TEHNOLOGII BANCARE | Profil

Orange va lansa un portofel digital care foloseste solutia de plati MasterPass de la MasterCard

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-02-22 15:26

Orange a anuntat ca din luna martie va implementa un portofel digital (digital wallet) care utilizeaza solutia MasterPass furnizata de MasterPass pentru platile online si pe dispozitivele mobile.

Wallet-ul va fi integrat pe site-ul Orange.ro si in aplicatia mobila Orange, unde clientii firmei de telefonie mobila utilizatori de carduri isi introduc o singura data datele cardului si informatiile personale, precum si adresa de livrare a produselor cumparate online, iar ulterior, in momentul efectuarii unei plati online, este suficienta confirmarea platii sau introducerea unui cod PIN sau o adresa de e-mail.

Platile se fac astfel mai usor si mai rapid, fara a fi nevoie sa introduci la fiecare plata numarul cardului si alte informatii, cum se intampla de regula la platile pe internet.

In acelasi timp, platile prin wallet sunt mai singure, datorita solutiei MasterPass implementata de MasterCard, care presupune asa-numita tokenizare, adica furnizarea unui cod unic pentru fiecare plata, fara ca numarul cardului sa fie transferat comerciantului.

Solutia MasterPass este implementata in prezent de peste 1.000 de magazine online, partenere a trei banci (BCR, BT si Libra Internet Bank) care au incheiat acorduri cu MasterCard, iar wallet-urile cu care se pot face plati sunt mobilPay Wallet al Netopia, Wallet LibraPay, Okazii.ro si in curand wallet-ul Zebra Pay.

RCS & RDS a fost prima companie de telecomunicații care oferă clienților săi posibilitatea de a utiliza platforma digitală MasterPass la achitarea plăților online. (vezi aici detalii)

MasterCard și Orange extind acceptarea MasterPass™ în România (comunicat de presa):

- MasterCard și Orange își continuă parteneriatul pe termen lung prin implementarea suitei de servicii digitale MasterPass™ pe platforma online a Orange România

- Integrarea MasterPass™ le va permite milioanelor de clienți ai Orange România să își efectueze plățile pe site-ul și în aplicația mobilă Orange într-un mod sigur și eficient

- Orange se alătură rețelei globale de acceptare MasterPass™, ce cuprinde mai mult de un sfert de milion de comercianți din întreaga lume

BUCUREȘTI – 22 februarie 2016 – MasterCard, lider în dezvoltarea soluțiilor digitale de plată și operator al celei mai rapide rețele de procesare a plăților din lume, anunță extinderea rețelei de acceptare a MasterPass™ în România, prin integrarea suitei de servicii digitale în cadrul platformei Orange România, liderul pieței locale de telefonie mobilă.

Cele două companii își continuă astfel parteneriatul pe termen lung, cu obiectivul de a dezvolta și implementa cele mai inovatoare și sigure tehnologii, prin integrarea uneia dintre cele mai moderne și eficiente soluții disponibile în peisajul global al plăților digitale. În același timp, MasterCard și Orange România își consolidează eforturile mutuale depuse pentru promovarea plăților electronice și diversificarea gamei de soluții digitale disponibile consumatorilor din România.

În urma integrării MasterPass™, ce va avea loc în luna martie, consumatorii vor beneficia de o experiență la plată simplificată, din portofelele lor digitale MasterPass. Prin selectarea opțiunii “Cumpără cu MasterPass™” ca metodă de plată, utilizatorii nu mai trebuie să introducă informațiile de card și adresa pentru fiecare cumpărătură realizată online sau pe mobil, acestea fiind transmise securizat din portofelul digital al consumatorului către Orange prin intermediul MasterPass™.

Gabriel Ghiță, Head of New Business Central and Eastern Europe, MasterCard.
Gabriel Ghiță, Head of New Business Central and Eastern Europe, MasterCard.

“MasterCard este unul dintre liderii globali ai tranziției către plăți digitale, produsele noastre inovatoare setând noi standarde în ceea ce privește conectarea consumatorilor cu soluțiile tehnologice ale viitorului. Ne bucurăm să avem în Orange un partener care explorează potențialul de inovare în universul digital al plăților și care ne împărtășește viziunea, de a oferi consumatorilor cele mai noi servicii, a le furniza beneficii și a le îmbunătăți experiența la plată – iar aceasta este esența unui parteneriat autentic.” a declarat Gabriel Ghiță, Head of New Business Central and Eastern Europe, MasterCard.

MasterPass™ este prezent în 29 de țări la nivel internațional, iar între martie și septembrie 2015, tranzacțiile prin MasterPass™ în Europa au înregistrat o creștere medie lunară de 40%, demonstrând satisfacția și încrederea utilizatorilor faţă de acest produs.

“Clienții noștri folosesc din ce în ce mai mult plățile online, de aceea ne dorim să venim în întâmpinarea lor, să aducem inovația și progresul tehnologiei în toate interacțiunile lor cu Orange România. Portofelul digital, lansat în parteneriat cu MasterCard le va oferi celor care fac plăți frecvente online posibilitatea de a face o plată cu doar un click, o experiență de cumpărare rapidă și facilă pe toate canalele conectate,” a declarat Julien Ducarroz, Chief Commercial Officer Orange România.

MasterPass™ este soluția digitală de plată a MasterCard care simplifică întreaga experiență de plată pentru consumatori, permițându-le să plătească cu portofelul digital preferat, de pe orice dispozitiv, oriunde MasterPass™ este acceptat. Serviciul de checkout MasterPass™ oferă comercianților care doresc creșterea tranzacțiilor de cumpărare și a vitezei, o modalitate simplă de a accepta plăți prin portofele digitale emise oriunde în lume, oferind o experiență de cumpărare mai rapidă, ușoară și sigură, pentru clienții lor ocupați. MasterPass™ oferă băncilor, comercianților și partenerilor o gamă largă de soluții de portofel digital – de la cele “la cheie”, la cele complet personalizabile.

Despre MasterPass™

MasterPass™ le permite cumpărătorilor să utilizeze un portofel digital unde își pot stoca toate datele cardului și ale adresei într-un singur loc, în portofelul lor digital, în deplină siguranță. Cumpărătorii pot economisi timp prin utilizarea MasterPass™, oricând și oriunde în lume. Dat fiind că unii consumatori uneori abandonează cumpărăturile când utilizează un dispozitiv mobil, simplitatea, viteza și comoditatea asigurate de MasterPass™ pot ajuta comercianții să-și mărească încasările, dar și să-și diminueze costurile. MasterPass™ ajută, în același timp, la generarea unei loialități față de comerciant, prin stocarea și validarea automată a cardului de fidelitate al unui cumpărător, în timpul checkout-ului.

Despre MasterCard

MasterCard (NYSE: MA), www.mastercard.com, este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Operăm cea mai rapidă rețea de procesare a plăților din lume, oferind un liant între consumatori, instituții financiare, comercianți, autorități și companii din peste 210 țări și teritorii. Produsele și soluțiile MasterCard fac activitățile zilnice de comerț – cum ar fi cumpărăturile, călătoriile, derularea unei afaceri sau managementul finanțelor – mai simple, mai sigure și mai eficiente pentru toată lumea. Urmăriți-ne pe Twitter: @MasterCardNews, participati la discuțiile de pe blogul Beyond the Transaction și înregistrați-vă pentru cele mai noi știri pe Engagement Bureau.

Despre Orange România

Orange este lider de piaţă în România cu 10,177 milioane de clienţi şi venituri de 947 milioane de euro la 31 decembrie 2015. Orange România este parte a grupului Orange, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume, cu peste 262 milioane de clienţi pe cinci continente.
Orange România oferă o gamă extinsă de soluţii de comunicaţii clienţilor săi, atât utilizatori individuali, cât şi companii, de la servicii de bază până la servicii complete de voce, date fixe şi mobile, precum şi servicii TV. 
Grupul Orange este un important furnizor de servicii globale IT și de telecomunicații pentru companii multinaționale, sub brandul Orange Business Services. În martie 2015, Grupul a prezentat noul său plan strategic "Essentials2020" care pune în centrul strategiei sale nevoile clienților, cu scopul de a le ușura accesul la universul digital și la puterea rețelelor de nouă generație.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Cum poti primi dobanda pentru restul economisit la platile cu BT Pay

250.000 de persoane care folosesc BT Pay economisesc prin opțiunea Round Up din aplicație. 8 din 10 persoane care au conturi de economii la Banca Transilvania folosesc inclusiv Round Up, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Cu peste 12.000 de detalii

ING Bank majoreaza comisioanele pentru retrageri de numerar si plati la jocuri de noroc

ING Bank majoreaza, din 14 iunie 2024, comisioanele pentru retragerile de numerar de la bancomate, cele pentru cresterea limitelor zilnice, precum si pentru platile destinate jocurilor de noroc. Clientii ING Bank care retrag bani de la bancomatele bancii vor fi detalii

Banca Transilvania pregateste o noua premiera in relatia cu clientii, cu ajutorul noilor tehnologii

Banca Transilvania, cea mai mare bancă din România și din sud-estul Europei, colaborează cu Evam, care oferă platforma de top MarTech, pentru a crea experiențe în timp real, pe toate canalele, pentru clienții săi, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Este o detalii

Cont cu comisioane reduse pentru femeile de afaceri, la Patria Bank

Patria Bank lansează “Pachetul Patria pentru Femeile Antreprenor”, un pachet care include o serie de avantaje financiare personalizate pentru a sprijini afacerile conduse de femeile din România, anunta banca intr-un comunicat, in care detalii

 



 

Ultimele Comentarii