IFN | Profil

Doar 0,38% dintre clietii Provident au avut reclamatii sau nelamuriri despre imprumuturile obtinute

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2019-05-31 09:20

Cu aproape 1,2 milioane de clienţi serviţi de la deschiderea business-ului în România, Provident a îmbunătăţit constant experienţa clienţilor, de la prima interacţiune cu reprezentantul de vânzări, la semnarea contractului şi finalizarea perioadei contractuale, anunta Provident intr-un comunicat, in care adauga:

Astfel, în 2018, solicitările telefonice au fost rezolvate, în medie, în doar 3,5 minute, apelurile au fost preluate în maximum 1 minut și 4 secunde, iar reclamațiile au avut un timp mediu de soluționare de 5,6 zile, considerabil mai rapid decât perioada stipulată legal, de 30 de zile.

Compania a întregistrat, de la debutul activității din România, peste 170 de milioane de interacțiuni cu cei peste 1,1 milioane de clienți unici, pe piața locală.

În acest context, anul trecut, din totalul numărului de clienţi, doar 0,38% au avut nemulţumiri sau nelămuriri în interacțiunea sau experiența cu Provident.

De altfel, experienţa oferită de Provident clienţilor a fost recunoscută pe plan internaţional și premiată, în acest an, cu distincția Customer Service Award de către Business Intelligence Group, organizaţie care recunoaşte performanţa companiilor din întreaga lume în diferite segmente de activitate.

Interacțiunile clare și eficiente cu utilizatorii serviciilor Provident determină înțelegerea costurilor unui împrumut încă dinainte de a semna contractul respectiv în cazul a 96% dintre clienți, potrivit unui studiu realizat de companie. În același timp, nouă din zece utilizatori sunt conștienți de raportul dintre costuri și beneficii, în cazul serviciilor Provident.

De altfel, aproape două treimi dintre clienții companiei admit că nu ar putea accesa servicii financiare în afara mediului IFN-urilor, iar o treime consideră chiar că o bancă nu le-ar acorda, niciodată, un împrumut.

Aproximativ 20% dintre clienţii Provident au contractat mai mult de șase împrumuturi de la companie, în cei 13 ani de activitate a furnizorului de credite, pe piața românească.

Provident Financial România face parte din grupul britanic International Personal Finance (IPF), unul dintre cei mai importanți furnizori de credite la domiciliu din Europa. Grupul are 2,3 milioane de clienți în 9 țări din Europa, precum şi în Mexic și Australia. IPF este unul dintre cei mai mari angajatori britanici din Europa Centrală și de Sud-Est și una dintre cele mai puternice companii internaționale listate la Bursa din Londra.

Din 2006, Provident a investit în România peste 300 de milioane de euro și a contribuit la bugetul de stat cu taxe în valoare de peste 100 de milioane de euro. Cu peste 2.300 de angajaţi, compania unul dintre cei mai mari angajatori britanici din România.

Provident dezvoltă și susține diverse proiecte de responsabilitate socială - programe de educație financiară, dezvoltarea tinerelor talente, sprijinirea grupurilor defavorizate - în care a investit până acum peste 1,1 milioane de euro.

 

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Asigurari de viata, de sanatate si pentru locuinte (PAD) se pot cumpara si la CEC Bank

CEC Bank oferă clienților săi posibilitatea achiziționării produselor de asigurare de tip STAND ALONE - produse de asigurare de sine stătătoare, independente de produsele bancare, emise de către Asiguratorii parteneri, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Într-o detalii

CEC Bank finanteaza extinderea fermei Tu Agrar din grupul Rodbun

CEC Bank a acordat fermei Tu Agrar, parte a grupului Rodbun, un credit de investiții de 3,3 milioane de euro, având ca destinație achiziția părților sociale ale Frontier Invest Group, companie care deține circa 560 de hectare de teren agricol irigabil, anunta banca intr-un comunicat, detalii

BT Leasing a preluat OTP Leasing

 Fuziunea celor două companii contribuie la consolidarea pe piață a BT Leasing.
 BT Leasing ajunge la 35.000 de clienți.
 OTP Leasing este a patra companie cu care BT Leasing fuzionează în ultimii șase detalii

Sa se propuna Mariei Sale de a se da suma de 100.000 lei din excedentul Casei pentru cumpararea de arme si cojoace

CEC Bank a sărbătorit în 24 noiembrie 160 de ani de la înființare, ani în care și-a reconfirmat constant poziția de bancă stabilă, de încredere, care a fost alături de generații de români, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Orice detalii

 



 

Ultimele Comentarii

  • împrumut

    Vreau să apreciez pe Karin Sabine un împrumut de 9000€ pentru mine. Dacă aveți nevoie de un ... detalii

  • împrumut

    Vreau să apreciez pe Karin Sabine un împrumut de 9000€ pentru mine. Dacă aveți nevoie de un ... detalii

  • Buna ziua! Am nevoie de ajutor!

    Buna ziua! Am trimis activare cont si imi scrie ca au expediat QR Cod pe posta dar nu mia venit ... detalii

  • Înșelătorie

    Mare atenție la firma vex group, te pune să investești 250 € în Forex, câștigi ceva și ... detalii

  • interdictie conturi ING

    Buna ziua, o situatie ca cele de mai sus am patit si eu, cu diferenta ca Revolut a deblocat contul ... detalii