IFN | Profil

Provident, recunoscuta de romani ca o companie de incredere, arata un studiu

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2017-08-03 10:28

Provident a primit votul de încredere al românilor şi a fost selectat ca fiind un Superbrand în România şi recunoscut printre companiile cu un capital de imagine puternic, în cadrul celei de-a opta ediţii a Superbrands, anunta Provident intr-un comunicat, in care se mai mentioneaza urmatoarele: 

În urma unui proces complex de selecţie realizat de specialişti din industrie şi de 1.500 de consumatori români participanţi la studiul Ipsos realizat pentru Superbrands România, Provident a răspuns criteriilor de evaluare: încredere, leadership şi dinamism. Astfel, distincţia Superbrand confirmă recunoaşterea Provident ca fiind un brand de încredere, care reuşeşte să se diferenţieze într-o piaţă competitivă. 

De la deschiderea în 2006 a primei sucursale în România, Provident a construit pas cu pas un brand care a câştigat încrederea clienţilor şi care a dat dovadă de responsabilitate, claritate şi transparenţă în relaţia cu ei.

Astfel, aproape 70% dintre clienţii noştri au revenit dupa achitarea primului împrumut şi au ales în continuare produsele şi serviciile Provident. Aproximativ o treime dintre clienţi au luat deja al cincilea împrumut, ceea ce reprezintă recunoaşterea relaţiei de încredere, înţelegere şi responsabilitate financiară pe care compania a construit-o cu aceştia. 

,,Brandul Provident este construit din poveştile clienţilor noştri. I-am întrebat, i-am ascultat şi ne-am adaptat mesajele, produsele şi serviciile în funcţie de nevoile lor în continuă schimbare. Ştim ce este important pentru ei şi ştim când merită să facă un pas înainte, aşa că analizăm constant evoluţia preferinţelor, situaţiei financiare, nevoilor ce îi determină să facă un împrumut, planurilor lor de viitor – este important pentru noi nu doar sa le oferim produse potrivite, dar şi să ne asigurăm că împrumutul nu va fi pentru ei o povară. Credem în oportunităţile lor curente, nu într-un viitor tot amânat. Clienţii noştri se orientează din ce în ce mai mult spre investiţii în prezent, cu beneficii pe termen mediu şi lung. Ne propunem ca evoluţia brandului Provident să fie la fel de cursivă ca şi până acum şi ne angajăm să oferim mereu produse potrivite nevoilor clienţilor noştri”, a declarat Marilena Bârliga, Director de Marketing Provident. 

Anul 2017 a fost, pentru Provident, un an al recunoaşterii profesionalismului şi eficienţei în definirea şi implementarea strategiilor de marketing. Compania a câştigat Bronze Effie Award la categoria Sustained Success pentru rezultatele campaniilor de marketing desfăşurate în perioada 2013-2016 sub platforma de comunicare ,,Când este important pentru tine”. Brandul a fost recunoscut pentru modul în care comunicarea şi structura de produse au fost adaptate în permanenţă pentru ca Provident să fie relevant pentru categorii tot mai extinse de clienţi. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marcă al industriei de marketing şi comunicare, organizat de International Advertising Association Romania (IAA Romania), în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi implementat de The Institute. 

Festivalul internaţional Golden Hammer, cu o tradiţie de aproape 30 de ani şi peste 25 de ţări participante anual, a recunoscut cu diplomă campania „Apeluri fericite” la categoria PR.

„Proiectul a pornit iniţial de la dorinţa companiei de a recunoaşte eforturile operatorilor din Departamentul de Relaţii cu clienţii care, în perioada sărbătorilor, răspund cu aceeaşi dedicare ca în orice zi din an, solicitărilor de împrumut, mai urgente şi mai importante ca niciodată. Ei sunt cei care, şi în Ajunul Crăciunului, înţeleg să pună pe primul loc nevoile clienţilor”, a mai declarat Marilena Bârliga, Director de Marketing Provident.

Prin recunoaşterea brandului de către consumatori, dar şi de către specialişti, Provident se remarcă între companiile din industria financiară, atât prin unicitatea produselor şi serviciilor pe care le oferă clienţilor, cât şi prin comunicarea comercială coerentă şi eficientă.

Despre Provident Financial România 

Provident Financial România face parte din grupul britanic International Personal Finance (IPF), unul dintre cei mai importanți furnizori de credite la domiciliu din Europa.

Grupul are 2,6 milioane de clienţi în 9 ţări din Europa, precum şi în Mexic și Australia. IPF este unul dintre cei mai mari angajatori britanici din Europa Centrală și de Sud-Est și una dintre cele mai puternice companii internaţionale listate la Bursa din Londra.

Din 2006, Provident a investit în România aproape 300 de milioane de euro și a contribuit la bugetul de stat cu taxe în valoare de peste 80 de milioane de euro. Începând cu 2016, compania a devenit cel mai mare angajator britanic din România, cu aproape 3.000 de angajați şi este unul dintre cei mai mari angajatori din țara noastră.

Provident dezvoltă și susține diverse proiecte de responsabilitate socială - programe de educaţie financiară, dezvoltarea tinerelor talente, sprijinirea grupurilor defavorizate - în care a investit până acum aproape 1 milion de euro.

Taguri: credite de consum  IFN  Provident  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



BRD are o problema cu call-center-ul

Problema e foarte simpla, dar si foarte mare: unii clienti ai bancii asteapta foarte mult, adica zeci de minute sau chiar o jumatate de ora sa le raspunda cineva la telefon. Frustrarea e si mai mare cand ai o problema urgenta, dar pentru care nu ai o linie dedicata. Alte banci, precum Banca Transilvania, si-au imbunatatit comunicarea cu clientii introducand roboti, chat-uri, facebook, skype si alte canale moderne de comunicare cu clientii. Numerele de telefon ale BRD sunt: +4 021 302 61 61 +4 021 302 61 63 *22622 0800 803 803 doar in reteaua detalii

Filiala virtuala - banca s-a mutat la tine acasa!

Ce faci dacă primești o înștiințare că banca ta și-a desființat filialele? Prima tentație e să crezi că a dat faliment... apoi citești mai bine și vezi că, de fapt, banca ta s-a mutat în online. Filialele ei, sediul de la parterul blocului tău, au devenit virtuale. detalii

Cum castigi 1.000 de lei pe luna recomandand credite la Patria Bank

Începând cu luna august platforma de recomandări credite Patria Partener a devenit disponibilă şi pentru introducerea de recomandări persoane fizice, anunta banca intr-un comunicat, in care mai adauga urmatoarele: Pe lângă partenerii de business de tip broker, detalii

Clientii firme ai Bancii Transilvania au o alternativa la call-center: un chatbot prin Facebook Messenger si Skype

Banca Transilvania s-a gandit sa scurteze timpul de asteptare la call center al clientilor firme care au nevoie de informatii utile si a lansat un nou canal de comunicare, prin Facebook Messenger si Skype, un chatbot denumit Robotul Raul, o premiera pe piata bancara romaneasca. In detalii

Ultimele Comentarii