilor este înregistrată de restaurante, în creștere cu 67% în această perioadă, în ultimii trei ani.

Taguri: MasterCard  carduri  plati online  studiu  plati  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Analiza



Beyond Fintech: A Pragmatic Assessment Of Disruptive Potential In Financial Services

For years Fintech has been the hottest topic of discussion in financial services, with incumbents, regulators, and consumers all asking the same question: “Will small technology-enabled fintech start-ups redefine the way that banks and insurers operate, and upend the competitive landscape detalii

Banca Transilvania spune ca a vandut pachetul de credite neperformante cu un pret de 25% din valoarea acestora

Banca Transilvania (BT) a vandut luna trecuta un pachet de credite neperformante cu un pret mult mai ridicat decat media vanzarilor din sistemul bancar, de 10%, conform unei analize a prim-viceguvernatorului BNR, Florin Georgescu. Astfel, BT spune ca a reusit sa obtina un pret de detalii

Profitul bancilor atinge un record istoric

Sistemul bancar romanesc, format din 36 de institutii de credit (35 de banci, dintre care doua banci pentru locuinte si 8 sucursale ale bancilor straine, plus cooperativa de credit Creditcoop) a realizat un profit net de 2,7 miliarde lei in prima jumatate din acest an, in crestere cu 12%, detalii

Cum va schimba piata platilor bancare Directiva Serviciilor de Plati (PSD2)

Principala noutate adusa de Directiva Serviciilor de Plati (PSD2) este aceea ca noii jucatori pe piata platilor (firmele fintech) vor putea accesa contul bancar al clientilor pentru a putea face plati in numele acestora, precum si pentru a le furniza situatia conturilor. Evident, doar cu detalii

Profil de Bancher

Toate Profilele

Ultimele Comentarii