BANCI | Stirea Zilei

Raiffeisen Bank a primit 51.000 de reclamatii de la clienti anul trecut (140 zilnic), cu 5.500 mai multe decat in 2013; banca incearca sa-si fidelizeze clientii oferindu-le Wi-Fi gratis in 115 sucursale

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2015-05-30 17:47

Reclamatiile primite de Raiffeisen Bank de la clientii sai au crescut cu 12% anul trecut, echivalentul a 5.530 de plangeri, pana la un total de 51.047, ceea ce inseamna in medie 140 de contestatii zilnic. Banca mentioneaza ca in ciuda faptului ca a crescut numarul clientilor nemultumiti de serviciile bancii, cazurile rezolvate pozitiv s-au mentinut la un nivel ridicat, de 75%, fata de 77% fata de anul precedent.

Reclamatiile la adresa Raiffeisen Bank s-au inmultit in ultimii doi ani: de la 36.327 de plangeri in 2012, acesteau a ajuns la 45.517 in 2013 si la 51.047 in 2014.

Raiffeisen mai mentioneaza ca 97% dintre clientii care au facut reclamatii au fost fidelizati, fata de 96% in anul precedent.

Banca a masurat si satisfactia clientilor fata de modul in care le-a tratat plangerile, pe o scara de la 1 la 5, gradul de multumire fiind de 3,2, mai redus decat in 2013, de 3,3.

Clientii Raiffeisen Bank au reclamat banca austriaca si pe site-ul Reclamatiibanci.ro, dedicat rezolvarii problemelor clientilor bancilor prin consultanta gratuita si educatie financiara.

Cinci reclamatii dintr-un total de 120 au avut ca tinta Raiffeisen Bank, ultima plangere referindu-se la faptul ca banca retine de pe cardul unui client o suma mai mare decat ar trebui, pentru recuperarea unei datorii.

Wi-Fi gratis in 115 agentii Raiffeisen Bank

Raiffeisen incearca, pe de alta parte, sa-si atraga clientii de partea sa, oferindu-le servicii complementare, precum accesul gratuit la internet, printr-o retea Wi-Fi, accesibila in 115 agentii din orasele mari.

Raiffeisen se lauda ca la indicatorul Net Promoter Score, calculat ca diferenta intre clientii dispusi sa recomande banca prietenilor sau cunoscutilor si altii care nu ar recomanda-o, are un are un punctaj de 33, mai ridicat decat media pietei bancare, de 22 in 2014.

Comentarii

nelu
mda
de asta si-au schimbat blana ... dar naravul ba?!

sobi
URAT 2016!!!
MAI SCHIMBATI SI DIRECTORII DE AGENTII DACA MAI DORITI SA RAMANEM CLIENTI IN CONTINUARE...(K SI DIRECTOR DE AGENTIE NU TE PREZINTI CAND MA SUNI ATUNCI O SA AM IMPRESIA K VB CU FEMEIA DE SERVICI ,NU?

Ilaria
Nemultumitor
Sunt foarte prompti in recuperarea unor sume minore, prin orice mijloace, nu la fel de prompti in a rezolva reclamatiile si a returna sumele care le datoreaza banca clientilor.

Aaa
Banca Raiffeisen
Probabil cea mai proasta banca din România, servicii de slaba calitate si oameni nepregătiți..



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Stirea Zilei



Topul bancilor cu cele mai mici dobanzi la refinantarea creditelor ipotecare

Bancile cu cele mai mici dobanzi la refinantarea creditelor ipotecare sunt, in ordine, CEC Bank, BRD, Libra Bank, ING Bank si Banca Transilvania (BT), conform topului realizat de Bancherul.ro pe baza informatiilor publicate de banci. Clasamentul a fost intocmit detalii

Bancile cu cele mai mici dobanzi la creditele ipotecare

Bancile cu cele mai mici dobanzi fixe in primii 3,5 sau 10 ani la creditele ipotecare sunt Banca Transilvania (BT), BCR si CEC Bank, conform calculatoarelor de credit de pe site-urile bancilor. Topul a fost realizat pe baza unui imprumut in valoare de 250.000 de detalii

Cum raspunde BRD la intrebarile privind fraudele online

Fraudele online au devenit o problema pentru banci, astfel ca am trimis la BRD urmatoarele intrebari, in urma reclamatiilor primite de la cititorii care au fost victimele inselaciunilor prin intermediul unor false platforme de investitii: - Care este procedura detalii

Ocean Credit incalca legea privind informarea clientilor inainte de acordarea unui credit

Ocean Credit nu respecta legea contractelor de credit, OUG 50/2010, privind informarea clientilor inainte de acordarea unui credit, astfel incat acestia sa fie constienti de costul unui imprumut si sa-l poata compara cu ofertele altor IFN-uri sau banci. Concret, detalii

 



 

Ultimele Comentarii