ING system failure | Ultima Ora

ING a avut si astazi probleme cu serviciul de internet banking Home Bank, a treia zi dupa incidentul care a blocat 12 ore toate sistemele IT; banca spune ca acum functioneaza; inca sunt probleme cu cardurile MasterCard, platile online cu cardul si la alte servicii (update)

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-09-12 15:31

Clientii ING Bank nu au putut nici in aceasta dimineata sa efectueze plati prin serviciul de internet banking Home Bank, la trei zile dupa ce toate sistemele informatice ale bancii, inclusiv platile cu cardurile, nu au functionat timp de aproape 12 ore din cauza afectarii bazei de date in urma unui test de stingere a incendiilor cu gaz inert. (vezi aici detalii)

Atat ieri, cat si astazi, nici platile online cu cardurile ING nu s-au putut procesa, a precizat banca. De asemenea, site-ul ING a avut si ieri probleme de functionare.

"Eu prin "toate serviciile ING sunt din nou functionale" inteleg ca merge si plata online. Se pare ca nu este asa :) Pe cand ne putem astepta sa mearga?" a intreabat un client ING pe pagina Facebook a ING.

Raspunsul bancii a fost urmatorul: "stim de problema. Incercam sa o rezolvam in cursul zilei de astazi!"

Astazi, in jurul orei 11,30, ING a anuntat pe pagina Facebook ca "serviciul ING Home Bank este din nou functional in varianta desktop. Dupa unele mici probleme pe care le-am identificat si rezolvat rapid, acum totul e functional si la capacitate maxima. Puteti folosi fara griji serviciul nostru de internet banking."

In continuare probleme la platile online cu cardul

Platile online cu carduri ING nu se pot face in continuare. "Referitor la platile cu cardul, inca lucram!", precizeaza ING.

"Sa folosim fara griji?! Eu zic mai bine sa ne luam banii de la ING si sa-i tinem la saltea! Eu incerc de sambata sa cumpar bilete de avion online iar acum vad ca am doua tranzactii in pending, deci bani blocati de 2 ori si riscul sa platesc biletele tot de 2 ori. Deci ING sta frumos pe banii mei in timp ce eu ma stresez de undeva de peste hotare. Solutia lor...sunati la Relatii Clienti si vorbiti cu Maria vreo 3 ore in Roaming...ca doar este problema mea ca vreau sa imi folosesc banii blocati aiurea, nu? Iar acum ING o sa-mi dea un reply cu "ne pare rau" de o sa-mi vina sa arunc laptopul pe geam! Hai sa scriem la ANPC ca nu se mai poate.

ING: Marius, intelegem cat de neplacut este si crede-ne ca intentiile noastre sunt dintre cele mai bune! Dorim sa te ajutam! Te asteptam in privat cu detalii pentru a verifica situatia!

Marius: V-am scris deja in privat si m-ati trimis la Relatii cu Clientii, unde dau de robotul Maria si unde trebuie sa astept o viata, tot pe banii mei. De fapt va scriu in privat de sambata si tot degeaba! Hai sa facem lucrurile publice, ca privatul nu m-a ajutat cu nimic...sunt tot cu banii blocati, tot la Londra si tot fara bilete de avion...sau planuiti sa ma zburati acasa pe banii ING?

ING: Marius, te vom suna noi in scurt timp!

Altcineva: "Marius, nu pe banii lor te vor zbura acasa si vor acorda despagubiri celor ce le vor cere. Le vom regasi in taxe, comisioane si noua dobanda de 0,7% pe an ce intra in vigoare din toamna asta."

ING a mai precizat ca nici serviciul de discount-uri la platile cu cardul, ING Bazar, nu functioneaza in prezent.

De asemenea, clientii ING au avut probleme si la trimiterea fisierelor cu salariile angajatilor firmelor, in vederea platii salariilor pe card, serviciul fiind in prezent functional, conform reprezentantilor bancii.

Alti clienti ING au reclamat faptul ca au primit eroare la Autentificarea 3D Secure.

ING mai spune ca "se lucreaza intens" pentru a se putea utiliza cardurile MasterCard.

Stire in curs de actualizare

Taguri: ING  POS  internet banking  social media  plati  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



BCR si-a majorat de 2,5 ori profitul, la 122 milioane euro, datorita castigurilor din litigii si credite neperformante

BCR si-a majorat profitul net cu 144% in prima jumatate din acest an, la 131 milioane euro (in jur de 864 milioane lei), fata de castigul de doar 53 milioane euro din primul semestru al anului trecut, conform rezultatelor financiare prezentate de banca-mama din Austria, Erste detalii

ING a inceput saptamana in forta: site-ul este cazut, clientii reclama ca nu pot folosi serviciile bancii (actualizat)

Problemele dese ale ING Bank de functionare a sistemelor online si de carduri nu se mai termina: inca de la prima ora clientii au inceput sa se planga ca nu pot utiliza nici aplicatia de online banking Home Bank, nici nu pot face plati online cu cardul. "Din nou?!?! 3D Secure ING.ro detalii

BCR isi avertizeaza clientii ca le blocheaza conturile daca nu-si actualizeaza datele personale pana luni

BCR isi avertizeaza clientii persoane juridice ca daca nu se prezinta la o sucursala pana luni, 30 aprilie, pentru a-si actualiza datele personale, nu vor mai avea acces la serviciile si produsele bancare, ceea ce inseamna ca li se vor bloca conturile. Iata anuntul BCR postat pe detalii

Cardurile ING nu functioneaza de peste 3 ore (actualizat)

Cardurile ING Bank nu functioneaza de peste trei ore, nici la ATM-uri, nici pentru platile la POS-urile magazinelor sau online. "Momentan intampinam probleme in tranzactionarea cu cardul pentru o parte dintre utilizatori", anunta ING pe site-ul propriu. "Iar nu va merge detalii

Ultimele Comentarii