IFN | Profil

Provident, recunoscuta de romani ca o companie de incredere, arata un studiu

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2017-08-03 10:28

Provident a primit votul de încredere al românilor şi a fost selectat ca fiind un Superbrand în România şi recunoscut printre companiile cu un capital de imagine puternic, în cadrul celei de-a opta ediţii a Superbrands, anunta Provident intr-un comunicat, in care se mai mentioneaza urmatoarele: 

În urma unui proces complex de selecţie realizat de specialişti din industrie şi de 1.500 de consumatori români participanţi la studiul Ipsos realizat pentru Superbrands România, Provident a răspuns criteriilor de evaluare: încredere, leadership şi dinamism. Astfel, distincţia Superbrand confirmă recunoaşterea Provident ca fiind un brand de încredere, care reuşeşte să se diferenţieze într-o piaţă competitivă. 

De la deschiderea în 2006 a primei sucursale în România, Provident a construit pas cu pas un brand care a câştigat încrederea clienţilor şi care a dat dovadă de responsabilitate, claritate şi transparenţă în relaţia cu ei.

Astfel, aproape 70% dintre clienţii noştri au revenit dupa achitarea primului împrumut şi au ales în continuare produsele şi serviciile Provident. Aproximativ o treime dintre clienţi au luat deja al cincilea împrumut, ceea ce reprezintă recunoaşterea relaţiei de încredere, înţelegere şi responsabilitate financiară pe care compania a construit-o cu aceştia. 

,,Brandul Provident este construit din poveştile clienţilor noştri. I-am întrebat, i-am ascultat şi ne-am adaptat mesajele, produsele şi serviciile în funcţie de nevoile lor în continuă schimbare. Ştim ce este important pentru ei şi ştim când merită să facă un pas înainte, aşa că analizăm constant evoluţia preferinţelor, situaţiei financiare, nevoilor ce îi determină să facă un împrumut, planurilor lor de viitor – este important pentru noi nu doar sa le oferim produse potrivite, dar şi să ne asigurăm că împrumutul nu va fi pentru ei o povară. Credem în oportunităţile lor curente, nu într-un viitor tot amânat. Clienţii noştri se orientează din ce în ce mai mult spre investiţii în prezent, cu beneficii pe termen mediu şi lung. Ne propunem ca evoluţia brandului Provident să fie la fel de cursivă ca şi până acum şi ne angajăm să oferim mereu produse potrivite nevoilor clienţilor noştri”, a declarat Marilena Bârliga, Director de Marketing Provident. 

Anul 2017 a fost, pentru Provident, un an al recunoaşterii profesionalismului şi eficienţei în definirea şi implementarea strategiilor de marketing. Compania a câştigat Bronze Effie Award la categoria Sustained Success pentru rezultatele campaniilor de marketing desfăşurate în perioada 2013-2016 sub platforma de comunicare ,,Când este important pentru tine”. Brandul a fost recunoscut pentru modul în care comunicarea şi structura de produse au fost adaptate în permanenţă pentru ca Provident să fie relevant pentru categorii tot mai extinse de clienţi. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marcă al industriei de marketing şi comunicare, organizat de International Advertising Association Romania (IAA Romania), în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi implementat de The Institute. 

Festivalul internaţional Golden Hammer, cu o tradiţie de aproape 30 de ani şi peste 25 de ţări participante anual, a recunoscut cu diplomă campania „Apeluri fericite” la categoria PR.

„Proiectul a pornit iniţial de la dorinţa companiei de a recunoaşte eforturile operatorilor din Departamentul de Relaţii cu clienţii care, în perioada sărbătorilor, răspund cu aceeaşi dedicare ca în orice zi din an, solicitărilor de împrumut, mai urgente şi mai importante ca niciodată. Ei sunt cei care, şi în Ajunul Crăciunului, înţeleg să pună pe primul loc nevoile clienţilor”, a mai declarat Marilena Bârliga, Director de Marketing Provident.

Prin recunoaşterea brandului de către consumatori, dar şi de către specialişti, Provident se remarcă între companiile din industria financiară, atât prin unicitatea produselor şi serviciilor pe care le oferă clienţilor, cât şi prin comunicarea comercială coerentă şi eficientă.

Despre Provident Financial România 

Provident Financial România face parte din grupul britanic International Personal Finance (IPF), unul dintre cei mai importanți furnizori de credite la domiciliu din Europa.

Grupul are 2,6 milioane de clienţi în 9 ţări din Europa, precum şi în Mexic și Australia. IPF este unul dintre cei mai mari angajatori britanici din Europa Centrală și de Sud-Est și una dintre cele mai puternice companii internaţionale listate la Bursa din Londra.

Din 2006, Provident a investit în România aproape 300 de milioane de euro și a contribuit la bugetul de stat cu taxe în valoare de peste 80 de milioane de euro. Începând cu 2016, compania a devenit cel mai mare angajator britanic din România, cu aproape 3.000 de angajați şi este unul dintre cei mai mari angajatori din țara noastră.

Provident dezvoltă și susține diverse proiecte de responsabilitate socială - programe de educaţie financiară, dezvoltarea tinerelor talente, sprijinirea grupurilor defavorizate - în care a investit până acum aproape 1 milion de euro.

Taguri: credite  credite de consum  IFN  imprumut  Provident  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Profitul CEC Bank ajunge la nivelul bancilor mari

CEC Bank a reusit sa-si aduca profitul la nivelul bancilor mari cu care concureaza, de ordinul sutelor de milioane de lei (trei cifre), conform previziunilor sefului bancii, Radu Ghetea, care anticipa de anul trecut obtinerea acestui rezultat, in urma cresterii puternice a creditarii si detalii

Fintech-urile ofera bancilor aplicatii de open banking

Cresterea ratei de utilizare a serviciilor bancare digitale si noua legislatie europeana privind platile (PSD2) determina bancile sa construiasca platforme tip open banking, care sa integreze serviciile bancare cu cele ale furnizorilor externi, iar Fintech-urile specializate in softurile detalii

Banca britanica HSBC ofera clientilor servicii open banking

Puternica banca engleza HSBC ofera clientilor, in premiera pe piata din Marea Britanie, servicii tip open banking, prin intermediul aplicatiei de mobile banking. Ce inseamna asta? Utilizatorii aplicatiei de mobile banking vor putea sa-si acceseze nu doar contul bancar de la HSBC, ci si detalii

BCR a fost nevoita sa achite un impozit de 40% din profit in urma controlului ANAF

Banca Comerciala Romana (BCR) a fost nevoita sa inregistreze in primul semestru din acest an un impozit pe profit de 178 milioane lei, reprezentand 37% din profitul brut de 482 milioane lei, mult mai mult decat cota standard de impozitare de 16%, in urma finalizarii unui control al Agentiei detalii

Ultimele Comentarii