BANCI | Profil

Garanti Bank are un rating mai bun

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2018-04-26 21:43

Agenția de evaluare financiară Fitch Ratings a îmbunătățit Ratingul de Viabilitate al Garanti Bank România la ”bb-” și a confirmat Ratingul pentru Datorii pe Termen Lung la ‘BBB-’ (cu Perspectivă Stabilă), anunta banca intr-un comunicat.

Evoluția Ratingului de Viabilitate al băncii reflectă o îmbunătățire generală a profilului de risc al Garanti Bank, pe fondul reducerii nivelului creditelor neperformante în bilanţ, bunei capitalizări și optimizării măsurilor de prevenire a riscului, ca parte a alinierii la procesele și apetitul pentru risc al acționarului BBVA (Banco Bilbao Vizcaya Argentaria).

“Avem un angajament pe termen lung pe piața locală, iar strategia noastră este să continuăm să ne dezvoltăm produsele și serviciile și să fim un partener financiar de încredere pentru clienții noștri, pe toate liniile de afaceri. Ȋmbunătăţirea Ratingului de Viabilitate și confirmarea Ratingului pentru Datorii pe Termen Lung reiterează deopotrivă planurile pe care le avem pe termen lung în România”, a declarat Ufuk Tandoğan, CEO Garanti Bank Romania.

Decizia Fitch se bazează pe îmbunătățirea calității activelor băncii, lucru reflectat atât de scăderea ratei creditelor neperformante, care actualmente este sub media pieței, cât și de soliditatea solvabilității, care este considerabil peste limita reglementată la nivel de sistem.

Totodată, Fitch a accentuat în decizia sa îmbunătățirea profilului de finanţare a băncii și majorarea volumului de depozite ale clienților.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



BRD are o problema cu call-center-ul

Problema e foarte simpla, dar si foarte mare: unii clienti ai bancii asteapta foarte mult, adica zeci de minute sau chiar o jumatate de ora sa le raspunda cineva la telefon. Frustrarea e si mai mare cand ai o problema urgenta, dar pentru care nu ai o linie dedicata. Alte banci, precum Banca Transilvania, si-au imbunatatit comunicarea cu clientii introducand roboti, chat-uri, facebook, skype si alte canale moderne de comunicare cu clientii. Numerele de telefon ale BRD sunt: +4 021 302 61 61 +4 021 302 61 63 *22622 0800 803 803 doar in reteaua detalii

Filiala virtuala - banca s-a mutat la tine acasa!

Ce faci dacă primești o înștiințare că banca ta și-a desființat filialele? Prima tentație e să crezi că a dat faliment... apoi citești mai bine și vezi că, de fapt, banca ta s-a mutat în online. Filialele ei, sediul de la parterul blocului tău, au devenit virtuale. detalii

Cum castigi 1.000 de lei pe luna recomandand credite la Patria Bank

Începând cu luna august platforma de recomandări credite Patria Partener a devenit disponibilă şi pentru introducerea de recomandări persoane fizice, anunta banca intr-un comunicat, in care mai adauga urmatoarele: Pe lângă partenerii de business de tip broker, detalii

Clientii firme ai Bancii Transilvania au o alternativa la call-center: un chatbot prin Facebook Messenger si Skype

Banca Transilvania s-a gandit sa scurteze timpul de asteptare la call center al clientilor firme care au nevoie de informatii utile si a lansat un nou canal de comunicare, prin Facebook Messenger si Skype, un chatbot denumit Robotul Raul, o premiera pe piata bancara romaneasca. In detalii

Ultimele Comentarii