BANCI | Ultima Ora

Probleme tehnice la Garanti Bank: nu functioneaza aplicatiile de internet/mobile banking si platile online; cauza: atac informatic tip DDOS (actualizare: serviciile sunt din nou functionale)

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2019-10-28 14:08

Garanti Bank are probleme tehnice cu sistemul informatic, astfel ca in prezent nu functioneaza aplicatiile de internet/mobile banking si nici platile online.

Cardurile si bancomatele Garanti sunt insa functionale, iar agentiile bancii isi desfasoara activitatea fara probleme, a precizat banca, intr-o postare pe Facebook:

"Din cauza unor probleme tehnice urmatoarele servicii sunt indisponibile momentan: internet si mobile banking, website garantibank.ro si bonuscard.ro, precum si platile de e-commerce.

Clientii pot folosi in continuare cardurile emise de banca pentru a efectua plati, ATM-urile Garanti Bank sunt, de asemenea, functionale, iar toate serviciile puse la dispozitie in agentiile noastre sunt in continuare disponibile.

Va asteptam in agentiile Garanti Bank pentru efectuarea de operatiuni. Comisionarea acestora va fi conform tarifarii prin internet si mobile banking.

Ne cerem scuze pentru disconfortul creat si va multumim pentru intelegere!"

Problemele Garanti dureaza de aproximativ cinci ore, din jurul orei 11.

Unii clienti Garanti s-au plans ca problemele au inceput inca de sambata.

ACTUALIZARE ora 20:45

Garanti Bank anunta pe Facebook ca serviciile digitale sunt in continuare indisponibile, precizand ca "nu exista niciun risc in ceea ce priveste confidentialitatea datelor sau securitatea conturilor clientilor."

In jurul orei 18, banca a trimis si SMS-uri de atentionare clientilor.

"Lucram in continuare la remedierea situatiei care a dus la indisponibilitatea temporara a serviciilor noastre de digital banking si va asiguram ca nu exista niciun risc in ceea ce priveste confidentialitatea datelor sau securitatea conturilor clientilor.

Clientii pot folosi in continuare cardurile emise de banca la ATM si POS-uri fizice, iar ATM-urile Garanti Bank sunt, de asemenea, functionale.

Urmariti-ne in continuare pagina de Facebook pentru a ramane la curent cu noutatile.

Ne cerem scuze pentru disconfortul creat si va multumim pentru intelegere!"

Cauza problemei

Garanti Bank Romania nu a specificat cauzele problemelor tehnice, insa banca-mama din Turcia, Garanti BBVA, a doua ca marime din aceasta tara, a anuntat ca a fost vizata, la randul ei, in 27 octombrie, de un atac informatic, care a fost respins, iar clientii nu au fost afectati.

"A fost un atac tip DDOS (Distributed Denial of Service), care viza blocarea sau accesarea cu dificultate a serviciilor digitale, prin cresterea excesiva a traficului de date spre site-ul bancii", a precizat banca, mentionand ca astfel de incidente mai apar din cand in cand si la sucursalele bancii din alte tari.

Si ING Bank Romania a fost afectata, in luna ianuarie din acest an, de un atac de acelasi gen, soldat cu blocarea platilor cu cardul si aplicatiei Home Bank. (vezi aici detalii)

Garanti BBVA a mentionat ca in urma acestui atac nu au fost afectate securitatea datelor personale si financiare ale clientilor.

Atacul informatic a afectat si sucursala Garanti din Romania, in conditiile in care sistemul informatic al acesteia este conectat cu cel al bancii-mama din Turcia.

ACTUALIZARE 29.10.2019, ORA 7,30

Site-ul Garantibank.ro si serviciul de internet/mobile banking si-au revenit si pot fi utilizate in prezent.

ACTUALIZARE 29.10.2019, ORA 17,30

Garanti Bank a anuntat ca serviciile digitale sunt din nou functionale:

"Serviciile si platformele noastre digitale sunt din nou online!

Multumim clientilor pentru rabdare si intelegere!

Situatia care a dus la indisponibilitatea platformelor noastre digitale a fost solutionata, fara niciun impact asupra datelor sau sigurantei financiare ale clientilor.

Acum sunt din nou accesibile serviciile de internet si mobile banking, website-urile garantibank.ro si bonuscard.ro, precum si platile online/e-commerce."

 

Taguri: probleme functionare aplicatie mobile banking  Garanti BBVA  

Comentarii

Robert
Cele mai proaste servicii bancare!!!
Numai angajati incompetenti! Pentru orice solicitate va trebui sa astepti 30 de zile!!! Cea mai slaba banca din Romania! Este o banca ilegala care refuza sa respecte legile tarii si legile europene! REFUZA SA APLICE GDPR!!!

Vasile Coman - Bancherul.ro
ajutor pentru probleme cu banca
Daca aveti probleme cu bancile, contactati-ma la telefon 0723292899 sau prin e-mail: vasile.coman@bancherul.ro, pentru a va ajuta.



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Cu venituri de 10.000 de lei, ai servicii dedicate, tip premium banking, la Banca Transilvania

Banca Transilvania a ajuns la 100.000 de clienți Premium Banking, segment de business diferit de Private Banking, +25% față de aceeași perioadă a anului trecut, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: “Creșterea numărului de clienți detalii

IFN-ul Credit Prime a dat credite de 30 milioane euro, cu dobanzi de 900%

IFN-ul Credit Prime, detinut de firma Ecofinance, din grupul Dyninno, inregistrat in paradisul fiscal Malta, anunta intr-un comunicat ca si-a majorat portofoliul de credite cu 40% in 2022: "Valoarea totală a creditelor acordate a ajuns la 30 milioane de euro, detalii

CEC Bank a finantat peste 3.000 de proiecte din fonduri europene

• 9 mai, Ziua Europei: Fondurile europene au contribuit la dezvoltarea României Fondurile europene au un rol esențial în dezvoltarea României, CEC Bank finanțând, de la demararea Exercițiului Financiar 2007-2013 și până detalii

Garanti BBVA are un chatbot pentru comunicarea cu clientii

Garanti BBVA, una dintre cele mai dinamice bănci din România, își reafirmă angajamentul pentru digitalizare și lansează chatbot-ul de ultimă generație, GIA, conceput pentru a îmbunătăți experiența clienților și a simplifica serviciile de detalii

 



 

Ultimele Comentarii