Profile Bancheri din Romania



Alfred Borcan

Marketing Director

Alfred Borcan s-a alăturat Volksbank România în luna ianuarie a acestui an, ca Director de Marketing, fiind responsabil de rebrandingul şi relansarea imaginii băncii.

Alfred Borcan are o experienţă de peste 15 ani în comunicare şi branding, fiind implicat în dezvoltarea unor branduri locale de primă mărime, în relansarea şi repoziţionarea unor branduri locale sau globale.

Timp de 10 ani, dl Alfred Borcan a lucrat la Connex/Vodafone, ocupându-se de brand managementul Connex, Connex GO!, Kamarad, inclusiv de managementul transferului de la brandul Connex la brandul Vodafone.

În perioada 2006-2009, Alfred Borcan s-a ocupat de rebrandingul Romtelecom, lansarea şi managementul ClickNet şi Dolce.

Interviu:
„Volksbank România se află într-un proces de continuă schimbare şi suntem acum în punctul în care vrem să construim temeinic în jurul noii strategii de marketing. În urma unui pitch foarte competitiv, unde toţi participanţii au adus viziuni extrem de interesante, am ales să lucrăm cu grupul BBDO. Ceea ce grupul BBDO ne-a propus reprezintă, credem noi, cele mai relevante idei şi feluri de a conecta brandul cu clienţii din domeniul bancar. Intenţia noastră este să construim pe termen lung în jurul unei idei puternice de brand”- declară Alfred Borcan, Marketing Director Volksbank România.

„Criza financiară din 2008 a schimbat complet felul în care oamenii se raportează la bănci. Băncile au încetat să mai fie un fel de lampă a lui Aladdin care poate împlini orice vis. Ele au revenit în percepţia oamenilor la rolul lor originar, de instituţii care au grijă de bani sau care împrumută bani la momentul potrivit”, spune Alfred Borcan, directorul de marketing al Volksbank România.

Volksbank se repozitioneaza si lanseaza noi produse in linie cu noua abordare de business

Vezi si alte profile - Volksbank
Vezi profile alta banca

 

Ultimele Comentarii