BANCI | Ultima Ora

BRD a devenit promotorul solutiei de plata cu cardul in transportul in comun, cu peste 30.000 de carduri contactless emise

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2011-09-01 16:34

BRD - Groupe Société Générale a lansat pentru prima oara in Romania, la nivel national, conceptul contactless. De la lansarea acestuia in urma cu un an, cele peste 1.300 de puncte de acceptare contactless BRD au generat o adevarata provocare pentru romani, se arata intr-un comunicat al bancii.

Daca anul trecut BRD lansa noul concept de carduri sub forma de sticker ce poate fi atasat unui telefon mobil, portofel, gadget ori sub forma de breloc, banca a continuat implementarea tehnologiei contactless si in transport, accesul pe stadioanele de fotbal si chiar la nivelul automatelor bancare.

Piata s-a dovedit a fi deosebit de receptiva la inovatia BRD, pana astazi banca onorand deja solicitarile de emitere a peste 30.000 de carduri contactless Pay Pass. Succesul acestor carduri este asigurat si de utilitatea pentru clientii BRD, care pot folosi cardul contactless in marea majoritate a zonelor de interes: Carrefour, Inmedio, PizzaHut, KFC, Mic.ro, Ikea, dar si in aria transportului in comun - la Metrorex si mai multe regii de transport din tara.

Transportul public a devenit azi unul dintre canalele principale de utilizare a tehnologiei contactless, peste 7.500 de carduri BRD MasterPass RATB confirmand interesul clientilor in utilizarea cardului bancar in necesitatile cotidiene.

Continuand traditia de banca inovatoare, odata cu lansarea in Bucuresti impreuna cu RATB si Metrorex a cardului bancar de Transport, BRD a dezvoltat un concept unic de transport, un echipament care incorporeaza tehnologia contactless instalat pentru prima oara in statiile de acces Metrorex, concept care a fost recunoscut ca model unic la nivel european.

BRD nu se opreste aici, inoveaza inca odata si ofera acum solutia integrata de transport "BRD Transport" altor trei orase importante din tara: Sibiu, Constanta si Galati. Foarte curand solutia "BRD Transport"  de plata a calatoriilor direct in mijloacele de transport va fi implementata si in regiile de transport din Arad si Brasov, BRD  avand deja parteneriate incheiate cu aceste societati de transport public.
Orice persoana care detine un card contactless poate utiliza transportul in comun eliminand grija achizitionarii unui bilet de transport.

Aceasta solutie dezvoltata integral de BRD vine sa revolutioneze conceptul de plata a transportului public, oferind tuturor posesorilor de carduri contactless o facilitate speciala.

Usurinta si comoditatea in utilizarea tehnologiei contactless pentru plata calatoriilor in mijloacele de transport in comun vine din procesul foarte simplu de plata a calatoriei, clientul trebuind doar sa apropie cardul contactless de echipamentul din mijlocul de transport si aproape instantaneu primeste confirmarea platii calatoriei. Avantajul major al solutiei "BRD Transport" vine din faptul ca sunt acceptate toate cardurile bancare contactless emise sub sigla Mastercard/Maestro PayPass indiferent de tara de origine a emitentului.

Solutia "BRD Transport" vine ca o noutate tehnologica la nivel mondial, BRD fiind deja contactata de Societate Mondiala a Transportatorilor pentru a o prezenta marilor transportatori ai lumii.

BRD devine astfel, alaturi de Mastercard, promotorul solutiei de plata contactless in mijloacele de transport in comun, acesta fiind un subiect mult dezbatut in ultimii ani in industria de specialitate la nivel mondial.  

BRD-Groupe Société Générale este cea de-a doua bancă din România după totalul activelor şi are cea de-a doua capitalizare bursieră la BVB. BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri de servicii financiare din zona euro. Grupul are 161.000 de angajaţi în toată lumea, pe trei activităţi - cheie:
- Retail banking, finanţări specializate şi asigurări
- Private Banking, Gestiune de active şi servicii pentru investitori
- Corporate & Investment Banking

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



ING lanseaza o platformă cu oferte speciale pentru clientii firme

ING lansează Business Deals, o platformă în care antreprenorii au acces la oferte B2B, negociate de reprezentanții băncii, pentru nevoile afacerii lor, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Clienții beneficiază de reduceri la o gamă largă detalii

ING Bank sustine eficienta energetica a cladirilor

Asociația pentru Promovarea Eficienței Energetice în Clădiri (ROENEF) anunță lansarea „Caravanei ROENEF”, un proiect destinat promovării eficienței energetice în clădiri și creșterii gradului de informare, la nivelul populației, cu privire la beneficiile pe detalii

ING Bank a ajuns la 1,85 milioane clienti activi

Veniturile ING Bank România au ajuns la 1,79 miliarde de lei în primul semestru din 2024, în creștere cu 9,6% față de perioada similară a anului anterior, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Creșterea numărului de clienți și a portofoliului de detalii

Patria Bank si-a majorat creditele cu 8%

Patria Bank, banca specializata in sprijinirea antreprenorilor romani, a anuntat un profit net de 18,1 milioane lei pentru primele sase luni ale anului 2024, in crestere cu 61% fata de nivelul inregistrat in primul semestru al anului 2023, conform unui comunicat al detalii

 



 

Ultimele Comentarii