BANCI | Ultima Ora

Incident la Raiffeisen: a cazut tot sistemul informatic, nu mai functioneaza platile cu cardul, ATM-urile, aplicatiile de internet/mobile banking

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-05-13 22:02

Clientii Raiffeisen Bank au reclamat astazi, in jurul orei 18, ca nu pot plati cu cardurile la magazine, nu mai pot retrage bani de la ATM-uri si nici nu pot utiliza aplicatiile de online banking, incident pe care banca nu l-a anuntat.

"Banuiesc ca stiti ca este tot sistemul picat: plati online, plati la POS, aplicatii online, bancomate, tot?!", a reclamat un client Raiffeisen, pe Facebook.

"De ce nu merge sa scot bani de la niciun bancomat?", a intrebat alt client Raiffeisen.

"De ce nu pot plati la casa cumparaturile? Ne plimbam asa, de nebuni?! Nici nu anuntati, doar la casa vedem ce e o hiba! Rusine!", s-a plans un client Raiffeisen, pe Facebook.

"Am blocat casa la Metro. Se formase o coada in spatele meu...Am sunat la Raiffeisen si operatorul s-a simtit deranjat...dar banii mei erau pe card la ei".

"Nu puteti anunta inainte sa blocati tranzactiile?", a reclamat alt client.

Raiffeisen le-a raspuns ca exista probleme cu utilizarea cardurilor si cu aplicatiile de internet banking: "In prezent intampinam un incident care impacteaza utilizarea cardurilor si afisarea informatiilor in cadrul platformelor de internet banking".

"Acum o ora trebuia dat mesajul asta, cand a picat sistemul", i-a reprosat bancii un client.

"Raiffeisen, rusine! Puteati trimite un SMS catre clienti in momentul producerii evenimentului nefericit", s-a plans altcineva.

"Mi-ati actualizat aplicatia, care a functionat doar o saptamana. Era buna cea veche", se plange alt client.

"La telefoane raspund doar robotii", obiecteaza altcineva.

"Au un sistem informatic invechit, in ultima vreme au avut probleme constant...extrem de slaba aceasta banca".

Raiffeisen Bank nu a anuntat nimic despre acest incident.

Pe site-ul Raiffeisen exista o pagina cu starea serviciilor, care afiseaza ca toate sunt functionale, in contradictie cu ceea ce reclama clientii bancii.

Taguri: Raiffeisen Bank  probleme functionare carduri  probleme functionare aplicatie mobile banking  reclamatie Raiffeisen Bank  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Cu venituri de 10.000 de lei, ai servicii dedicate, tip premium banking, la Banca Transilvania

Banca Transilvania a ajuns la 100.000 de clienți Premium Banking, segment de business diferit de Private Banking, +25% față de aceeași perioadă a anului trecut, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: “Creșterea numărului de clienți detalii

IFN-ul Credit Prime a dat credite de 30 milioane euro, cu dobanzi de 900%

IFN-ul Credit Prime, detinut de firma Ecofinance, din grupul Dyninno, inregistrat in paradisul fiscal Malta, anunta intr-un comunicat ca si-a majorat portofoliul de credite cu 40% in 2022: "Valoarea totală a creditelor acordate a ajuns la 30 milioane de euro, detalii

CEC Bank a finantat peste 3.000 de proiecte din fonduri europene

• 9 mai, Ziua Europei: Fondurile europene au contribuit la dezvoltarea României Fondurile europene au un rol esențial în dezvoltarea României, CEC Bank finanțând, de la demararea Exercițiului Financiar 2007-2013 și până detalii

Garanti BBVA are un chatbot pentru comunicarea cu clientii

Garanti BBVA, una dintre cele mai dinamice bănci din România, își reafirmă angajamentul pentru digitalizare și lansează chatbot-ul de ultimă generație, GIA, conceput pentru a îmbunătăți experiența clienților și a simplifica serviciile de detalii

 



 

Ultimele Comentarii