BANCI | Stirea Zilei

Clientii Citibank beneficiaza de tehnologii performante in prima agentie smart banking din Romania

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2011-01-18 09:37

După lansarea celor mai recente agenţii smart banking în New York, Tokyo, Singapore şi Hong Kong, Citibank a inaugurat prima agenţie digitalizată din România. Clienţii Citibank pot beneficia acum de o experienţă bancară unică, precum şi de produse şi servicii bancare personalizate prin intermediul celor mai inovatoare tehnologii din noua agenţie smart banking din Băneasa Shopping City Bucureşti.

Agenţia a fost inaugurată pe 17 ianuarie de către Marc Luet, Chief Executive Officer EMEA Citicorp Consumer Group, Andreea Farace, Chief Operating Officer pentru Europa Centrală şi de Est şi Estul Mijlociu, şi Shahmir Khaliq, Division Head pentru Bulgaria, Cehia, România şi Slovacia.

Deschiderea acestei agenţii reprezintă o realizare importantă în cadrul strategiei de retail a Citibank România, bazată pe inovaţie, confort şi experienţă bancară adevărată.

„Segmentul bancar de retail cunoaşte schimbări semnificative pe măsură ce nevoile clienţilor evoluează. Urmărind această tendinţă, operaţiunile bancare ar trebui să devină mai inteligente, iar funcţiile convenţionale ale agenţiilor trebuie să se schimbe în acelaşi ritm. Noua agenţie smart banking inaugurată de către Citibank România este construită cu grijă în jurul clientului şi utilizează tehnologiile înalte pentru a plasa experienţa acestuia pe cel mai important plan”, a declarat Marc Luet, Chief Executive Officer EMEA Citicorp Consumer Group.

Pentru a oferi o experienţă bancară unică şi flexibilă clienţilor din mediul urban, agenţia smart banking oferă următoarele elemente inovatoare în materie de design şi tehnologie înaltă:

• ATM cu posibilitate de retragere a numerarului în lei şi euro – primul de acest tip din România
• VideoPhone – serviciu de videoconferinţă 24/7 cu display Apple ce permite discuţia faţă în faţă cu un consultant CitiPhone
• Terminal Citibank Online – staţie de lucru cu display Apple unde clientul poate accesa website-ul Citibank şi realiza tranzacţii prin Citibank Online
• Perete electronic de prezentare – un ecran digital interactiv de 46’’ cu prezentarea produselor şi serviciilor Citibank
• Perete media – panou LCD de dimensiuni mari (2.1 x 1.25 m) ce prezintă o colecţie actualizată de ştiri, indici bursieri, ratele cursului valutar şi informaţii despre produse
• Broşuri electronice – broşuri interactive Apple IPAD ce conţin prezentări ale produselor şi serviciilor Citibank
• Reţea wireless disponibilă pentru toţi clienţii mall-ului.

„Pentru Citibank, România este una dintre pieţele cheie pentru dezvoltarea segmentului de retail, iar inaugurarea acestei agenţii demonstrează efortul nostru permanent de a creşte nivelul serviciilor bancare disponibile pe plan local, dar şi abilitatea noastră de a aduce în timp scurt în România inovaţii din diferite părţi ale lumii”, a declarat Andrea Farace, Chief Operating Officer pentru Europa Centrală şi de Est şi Estul Mijlociu.

„Conceptul de smart banking se adresează clienţilor moderni din România, care preţuiesc timpul şi care preferă o experienţă bancară confortabilă. Această agenţie exemplifică prioritatea Citibank România de a fi cu adevărat inovatoare şi atentă la nevoile clienţilor”, a menţionat Tibor Pandi, Director General Citibank România. „Experienţă bancară adevărată este sloganul nostru în România, iar o dată cu lansarea acestei agenţii facem încă un pas important spre dezvoltarea unui portofoliu de servicii la standarde globale, cu funcţii inovatoare în premieră în România”.

Agenţia este deschisă zilnic, de la 10.00 la 19.00. În afara orelor de program, clienţii au acces 24/7 la soluţii bancare alternative (VideoPhone, terminal Citibank Online şi ATM) în cadrul agenţiei.

Pentru un tur virtual al agenţiei, puteţi accesa https://www.citibank.ro/video/citibank_ro.mpg.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Stirea Zilei



Un IFN le cere clientilor sa plateasca nu doar restantele, ci si ratele din viitor

O Institutie Financiara Nebancara (IFN) care acorda credite online le cere restantierilor, prin intermediul unei alte firme pe care o controleaza, sa achite nu doar datoriile din trecut, ci si dobanzile aferente ratelor care ar fi urmat sa le achite in urmatorii ani, ceea ce nu este detalii

Ce dobanzi au bancile la creditele de nevoi personale?

Dobanzile practicate de cele mai multe banci pentru creditele de nevoi personale destinate consumului nu mai sunt stabilite la niveluri standard ci sunt personalizate, in functie de mai multi factori, precum incasarea veniturilor in contul bancii sau istoricul de detalii

Topul creditelor ipotecare cu cele mai mici dobanzi fixe in primii 3-10 ani

Dobanzile fixe in primii 3-10 ani pentru un credit ipotecar variaza intre 5,75% si 9,90%, in functie de banca si de perioada cu dobanda nemodificata, conform ofertelor celor mai importante 10 banci. Dobanzile luate in calcul sunt cele standard, fara alte detalii

Cum raspunde ANPC la o reclamatie despre o frauda online: cu cuvintele bancii

Clientul unei banci (Unicredit) a fost fraudat online cu 25.000 de lei cu o asa-zisa investitie in actiuni pe site-ul Rominvest. (Atentie! Acest site functioneaza si in prezent, la acest link, https://dimensionaldreamscape.cam, dupa mai bine de o luna de la detalii

 



 

Ultimele Comentarii