BANCI | Interviu

Actualizarea datelor personale la banca fara ghisee ProCredit Bank se poate face doar pe hartie

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2021-12-13 14:57

Procredit Bank este o banca 100% electronica, dupa ce a inchis recent toate ghiseele.

Cu toate acestea, clientii bancii pot sa-si actualizeze datele personale doar dupa ce printeaza pe hartie si completeaza cu pixul un formular trimis de banca prin e-mail.

Formularul semnat, impreuna cu o copie, tot pe hartie, a Cartii de Identitate, pe care trebuie sa scrie "conform cu originalul", alaturi de semnatura, trebuie apoi trimise bancii prin e-mail.

Este surprinzator ca o banca fara ghisee nu a pus la punct o procedura de actualizare a datelor personale online sau prin telefon, asa cum se intampla la alte banci care au si ghisee la care poti completa rapid formularele necesare.

De exemplu, la banci precum Banca Transilvania, BCR sau BRD, actualizarea datelor personale se poate face si online, pe site-urile bancilor, prin telefon sau aplicatiile de mobile/internet banking.

ProCredit Bank este o mica banca germana, specializata pe finantarea micilor afaceri. Este condusa de Stefan Cristian Manole - Director General si Andreea Ichim - Director General Adjunct (foto).

Stefan Cristian Manole - Director General si Andreea Ichim - Director General Adjunct
Stefan Cristian Manole - Director General si Andreea Ichim - Director General Adjunct

Taguri: ProCredit Bank  banca  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Interviu



Bancile si IFN-urile, obligate prin lege sa-si ajute clientii inainte sa-i execute silit

Băncile sunt obligate pentru toate tipurile de credite să demonstreze că au încercat restructurarea datoriilor care înregistrează întârzieri la plată mai mari de 90 de zile, conform unui comunicat al CSALB. Măsurile de detalii

Bancile incep sa-si asume o responsabilitate sociala pentru consumatori

• În România, intermedierea financiară este săracă (25% din PIB). Drumul e lung (media europeană este de 90% din PIB), indiferent dacă e pace sau război • Indicatorii de prudențialitate ai industriei bancare sunt foarte detalii

Intelegerea la care ajung partile in cadrul CSALB este exemplificarea teoriei mainii invizibile

Deși economia țării este dependentă de finanțarea pe care o poate asigura sistemul bancar, reprezentanții băncilor spun că populismul unor politicieni și instituții reprezintă principalul factor care erodează încrederea dintre consumatori și instituțiile de detalii

CSALB: nu e vorba de vina cuiva, ci de o impartire a responsabilitatii intre consumatori si banci

Radiografia sistemului bancar prin prisma evenimentelor petrecute în acest domeniu în ultimii 15 ani este principala temă a episodului 1 din #PodcasturileCSALB, în care sunt invitați Alina Radu (conciliator CSALB, avocat Partener) și Alexandru Păunescu detalii

 



 

Ultimele Comentarii