BANCI | Opinie

Inovatia este o prioritate strategica pentru banci in 2017

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Garanti Bank
2017-05-11 09:29

O perioadă de incertitudini pe fondul multiplelor schimbări la nivel global, în care băncile, pentru a-și îmbunătăți performanțele, trebuie să ia în calcul mai multe variabile precum optimizarea operațiunilor și adaptarea la așteptările tot mai ridicate ale clienților. Așa definesc cei de la Ernst & Young (EY) contextul actual pentru sistemul bancar, în cel mai recent raport - Global Banking Outlook 2017.

EY atrage atenția în studiu că investițiile în tehnologie, pentru a susține inovația, sunt o prioritate strategică pentru bănci în 2017. Băncile trebuie să regândească acum un nou ecosistem de funcționare pentru a consolida relația de încredere cu clienții, oferindu-le acestora soluții care se adresează celor mai importante stadii din viața lor.

Potrivit raportului Global Banking Outlook 2017, provocarea instituțiilor financiare este aceea de a-și construi o infrastructură, cultură și rețea de parteneri orientate spre investiții în inovație, pentru a evolua într-o piață extrem de competitivă.

Garanti Bank este una dintre băncile de pe piața locală, pentru care inovația este parte din strategia sa. De la venirea în România, în urmă cu aproape două decenii, Garanti Bank a lansat pe piața locală mai multe produse și servicii financiare inovatoare, precum:

- primul sistem de plată contactless din România

- primul card de credit cu chip – Bonus Card

- AMT-uri inteligente (BancoSmart), care pot fi utilizate de oricine, nu doar de clienții băncii, pentru tranzacții cu sau fără card

- iLoanU – prima și singura aplicație online de pe piața locală prin care clienții și potențialii clienți pot afla pe loc dacă cererea lor de credit a fost preaprobată de către bancă

- Garanti Online – platforma de internet banking ușor de folosit și devenită cea mai complexă din România odată cu integrarea iLoanU

- SEQR – soluție de plată cu telefonul mobil simplă, sigură și rapidă

În 2016, Garanti Bank a lansat și Mobile Me, o aplicație disponibilă atât pentru iOS, cât și pentru Android, care permite clienților băncii să își gestioneze finanțele și să efectueze operațiuni bancare prin intermediul telefoanelor mobile.

Băncile trebuie să prindă și mai mult curaj în 2017 în a-și depăși limitele în ceea ce privește serviciile și produsele oferite și să se folosească tot mai mult de noile tehnologii pentru a-și eficientiza activitatea și a aduce plus valoare în viețile clienților, conchid specialiștii EY.

Taguri: banci  credite  carduri  Garanti Bank  digital banking  tehnologii bancare  internet banking  mobile banking  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Opinie



BNR reactioneaza la declaratia premierului Tudose: nu exista niciun motiv de ingrijorare in privinta depozitelor din banci

BNR anunta ca “nu există nici un motiv de îngrijorare cu privire la siguranța depozitelor populației și firmelor păstrate în băncile din România”, dupa ce prim-ministrul Mihai Tudose a declarat ca unele banci cu pierderi risca sa intre in detalii

Viktor Boczan, seful Provident: Imprumuturile pe termen scurt acordate de IFN-uri sunt o solutie reala pentru romanii care altfel ar putea fi exclusi de la o forma legala de finantare

"Împrumuturile pe termen scurt acordate de instituțiile financiare nebancare sunt o soluție reală pentru românii care altfel ar putea fi excluși de la o formă legală de finanțare", a declarat a declarat Viktor Boczán, directorul general al Provident Financial detalii

BNR trebuie sa fie atenta la efectele negative asupra populatiei pe care le-ar putea provoca restrictiile dure de creditare impuse IFN-urilor

Nimeni nu e dispus sa se imprumute cu dobanzi de 50%, 100%, 500%, 1.000% sau chiar 7.000%, si totusi sunt foarte multi romani care o fac, din diverse motive: unii vor un credit mic si rapid, pe loc sau online, ceea ce bancile nu ofera, altii sunt in Biroul de Credit, lucreaza la negru sau cu detalii

Creating an integrated European market for Payment Initiation Services

Interview with Alain Bénédetti, co-Chair of the Euro Retail Payments Board working group on Payment Initiation Services The revised Payment Services Directive (PSD2) was adopted with payment innovation and safety to the fore. One of its purposes is to regulate at the detalii

Ultimele Comentarii