IFN | Profil

Provident respinge 70% dintre cererile de credite

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2017-09-11 20:41

Viktor Boczán, directorul general al Provident

Provident respinge 70% dintre cererile de imprumut venite din partea potentialilor clienti, intrucat acestia nu indeplinesc cerintele solicitate de companie, precum dovada unui venit, un grad maxim de indatorare sau situatia de la Biroul de Credit.

Pe de alta parte, 67% dintre clientii Provident se imprumuta cu sume mai mici decat ar putea obtine.

"Este important ca înaintea fiecărui nou contract de credit să ne asigurăm că clientul a înţeles ce înseamnă un împrumut, dincolo de nevoia din acel moment. Nu ne este de folos nici nouă şi, în mod evident, nici clientului dacă termenii şi condiţiile nu au fost explicaţi foarte clar, astfel încât să ne asigurăm că există posibilitatea rambursării fără a crea un dezechilibru financiar. Un client care nu îşi va permite să plătească rata este un client pe care poate nu l-am sfătuit bine și asta înseamnă că el va fi îndatorat și că nu vom recupera suma pe care o împrumutăm. Un împrumut este un dans pentru doi. Ştiu că toată lumea vorbește despre creditare responsabilă, dar cred că pentru noi, cifrele o demonstrează: respingem 70% din toate cererile de împrumut pe care le primim, 67% dintre clienții noștri împrumută mai puțin decât suma maximă disponibilă pentru ei, valoarea medie a unui credit este mai mică decât o treime din suma maximă pe care o avem în portofoliul nostru”, a declarat Viktor Boczán, director general al Provident, intr-un comunicat de presa, in care se mai arata urmatoarele: 

Ne dorim ca toţi clienţii noştri să aibă informaţii corecte şi complete despre toate produsele din portofoliul nostru. De aceea, le punem la dispoziţie, pe lângă explicaţiile pe care le primesc din partea reprezentanţilor de vânzări înainte de semnarea contractului, informaţii suplimentare prin canale la care să aibă acces cu uşurinţă: pagina dedicată pentru Creditare Responsabilă sau Angajamentul faţă de clienţi, care va fi primit de fiecare dintre clienţii noştri.

Credem că implicarea unei instituţii financiare în a-şi ajuta clienţii să conştientizeze implicaţiile unui împrumut este o responsabilitate care stă la baza principiilor pe care este construită politica de business. De aceea, fiecare angajat trebuie să îşi asume această responsabilitate, de la directorul general, la reprezentanţii de vânzări din teren.

Provocarea Provident pentru 7,7 milioane de români – tu citeşti tot cu atenţie?

Provident a lansat campania Creditare Responsabilă prin intermediul unui exerciţiu de atenţie propus telespectatorilor.

Astfel, marţi, 5 septembrie, în reclama difuzată de Provident pe mai multe posturi naţionale, exemplul reprezentativ a fost înlocuit cu un exemplu nereprezentativ: ,,Exemplu nereprezentativ: Această reclamă este vizionată de peste 1.500.000 de români. Ne întrebăm câţi dintre ei citesc detaliile pe care instituţiile financiare le pun în reclame. Aşa că dacă ai avut curiozitatea să citeşti acest text, sună la 021 9452 (număr cu tarif normal) şi primeşti un premiu garantat.”

Scopul acestui exerciţiu de atenţie a fost de a măsura nivelul de interes al telespectatorilor atunci când vine vorba despre ofertele instituţiilor financiare, fie că vorbim despre credite sau depozite. Potrivit datelor oferite de agenţia de media, spotul de 15 secunde a fost difuzat de 161 de ori, pe 13 canale, cu o audienţă totală de 7,7 milioane de telespectatori, în intervalul orar 07.00 – 02.00. În acest interval, numărul de telefon pus la dispoziţie special pentru campanie a fost apelat de 10 persoane. Dintre acestea, o singură persoană a sunat pentru a-şi revendica premiul promis în cadrul campaniei, celelalte au folosit numărul ori pentru solicitarea unui credit, ori pentru a cere informaţii despre produsele din portofoliul Provident.

Acest exerciţiu de atenţie a fost primul pas în Campania de Creditare Responsabilă, prin care Provident îşi propune să crească gradul de conştientizare în rândul consumatorilor de produse financiare. În acest sens, am creat o secţiune dedicată creditării responsabile pe pagina de internet a companiei, unde clienţii sau potenţialii clienţi pot afla informaţii despre ce presupune o decizie responsabilă de împrumut, dar şi detalii despre colaborarea Provident cu cei peste un milion de clienţi de până acum. Credem că este esenţial ca fiecare client să înţeleagă care sunt responsabilităţile unui împrumut, atât ale companiei, dar şi cele proprii.

Taguri: IFN  Provident  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Raiffeisen Bank renunta la serviciile de broker pe Bursa

Incepand de anul viitor, Raiffeisen Bank nu va mai oferi servicii de tranzactionare cu actiuni, titluri de stat si alte instrumente financiare intermediate pe piata bursiera, in numele si pentru clientii sai, anunta banca intr-un comunicat, in care se mai mentioneaza detalii

Garanti Leasing incheie un acord de finantare cu European Fund for Southeast Europe (EFSE)

Garanti Leasing, parte a Garanti România, unul dintre cele mai dinamice grupuri financiare de pe piața locală, a încheiat un acord de finanţare în valoare de 15 milioane de euro cu European Fund for Southeast Europe (EFSE). Noul acord va fi utilizat pentru a facilita accesul detalii

Unicredit achita impozit pe profit de 14 milioane euro, 16% din profitul brut, in crestere cu 6%

Grupul Unicredit din Romania, format din banca, firma de leasing si firma de credite de consum, a obtinut in primele noua luni din acest an un profit brut inainte de plata impozitului catre stat de 83 milioane euro, in crestere cu 6% fata de aceeasi perioada a anului precedent, conform detalii

Patria Bank isi majoreaza capitalul, mai intai printr-un imprumut de la presedintele Consiliului de Administratie, Horia Manda

Patria Bank, simbol bursier PBK, a contractat un imprumut subordonat in valoare de 3 milioane euro pe o perioada de 6 ani de la presedintele Consiliului de Administratie al bancii, Horia Manda, cel care conduce, prin Axxess Capital, si fondul de investitii EEAF, actionarul majoritar al detalii

Ultimele Comentarii