IFN | Profil

Axi Finance lanseaza un card de credit fara comisioane, dar cu o dobanda de 72% pe an

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2017-03-15 08:43

Axi Finance, o Institutie Financiara Nebancara (IFN), inregistrata in 2016 in registrul general al BNR, prima subsidiara din strainatate a companiei bulgare Access Finance, anunta lansarea in Romania a unui card de credit tip MasterCard.

Axi Finance precizeaza intr-un comunicat ca acest card asigura acces la finantare indiferent de situatia financiara si sociala a detinatorilor, iar pe site-ul companiei (axi-finance.ro) se mentioneaza ca exista sanse de aprobare chiar si cu istoric de creditare negativ.

Cardul se poate solicita prin telefon sau online iar aprobarea se obtine prin telefon.

Nu se percep comisioane de emitere si de administrare a cardului, nici pentru utilizarea acestuia la platile in magazine sau pentru retrageri de numerar.

Pe de alta parte, cardul are o dobanda mare: 72% pe an, costul total al cardului, exprimat prin DAE (dobanda anuala efectiva) ajungand la 86,92%, conform datelor de pe site-ul Axi Finance.

Comunicatul de presa al Axi Finance:

Peste 5.000 de români au solicitat un card de credit nou și inovator, în prima lună de la lansarea acestuia

AXI Card este un instrument de plată flexibil și inovator, care asigură acces la finanțare, indiferent de situația financiară și socială a deținătorilor

AXI Card, un nou card de credit cu valabilitate internațională, care asigură acces la finanțare, indiferent de situația financiară și socială a deținătorilor, a atras, în numai o lună de la lansare, peste 5.000 de solicitanți. Mai mult de 1.600 de solicitări au fost deja aprobate și peste 1.000 carduri au ajuns deja la clienți, a anunțat AXI Finance IFN S.A., recent intrat pe piața din România.

AXI este un card de credit fără comisioane de emitere sau de administrare și fără comisioane aplicabile tranzacțiilor efectuate pe piața locală, inclusiv la bancomatele din România. Compania consideră că interesul de care se bucură produsul său se explică prin procedura simplificată de solicitare la distanţă a cardului, ce se poate realiza telefonic sau online, fără a completa prealabil un formular.

"Piața cardurilor de credit din România se află pe un trend constant ascendent, în ultimii ani înregistrând o creștere puternică a utilizării şi ajungând la o piaţă de circa 2,65 milioane de carduri. Cu toate acestea, rata de penetrare raportată la populație este mult sub nivelul din majoritatea statelor europene, unde media ajunge la un card de credit de persoană. Astfel, sunt create premize bune pentru o dezvoltare de succes a brandului AXI în țara noastră. Analizele noastre arată că românii au nevoie de un instrument de plată flexibil și comod, precum cardul AXI. De aceea, suntem încrezători că zecile de mii de clienți pe care îi vizăm începând din acest an își vor pune încrederea în noi și se vor convinge de beneficiile acestui produs", a declarat Laur Emilian, CEO AXI Finance în România.

Laur Emilian, CEO AXI Finance în România
Laur Emilian, CEO AXI Finance în România

Acest produs este deja binecunoscut pe piața din Bulgaria sub denumirea de White Card, unde are peste 60.000 de utilizatori activi, numărul acestora continuând să crească. AXI Finance este divizia internațională a companiei bulgare Access Finance Ltd., care iese în premieră pe piața internațională odată cu lansarea din România, la distanță de numai câteva luni de la anunțul extinderii companiei în afara granițelor.

"Am fost dintotdeauna ghidați de misiunea noastră de a furniza servicii flexibile și inovatoare prin cardurile noastre de credit, indiferent de situația financiară și socială a clientului, în combinație cu o calitate excelentă a serviciilor. Acesta este modul nostru de a contribui la incluziunea financiară a persoanelor care, dintr-un motiv sau altul, nu au acces la instrumentele tradiționale de plată. Aceste persoane ar putea face plăți cu cardul de credit, fie online, fie de pe un telefon mobil. Suntem încrezători că AXI va oferi toate aceste beneficii și clienților noștri din România”, a declarat Țvetan Krastev, manager al Access Finance Ltd.

Detalii despre AXI:

White Card este un card de credit ușor accesibil și valabil la nivel internațional, utilizat la efectuarea plăților și cumpărăturilor, oferit de una dintre instituțiile financiare de top din Bulgaria – Access Finance. Primul card a fost emis în 2013, iar în prezent, numărul deținătorilor activi ai unui White Card depășește 60.000 de persoane în Bulgaria. În mai puțin de trei ani, clienții companiei au utilizat fonduri de peste 80 de milioane de leva pentru a-și satisface nevoile.

White Card este un produs destinat publicului larg ce îmbunătăţeşte accesul cetățenilor bulgari la acest tip de instrumente de plată, oferindu-le în același timp posibilitatea de a achiziționa online produse și servicii în toată lumea. În 2016, compania și-a anunțat intrarea pe piețele internaționale cu brandul AXI, destinat operațiunilor din afara țării de origine.

Subsidiara din România, AXI Finance IFN. S.A., și-a început operațiunile la începutul anului 2017, la doar câteva luni după anunțul extinderii companiei pe piețele internaționale.

Pentru mai multe informații: https://axi-card.ro

Taguri: dobanda  comisioane  bancomat  ATM  IFN  DAE (Dobanda Anuala Efectiva)  carduri de credit  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Structura actionariatului BRD

Fondul Proprietatea, SIF Transilvania, NN Pensii, SIF Oltenia si SIF Banat - Crisana sunt actionarii minoritari care detin cele mai multe actiuni BRD. Structura acţionariatului BRD la data de 31.01.2017 se prezintă astfel: 1. Société Générale S.A., detalii

Selfie banking

We have perfected the art of the selfie. As the Selfie Capital of the World, taking selfies comes naturally to us Filipinos – we pose endlessly in front of our smartphones to express ourselves, commemorate an occasion, boast of an achievement, or simply show the world what we are up to detalii

Alpha Bank a avut pierderi in T4 2016, dar a terminat anul cu un profit brut de 13,1 milioane euro

Alpha Bank a incheiat anul 2016 cu un profit brut de 13,1 milioane euro, dupa ce la finalul lunii septembrie obtinuse un castig de 17,8 milioane euro, ceea ce inseamna ca banca a suferit pierderi in ultimele trei luni ale anului, din cauza cresterii provizioanelor pentru riscul de credit, detalii

Subsidiarele Eurobank in Romania, printre care Bancpost, au facut un profit de 3,3 milioane euro in 2016

Subsidiarele din Romania ale grupului grecesc Eurobank (printre care Bancpost si IFN-ul ERB Retail Services, emitentul cardurilor de credit Euroline), au terminat anul 2016 cu un profit net de 3,3 milioane euro, dupa doua trimestre cu pierderi si doua cu castiguri, in ultimele trei luni ale detalii

Ultimele Comentarii