IFN | Profil

Provident respinge 70% dintre cererile de credite

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2017-09-11 20:41

Viktor Boczán, directorul general al Provident

Provident respinge 70% dintre cererile de imprumut venite din partea potentialilor clienti, intrucat acestia nu indeplinesc cerintele solicitate de companie, precum dovada unui venit, un grad maxim de indatorare sau situatia de la Biroul de Credit.

Pe de alta parte, 67% dintre clientii Provident se imprumuta cu sume mai mici decat ar putea obtine.

"Este important ca înaintea fiecărui nou contract de credit să ne asigurăm că clientul a înţeles ce înseamnă un împrumut, dincolo de nevoia din acel moment. Nu ne este de folos nici nouă şi, în mod evident, nici clientului dacă termenii şi condiţiile nu au fost explicaţi foarte clar, astfel încât să ne asigurăm că există posibilitatea rambursării fără a crea un dezechilibru financiar. Un client care nu îşi va permite să plătească rata este un client pe care poate nu l-am sfătuit bine și asta înseamnă că el va fi îndatorat și că nu vom recupera suma pe care o împrumutăm. Un împrumut este un dans pentru doi. Ştiu că toată lumea vorbește despre creditare responsabilă, dar cred că pentru noi, cifrele o demonstrează: respingem 70% din toate cererile de împrumut pe care le primim, 67% dintre clienții noștri împrumută mai puțin decât suma maximă disponibilă pentru ei, valoarea medie a unui credit este mai mică decât o treime din suma maximă pe care o avem în portofoliul nostru”, a declarat Viktor Boczán, director general al Provident, intr-un comunicat de presa, in care se mai arata urmatoarele: 

Ne dorim ca toţi clienţii noştri să aibă informaţii corecte şi complete despre toate produsele din portofoliul nostru. De aceea, le punem la dispoziţie, pe lângă explicaţiile pe care le primesc din partea reprezentanţilor de vânzări înainte de semnarea contractului, informaţii suplimentare prin canale la care să aibă acces cu uşurinţă: pagina dedicată pentru Creditare Responsabilă sau Angajamentul faţă de clienţi, care va fi primit de fiecare dintre clienţii noştri.

Credem că implicarea unei instituţii financiare în a-şi ajuta clienţii să conştientizeze implicaţiile unui împrumut este o responsabilitate care stă la baza principiilor pe care este construită politica de business. De aceea, fiecare angajat trebuie să îşi asume această responsabilitate, de la directorul general, la reprezentanţii de vânzări din teren.

Provocarea Provident pentru 7,7 milioane de români – tu citeşti tot cu atenţie?

Provident a lansat campania Creditare Responsabilă prin intermediul unui exerciţiu de atenţie propus telespectatorilor.

Astfel, marţi, 5 septembrie, în reclama difuzată de Provident pe mai multe posturi naţionale, exemplul reprezentativ a fost înlocuit cu un exemplu nereprezentativ: ,,Exemplu nereprezentativ: Această reclamă este vizionată de peste 1.500.000 de români. Ne întrebăm câţi dintre ei citesc detaliile pe care instituţiile financiare le pun în reclame. Aşa că dacă ai avut curiozitatea să citeşti acest text, sună la 021 9452 (număr cu tarif normal) şi primeşti un premiu garantat.”

Scopul acestui exerciţiu de atenţie a fost de a măsura nivelul de interes al telespectatorilor atunci când vine vorba despre ofertele instituţiilor financiare, fie că vorbim despre credite sau depozite. Potrivit datelor oferite de agenţia de media, spotul de 15 secunde a fost difuzat de 161 de ori, pe 13 canale, cu o audienţă totală de 7,7 milioane de telespectatori, în intervalul orar 07.00 – 02.00. În acest interval, numărul de telefon pus la dispoziţie special pentru campanie a fost apelat de 10 persoane. Dintre acestea, o singură persoană a sunat pentru a-şi revendica premiul promis în cadrul campaniei, celelalte au folosit numărul ori pentru solicitarea unui credit, ori pentru a cere informaţii despre produsele din portofoliul Provident.

Acest exerciţiu de atenţie a fost primul pas în Campania de Creditare Responsabilă, prin care Provident îşi propune să crească gradul de conştientizare în rândul consumatorilor de produse financiare. În acest sens, am creat o secţiune dedicată creditării responsabile pe pagina de internet a companiei, unde clienţii sau potenţialii clienţi pot afla informaţii despre ce presupune o decizie responsabilă de împrumut, dar şi detalii despre colaborarea Provident cu cei peste un milion de clienţi de până acum. Credem că este esenţial ca fiecare client să înţeleagă care sunt responsabilităţile unui împrumut, atât ale companiei, dar şi cele proprii.

Taguri: IFN  Provident  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



BRD are o problema cu call-center-ul

Problema e foarte simpla, dar si foarte mare: unii clienti ai bancii asteapta foarte mult, adica zeci de minute sau chiar o jumatate de ora sa le raspunda cineva la telefon. Frustrarea e si mai mare cand ai o problema urgenta, dar pentru care nu ai o linie dedicata. Alte banci, precum Banca Transilvania, si-au imbunatatit comunicarea cu clientii introducand roboti, chat-uri, facebook, skype si alte canale moderne de comunicare cu clientii. Numerele de telefon ale BRD sunt: +4 021 302 61 61 +4 021 302 61 63 *22622 0800 803 803 doar in reteaua detalii

Filiala virtuala - banca s-a mutat la tine acasa!

Ce faci dacă primești o înștiințare că banca ta și-a desființat filialele? Prima tentație e să crezi că a dat faliment... apoi citești mai bine și vezi că, de fapt, banca ta s-a mutat în online. Filialele ei, sediul de la parterul blocului tău, au devenit virtuale. detalii

Cum castigi 1.000 de lei pe luna recomandand credite la Patria Bank

Începând cu luna august platforma de recomandări credite Patria Partener a devenit disponibilă şi pentru introducerea de recomandări persoane fizice, anunta banca intr-un comunicat, in care mai adauga urmatoarele: Pe lângă partenerii de business de tip broker, detalii

Clientii firme ai Bancii Transilvania au o alternativa la call-center: un chatbot prin Facebook Messenger si Skype

Banca Transilvania s-a gandit sa scurteze timpul de asteptare la call center al clientilor firme care au nevoie de informatii utile si a lansat un nou canal de comunicare, prin Facebook Messenger si Skype, un chatbot denumit Robotul Raul, o premiera pe piata bancara romaneasca. In detalii

Ultimele Comentarii