www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



ING a avut si astazi probleme cu serviciul de internet banking Home Bank, a treia zi dupa incidentul care a blocat 12 ore toate sistemele IT; banca spune ca acum functioneaza; inca sunt probleme cu cardurile MasterCard, platile online cu cardul si la alte servicii (update)

Autor: Bancherul.ro
2016-09-12 15:31

Clientii ING Bank nu au putut nici in aceasta dimineata sa efectueze plati prin serviciul de internet banking Home Bank, la trei zile dupa ce toate sistemele informatice ale bancii, inclusiv platile cu cardurile, nu au functionat timp de aproape 12 ore din cauza afectarii bazei de date in urma unui test de stingere a incendiilor cu gaz inert. (vezi aici detalii)


Atat ieri, cat si astazi, nici platile online cu cardurile ING nu s-au putut procesa, a precizat banca. De asemenea, site-ul ING a avut si ieri probleme de functionare.


"Eu prin "toate serviciile ING sunt din nou functionale" inteleg ca merge si plata online. Se pare ca nu este asa :) Pe cand ne putem astepta sa mearga?" a intreabat un client ING pe pagina Facebook a ING.


Raspunsul bancii a fost urmatorul: "stim de problema. Incercam sa o rezolvam in cursul zilei de astazi!"


Astazi, in jurul orei 11,30, ING a anuntat pe pagina Facebook ca "serviciul ING Home Bank este din nou functional in varianta desktop. Dupa unele mici probleme pe care le-am identificat si rezolvat rapid, acum totul e functional si la capacitate maxima. Puteti folosi fara griji serviciul nostru de internet banking."


In continuare probleme la platile online cu cardul


Platile online cu carduri ING nu se pot face in continuare. "Referitor la platile cu cardul, inca lucram!", precizeaza ING.


"Sa folosim fara griji?! Eu zic mai bine sa ne luam banii de la ING si sa-i tinem la saltea! Eu incerc de sambata sa cumpar bilete de avion online iar acum vad ca am doua tranzactii in pending, deci bani blocati de 2 ori si riscul sa platesc biletele tot de 2 ori. Deci ING sta frumos pe banii mei in timp ce eu ma stresez de undeva de peste hotare. Solutia lor...sunati la Relatii Clienti si vorbiti cu Maria vreo 3 ore in Roaming...ca doar este problema mea ca vreau sa imi folosesc banii blocati aiurea, nu? Iar acum ING o sa-mi dea un reply cu "ne pare rau" de o sa-mi vina sa arunc laptopul pe geam! Hai sa scriem la ANPC ca nu se mai poate.


ING: Marius, intelegem cat de neplacut este si crede-ne ca intentiile noastre sunt dintre cele mai bune! Dorim sa te ajutam! Te asteptam in privat cu detalii pentru a verifica situatia!


Marius: V-am scris deja in privat si m-ati trimis la Relatii cu Clientii, unde dau de robotul Maria si unde trebuie sa astept o viata, tot pe banii mei. De fapt va scriu in privat de sambata si tot degeaba! Hai sa facem lucrurile publice, ca privatul nu m-a ajutat cu nimic...sunt tot cu banii blocati, tot la Londra si tot fara bilete de avion...sau planuiti sa ma zburati acasa pe banii ING?


ING: Marius, te vom suna noi in scurt timp!


Altcineva: "Marius, nu pe banii lor te vor zbura acasa si vor acorda despagubiri celor ce le vor cere. Le vom regasi in taxe, comisioane si noua dobanda de 0,7% pe an ce intra in vigoare din toamna asta."


ING a mai precizat ca nici serviciul de discount-uri la platile cu cardul, ING Bazar, nu functioneaza in prezent.


De asemenea, clientii ING au avut probleme si la trimiterea fisierelor cu salariile angajatilor firmelor, in vederea platii salariilor pe card, serviciul fiind in prezent functional, conform reprezentantilor bancii.


Alti clienti ING au reclamat faptul ca au primit eroare la Autentificarea 3D Secure.


ING mai spune ca "se lucreaza intens" pentru a se putea utiliza cardurile MasterCard.


Stire in curs de actualizare