ING system failure | Profil

ING le trimite cadouri clientilor afectati de caderea sistemelor de carduri si internet banking

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-09-16 17:18

ING Bank a ales ca in loc sa-si despagubeasca toti clientii intr-un singur fel (de exemplu prin scutirea de la plata unor comisioane de administrare a cardului sau a contului) pentru incidentul de sambata, 10 septembrie, cant timp de aproape 12 ore nu au putut fi folosite cardurile si Home Bank, serviciul de internet banking, sa faca diverse cadouri celor care au avut de suferit.

De exemplu, o clienta a primit rechizite scolare pentru copil, intrucat nu a putut folosi cardul pentru a le cumpara din magazin in weedend-ul dinaintea inceperii scolii, dupa cum rezulta din postarea clientului pe pagina Facebook a bancii.

O alta clienta ING a primit de la banca o jucarie pentru bebelusul ei, dupa ce banca l-a auzit gangurind la telefon.

De altfel, banca le-a raspuns multor clienti care s-au plans in ce situatii neplacute au fost pusi neputand plati cu cardul, promitandu-le ca se va “revansa” fata de ei.

“Incercam sa raspundem tuturor clientilor care ne-au scris legat de problema din weekend si nu numai. Tot ce vrem este sa fiti multumiti si sa ne revansam fata de situatia neplacuta!”, a scris banca pe Facebook.

De asemenea, ING a anuntat ca va rambursa clientilor comisioanele pentru retragerile de numerar de la bancomatele altor banci, intrucat ATM-urile ING nu au putut fi folosite.

Majoritatea clientilor ING s-au plans ca nu au putut utiliza cardurile nici la bancomatele altor banci, din cauza caderii sistemului informatic al ING, insa banca sustine ca au existat putini clienti care au reusit, totusi, sa retraga bani de la ATM-urile altor banci. Probabil inainte si dupa perioada celor aproape 12 ore cand sistemele ING nu au functionat.

Sistemul informatic al ING Bank s-a defectat, sambata, 10 septembrie, timp de 12 ore, in care nu au functionat cardurile, ATM-urile, POS-urile, Home Bank; clientii sunt furiosi ca nu au fost informati. (vezi aici detalii)

Taguri: ING  plati online  digital banking  bancomat  internet banking  plati  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



BRD a castigat 110 milioane lei de pe urma cresterii ROBOR

Cresterea ROBOR cu 1,5 puncte in ultimul an i-a majorat BRD castigul din dobanzile la creditele de consum si Prima Casa cu 12%, adica 110 milioane lei, in conditiile in care banca acorda credite de consum cu o dobanda de 12%, iar pentru depozitele populatiei plateste 0,8%. Volumul de detalii

Clientii BRD reclama probleme la utilizarea myBRD Net si myBRD Mobile

Mai multi clienti ai BRD au reclamat, pe site-ul Reclamatiibanci.ro, precum si pe pagina Google Play, de unde se descarca aplicatia myBRD Mobile, ca au avut probleme in utilizarea acesteia, dupa ultima actualizare de la inceputul lunii iulie. “Nu mai pot intra pe aplicatia mybrd detalii

Garanti Bank si-a majorat stocul de credite cu 10%

Grupul Garanti România, unul dintre cele mai dinamice grupuri financiare de pe piața locală, care reunește Garanti Bank, Garanti Leasing și Garanti Credite de Consum, a realizat un profit net consolidat de 78,8 milioane lei în primul semestru din 2018, anunta banca intr-un detalii

Garanti Credite de Consum a acordat credite de 37,2 milioane euro in prima jumatate a anului

Garanti Credite de Consum, parte a grupului financiar Garanti România, unul dintre cele mai dinamice de pe piața locală, a încheiat un acord de finanţare în valoare de 7 milioane euro cu Black Sea Trade and Development Bank (BSTDB), anunta banca intr-un comunicat, in care detalii

Ultimele Comentarii