TEHNOLOGII BANCARE - FinTech | Profil

Asseco SEE, vanzator reprezentativ pentru platformele bancare digitale, conform Gartner

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Asseco SEE
2018-10-11 10:36

Furnizorul de soluții informatice bancare, Asseco South Eastern Europe (Asseco SEE), a fost recent listat ca Vânzător – Reprezentantiv în Raportul Gartner „Ghidul de piață pentru platforme bancare digitale”.

Potrivit Gartner, platformele bancare digitale (PBD) „pun bazele fundației pentru acele bănci care doresc să se transforme în afaceri digitale. Două abordări diferite ale acestui proces de transformare au început să apară pentru șefii departamentelor de informații.”

După identificarea unor schimbări importante în implementarea platformelor bancare digitale în ultimele nouă luni, Gartner subliniază următoarele abordări ale căror diferențe rezultă din diferitele obiective pe care băncile le au cu privire la transformarea digitală: “Tipul X. Această abordare a transformării, prin implementarea platformelor bancare digitale, are un grad mai ridicat de concentrare asupra permiterii băncii – sau instituțiilor nebancare – să devină modele de afaceri digitale. Aceasta permite inovarea afacerilor prin conectarea unei platforme deschise la ecosistemele și platformele de afaceri interne și externe… Tipul Y. Această abordare a transformării, prin implementarea PBD este concentrate mai mult pe optimizarea afacerii decât pe transformarea digitală.… Ofertele vânzătorului în ambele segmente permit băncilor să realizeze transformarea, dar în diferite moduri.” (Gartner, Ghidul de piață pentru platforme bancare digitale, Stessa Cohen, Moutusi Sau, 27 august 2018).

Platforma bancară Digital Edge

Asseco South Eastern Europe, listată ca Vânzător-reprezentant vânzări de Gartner în domeniul platformelor bancare digitale, oferă o platformă bancară digital unificată deschisă – Digital Edge, care aduce noi posibilități în domeniul bancar, datorită setului său cuprinzător de aplicații digitale și capacități de implicare digital ample, toate susținute și conectate la un hub.

Hub-ul furnizează toate punctele de integrare ca un set API bazat pe REST (standardizat conform BIAN), care pot susține toate cerințele PSD2 și inițiativele bancare bazate pe API. Cu Digital Edge, băncile pot oferi experiențe inteligente și specific pentru clienți, care decurg fără implicații între canale, și care combină de asemenea simplitatea aplicațiilor loc cu pasiunea și dedicarea reprezentanților clienților lor.

“Cu o experiență dovedită în dezvoltarea și implementarea soluțiilor bancare digitale și a soluțiilor bancare principale de mai bine de 15 ani, Asseco SEE a susținut clienții cu o înțelegere profundă a sectorului bancar și a transformării digitale prin care au trecut operațiunile bancare. Oferim nu doar soluții și servicii, dar și orientări și asistență cu privire la procesul de transformare digitală”, a spus Piotr Jelenski, Director Executiv al Grupului Asseco South Eastern.

“Credem că faptul de a fi numiți de Garner drept Vânzător-Reprezentant vânzări al unei platforme bancare digitale întărește valoarea ofertei noastre pentru clienți și vine ca o altă confirmare a eforturilor noastre continue de a aduce soluții bancare digitale de calitate pe piață.”

Pentru mai multe informații cu privire la platforma Digital Edge și modul de programare a unei operațiuni demonstrative, vă rugăm să accesați Digital Edge.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



SIF Oltenia si-a vandut actiunile la BCR

Actionarii Societatii de Investitii Financiare (SIF) Oltenia, condusa de Tudor Ciurezu, au aprobat vanzarea actiunilor detinute la BCR, subsidiara locala a grupului austriac Erste, in  cadrul Adunarii Generale a Actionarilor (AGA) din 4 octombrie 2018. In informarea transmisa la detalii

Sala Polivalenta din Cluj-Napoca isi schimba numele in BTarena

Sala Polivalentă din Cluj-Napoca se va numi, de acum înainte, BTarena, în baza parteneriatului dintre Banca Transilvania şi Primăria Cluj-Napoca, anunta Banca Transilvania (BT) intr-un comunicat, in care mentioneaza urmatoarele: BT este cel mai mare grup financiar din detalii

BRD are o problema cu call-center-ul

Problema e foarte simpla, dar si foarte mare: unii clienti ai bancii asteapta foarte mult, adica zeci de minute sau chiar o jumatate de ora sa le raspunda cineva la telefon. Frustrarea e si mai mare cand ai o problema urgenta, dar pentru care nu ai o linie dedicata. Alte banci, precum Banca Transilvania, si-au imbunatatit comunicarea cu clientii introducand roboti, chat-uri, facebook, skype si alte canale moderne de comunicare cu clientii. Numerele de telefon ale BRD sunt: +4 021 302 61 61 +4 021 302 61 63 *22622 0800 803 803 doar in reteaua detalii

Filiala virtuala - banca s-a mutat la tine acasa!

Ce faci dacă primești o înștiințare că banca ta și-a desființat filialele? Prima tentație e să crezi că a dat faliment... apoi citești mai bine și vezi că, de fapt, banca ta s-a mutat în online. Filialele ei, sediul de la parterul blocului tău, au devenit virtuale. detalii

Ultimele Comentarii