ING system failure | Profil

ING le trimite cadouri clientilor afectati de caderea sistemelor de carduri si internet banking

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-09-16 17:18

ING Bank a ales ca in loc sa-si despagubeasca toti clientii intr-un singur fel (de exemplu prin scutirea de la plata unor comisioane de administrare a cardului sau a contului) pentru incidentul de sambata, 10 septembrie, cant timp de aproape 12 ore nu au putut fi folosite cardurile si Home Bank, serviciul de internet banking, sa faca diverse cadouri celor care au avut de suferit.

De exemplu, o clienta a primit rechizite scolare pentru copil, intrucat nu a putut folosi cardul pentru a le cumpara din magazin in weedend-ul dinaintea inceperii scolii, dupa cum rezulta din postarea clientului pe pagina Facebook a bancii.

O alta clienta ING a primit de la banca o jucarie pentru bebelusul ei, dupa ce banca l-a auzit gangurind la telefon.

De altfel, banca le-a raspuns multor clienti care s-au plans in ce situatii neplacute au fost pusi neputand plati cu cardul, promitandu-le ca se va “revansa” fata de ei.

“Incercam sa raspundem tuturor clientilor care ne-au scris legat de problema din weekend si nu numai. Tot ce vrem este sa fiti multumiti si sa ne revansam fata de situatia neplacuta!”, a scris banca pe Facebook.

De asemenea, ING a anuntat ca va rambursa clientilor comisioanele pentru retragerile de numerar de la bancomatele altor banci, intrucat ATM-urile ING nu au putut fi folosite.

Majoritatea clientilor ING s-au plans ca nu au putut utiliza cardurile nici la bancomatele altor banci, din cauza caderii sistemului informatic al ING, insa banca sustine ca au existat putini clienti care au reusit, totusi, sa retraga bani de la ATM-urile altor banci. Probabil inainte si dupa perioada celor aproape 12 ore cand sistemele ING nu au functionat.

Sistemul informatic al ING Bank s-a defectat, sambata, 10 septembrie, timp de 12 ore, in care nu au functionat cardurile, ATM-urile, POS-urile, Home Bank; clientii sunt furiosi ca nu au fost informati. (vezi aici detalii)

Taguri: ING  plati online  digital banking  bancomat  internet banking  plati  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Patria Bank dispune de lichiditati de 700 milioane lei pentru achizitii si crestere organica

Patria Bank (simbol bursier PBK) a raportat pierderi de 42 milioane lei pentru anul trecut, insa prognozeaza revenirea pe profit in 2018, dupa restructurarea noii banci rezultata din fuziunea cu Carpatica si prin utilizarea excesului de lichiditate in valoare de 700 milioane lei mentinut pentru detalii

Banca Transilvania face oferta de preluare a actiunilor minoritarilor la Victoriabank din Republica Moldova

Banca Transilvania (simbol bursier TLV) anunta ca face o oferta de preluare a pachetului de 33% din actiunile Victoriabank din Republica Moldova detinut de actionarii minoritari, dupa ce banca din Cluj a obtinut aprobarile pentru preluarea pachetului majoritar al bancii. Anuntul Bancii detalii

Profit record la Garanti

Grupul Garanti România, unul dintre cele mai dinamice grupuri financiare de pe piața locală, care reunește Garanti Bank, Garanti Leasing și Garanti Credite de Consum, a realizat un profit net consolidat de 143,4 milioane lei în 2017, fiind cel mai bun an al Grupului în detalii

Autentificare prin Face ID in myBRD Mobile

Utilizatorii aplicatiei de mobile banking myBRD Mobile oferita de BRD se pot autentifica pentru a-si accesa contul onlie prin functia Face ID (identificare faciala), daca detin un telefon mobil de ultima generatie iPhone X. Din totalul celor 2,27 milioane de clienti activi ai BRD, detalii

Ultimele Comentarii