TEHNOLOGII BANCARE - FinTech | Profil

Nordea Open Banking is live

Autor: Bancherul.ro
2017-12-13 17:34

During the autumn, Nordea’s Open Banking team has worked together with more than 1,000 external developers, who have tested and given feedback on the open APIs and associated services. Nordea is now ready for the next step as the bank today connects the APIs to the production system and ...

Pentru a vizualiza integral acest articol si graficele atasate, trebuie sa te inregistrezi in CLUBUL BANCHERILOR si sa ai un abonament pentru acces la toate informatiile. Daca esti deja inregistrat, autentifica-te aici.

Pentru abonament, trimite un e-mail la adresa info@bancherul.ro sau suna la telefon 0723 292 899.

In aceasta sectiune sunt disponibile si alte informatii in exclusivitate, precum statistici, grafice, analize, studii, opinii, interviuri, topuri, proiecte legislative, noutati, joburi.

CLUBUL BANCHERILOR organizeaza si conferinte online (webinars), sustinute de specialisti din industria financiar - bancara si din alte domenii, in format interactiv cu intrebari si raspunsuri din partea membrilor clubului.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



BRD are o problema cu call-center-ul

Problema e foarte simpla, dar si foarte mare: unii clienti ai bancii asteapta foarte mult, adica zeci de minute sau chiar o jumatate de ora sa le raspunda cineva la telefon. Frustrarea e si mai mare cand ai o problema urgenta, dar pentru care nu ai o linie dedicata. Alte banci, precum Banca Transilvania, si-au imbunatatit comunicarea cu clientii introducand roboti, chat-uri, facebook, skype si alte canale moderne de comunicare cu clientii. Numerele de telefon ale BRD sunt: +4 021 302 61 61 +4 021 302 61 63 *22622 0800 803 803 doar in reteaua detalii

Filiala virtuala - banca s-a mutat la tine acasa!

Ce faci dacă primești o înștiințare că banca ta și-a desființat filialele? Prima tentație e să crezi că a dat faliment... apoi citești mai bine și vezi că, de fapt, banca ta s-a mutat în online. Filialele ei, sediul de la parterul blocului tău, au devenit virtuale. detalii

Cum castigi 1.000 de lei pe luna recomandand credite la Patria Bank

Începând cu luna august platforma de recomandări credite Patria Partener a devenit disponibilă şi pentru introducerea de recomandări persoane fizice, anunta banca intr-un comunicat, in care mai adauga urmatoarele: Pe lângă partenerii de business de tip broker, detalii

Clientii firme ai Bancii Transilvania au o alternativa la call-center: un chatbot prin Facebook Messenger si Skype

Banca Transilvania s-a gandit sa scurteze timpul de asteptare la call center al clientilor firme care au nevoie de informatii utile si a lansat un nou canal de comunicare, prin Facebook Messenger si Skype, un chatbot denumit Robotul Raul, o premiera pe piata bancara romaneasca. In detalii

Ultimele Comentarii