TEHNOLOGII BANCARE | Ultima Ora

De ce nu functioneaza aplicatia Smart Mobile?

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2022-03-05 09:01

Aplicatia Raiffeisen Bank de mobile banking, Smart Mobile, are probleme de functionare de cateva zile, conform reclamatiilor clientilor, confirmate de banca.

"Dar nu mai pot folosi Smart Mobile de 4 zile. Mulți au semnalat aceeași problema în magazinul de aplicatii. De ce nu adresați problema?", se plange un client Raiffeisen Bank, pe Facebook.

"Nici acum nu funcționează aplicația sau Smart Token. Mă pune să le actualizez, dau actualizare, ajung în Google Play și nu e nici o actualizare disponibilă, mă pune să deschid aplicația și o iau de la capăt", reclama alt client al bancii.

"Adăugați și indisponibilitatea platii cu cardul la lista de servicii afectate. Nu funcționează de niciun fel, nici măcar nu ajunge la pagina de autentificare prin sms. Nu ar fi rele nici push notifications din app ca sa anunțați mentenanța", se plange un utilizator de card Raiffeisen.

Raiffeisen a recunoscut problemele cu functionarea Smart Mobile, intr-o postare pe Facebook:

"Am intampinat un incident care a impactat aplicatia Smart Token, respectiv activarea acesteia.

In acest moment, problema persista doar pentru utilizatorii care folosesc Huawei, iar colegii depun eforturi pentru a rezolva problema in cel mai scurt timp posibil.

Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat de aceasta situatie.
Daca doresti sa inregistrezi o sesizare sau sa ne acorzi feedback-ul tau, te rugam sa accesezi link-ul de mai jos pentru a completa formularul dedicat.
https://www.raiffeisen.ro/.../in.../opinia-ta-conteaza/

Parerea ta este foarte importanta pentru noi si ne ajuta in procesul continuu de imbunatatire a produselor si serviciilor oferite, astfel incat nevoile clientilor nostri sa fie satisfacute."

Taguri: aplicatie mobile banking  Raiffeisen Bank  probleme functionare aplicatie mobile banking  reclamatie banca  banca  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Plati instant cu telefonul mobil prin cod QR la CEC Bank

CEC Bank lansează serviciul de plăți instant RoPay, o alternativă la plata cu cardul, care nu necesită introducerea datelor bancare, fiind suficientă generarea de către beneficiar și scanarea de către plătitor a unui cod QR, direct din aplicația mobilă, anunta banca intr-un detalii

Conturile Revolut vor putea fi poprite

Conturile Revolut vor putea fi poprite in Romania incepand de anul viitor, dupa ce banca din Lituania va functiona in tara noastra, din decembrie 2024, ca sucursala a unei banci din alta tara membra UE. In prezent, conturile Revolut pot fi poprite mai greu, printr-o procedura de detalii

Carduri virtuale pentru clientii BCR

Banca Comercială Română (BCR) anunta ca ofera clientilor optiunea de a-si face si carduri virtuale, nu doar fizice, din plastic. Cardurile virtuale se pot emite si vedea in aplicatia George, fara costuri. Avantajul unui card virtual este, in detalii

Platile instant, posibile la 15 banci

Incepand din 1 octombrie 2024, grupul băncilor care oferă serviciul Plăți Instant clienților săi se extinde cu un nou membru, First Bank, conform unui comunicat Transfond, in care se adauga: Creșterea rapidă și constantă a numărului de utilizatori, în cadrul fiecărei detalii

 



 

Ultimele Comentarii