ASIGURARI | Ultima Ora

ING Asigurari de Viata implementeaza un program complex de profesionalizare si loializare a fortei de vanzari

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2012-08-27 14:33

Continuând seria inițiativelor întreprinse încă de la intrarea pe piața românească, în urmă cu 15 ani, pentru a fi permanent aproape de clienți, a le oferi consultanță financiară de înaltă calitate și un parteneriat pe termen lung, ING Asigurări de Viață implementează Partener 3.0., un program complex de profesionalizare și loializare a forței sale de vânzări, anunta compania intr-un comunicat.

Partener 3.0 își propune consolidarea parteneriatului dintre companie, consultanții financiari și clienţi, redefinind standardele, gradul de profesionalism și statutul consultantului financiar și al managerului său, astfel încât să genereze excelență în servicii pentru clienți și, totodată, să consolideze relația pe termen lung dintre companie și forța de vânzări performantă.

Concret, Partener 3.0 include noi programe de pregătire profesională și o nouă platformă de beneficii oferite consultanților financiari, precum abonamente medicale, pensii și asigurări de viață, ceea ce îl poziționează ca iniţiativa unică pe piaţa asigurărilor din România.

Programul, care se află în plin proces de implementare implică toată forța de vânzare a ING Asigurări de Viață și presupune investiţii de circa 7,3 milioane de euro în perioada 2012–2016, aferente implementării programului și platformei de loializare.

“În contextul noilor realităţi economice și sociale, clienţii au tot mai mult nevoie de sfaturi financiare, de transparenţă și de un parteneriat solid pe toată durata relaţiei cu compania căreia îi acordă încrederea. În faţa acestor realităţi, la ING Asigurări de Viaţă am decis să fim proactivi, asumându-ne prin Partener 3.0 noi standarde de excelenţă în activitatea de consultanţă, astfel încât să identificăm în timp real și cât mai precis nevoile si exigenţele clientului de azi și de mâine.

De altfel, rezultatele investiţiilor pe care le-am realizat de-a lungul timpului pentru profesionalizarea continuă, dotarea cu instrumente de lucru performante și loializarea forţei noastre de vânzare se văd și ne onorează: peste o treime dintre consultanţii ING Asigurări de Viaţă ne sunt parteneri de peste 10 ani iar, la nivel de companie, media procentului de promovabilitate a examenelor de certificare, este de 83%”, a declarat Adrian Lupescu (foto), Chief Financial Officer, ING Asigurări de Viaţă.

Alături de programele dedicate forței de vânzări, o altă direcție strategică de investiții vizează creșterea continuă a beneficiilor oferite clienților, prin dezvoltarea de produse adaptate nevoilor lor și instrumente utile care să îi ajute să își înțeleagă mai bine propria situație financiară. Anticipând nevoile clienților, ING a inovat permanent, oferind adeseori beneficii în premieră pentru piața din România – așa cum sunt asigurările de tip unit-linked, planurile financiare pentru copii, asigurarea suplimentară pentru afecțiuni grave sau Planul Financiar Personal (un instrument interactiv de analiză a nevoilor financiare, lansat în 2011).

În plus, transparenţa este un reper esenţial în relaţia cu clienţii, ING oferind încă din 2001 în mod gratuit serviciul Partener online; in mai 2008, simultan cu colectarea primelor contribuţii la Pilonul II, a fost lansat serviciul MyING, pentru ca un an mai târziu să fie extins şi pentru clienţii de pensii facultative. In 2010 toate aceste servicii au fost comasate sub “umbrela” MyING – un portal integrat, care va fi dezvoltat și pe viitor prin adăugarea de noi funcționalități. În plus, în cadrul programului de feedback din partea clienților de asigurări de viață și de pensii facultative – Net Promoter – implementat încă din 2010, ING Asigurări de Viață trimite lunar aproximativ 5.000 de chestionare clienților, ale căror opinii sunt ulterior incluse în inițiativele de îmbunătățire a activității companiei.

Demersurile de informare și educare a publicului sunt structurate pornind de la nevoile actuale ale clienților și depășesc sfera strictă a problematicilor financiare – în 2011, ING Asigurări de Viață lansând, spre exemplu, în colaborare cu SMURD primul program de prevenție și educație pentru salvarea de vieți din România (“Lecția de prim ajutor”). Doar în cadrul campaniilor realizate în ultimii trei ani, adresate atât publicului larg, cât și unor categorii specifice de consumatori, precum elevi sau studenți, ING a ajuns la un public de peste 7,5 milioane de persoane.

„Toate demersurile pe care le întreprindem vin să reconfirme angajamentul pe care ni l-am asumat în 1997 pentru piaţa românească – acela de a investi în economia locală și într-o activitate eficientă, pentru a oferi clienţilor protecţia financiară și soluţii de care au nevoie pentru a-și îmbunătăţi viitorul financiar. În cadrul acestui parteneriat, în decursul celor 15 ani ING Asigurări de Viaţă a plătit clienţilor beneficii pentru evenimente asigurate și contracte ajunse la maturitate de 334 de milioane de lei. Este un angajament în care vom rămâne la fel de implicaţi, diferenţiindu-ne prin claritate și consultanţă financiară de înaltă clasă”, a încheiat Adrian Lupescu, Chief Financial Officer, ING Asigurări de Viaţă.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Banca Transilvania are un rating mai bun

Fitch Ratings îmbunătățește rating-ul Băncii Transilvania, de la ”BB+” la ”BBB-”, cu perspectivă stabilă, pe termen lung, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga: Noul rating investment grade reflectă îmbunătățirea mediului detalii

Numele beneficiarului unui transfer bancar, afisat la 17 banci

BRD, Exim Banca Romaneasca si Credit Europe Bank sunt ultimele trei banci care au integrat recent serviciul afisare nume beneficar (SANB) oferit de Transfond, care afiseaza numele destinatarului unei plati, sub contul IBAN. Potrivit Transfond, serviciul are ca scop prevenirea fraudelor detalii

Banca Transilvania si-a imbunatatit perspectiva de crestere a ratingului

Moody’s Ratings confirmă rating-urile Băncii Transilvania acordate pentru prima oară în 2023 și îmbunătățeste perspectiva, de la stabilă la pozitivă, pentru rating-ul de depozit pe termen lung (Baa2) și rating-ul de emitent (Baa3), anunta banca intr-un comunicat, in detalii

Legea pentru plafonarea dobanzilor la creditele IFN-urilor, in vigoare de luni

Legea 243 din 2024 privind plafonarea dobanzilor la creditele acordate de IFN-uri (Institutii Financiare Nebancare) intra in vigoare, de luni, 11 noiembrie. Legea obliga IFN-urile sa limiteze dobanzile la 1% pe zi in cazul creditelor de pana la 5.000 de lei, 0,8% la imprumuturile de pana detalii

 



 

Ultimele Comentarii

  • LOAN OFFER

    Buna ziua Aceasta pentru a informa publicul larg că oferim împrumuturi celor care au nevoie de ... detalii

  • !

    Greu cu limba romana! Ce legatura are cuvantul "ecosistem" din limba romana cu sistemul de plati ... detalii

  • Bancnote vechi

    Am 2 bancnote vechi:1-1000000lei;2-5000000lei Anul ... detalii

  • Bancnote vechi

    Numar de ... detalii

  • Bancnote vechi

    Am 3 bancnote vechi:1-1000000lei;1-5000lei;1-100000;mai multe bancnote cu eclipsa de ... detalii