Aplicatia Raiffeisen Bank de mobile banking, Smart Mobile, are probleme de functionare de cateva zile, conform reclamatiilor clientilor, confirmate de banca.
"Dar nu mai pot folosi Smart Mobile de 4 zile. Mulți au semnalat aceeași problema în magazinul de aplicatii. De ce nu adresați problema?", se plange un client Raiffeisen Bank, pe Facebook.
"Nici acum nu funcționează aplicația sau Smart Token. Mă pune să le actualizez, dau actualizare, ajung în Google Play și nu e nici o actualizare disponibilă, mă pune să deschid aplicația și o iau de la capăt", reclama alt client al bancii.
"Adăugați și indisponibilitatea platii cu cardul la lista de servicii afectate. Nu funcționează de niciun fel, nici măcar nu ajunge la pagina de autentificare prin sms. Nu ar fi rele nici push notifications din app ca sa anunțați mentenanța", se plange un utilizator de card Raiffeisen.
Raiffeisen a recunoscut problemele cu functionarea Smart Mobile, intr-o postare pe Facebook:
"Am intampinat un incident care a impactat aplicatia Smart Token, respectiv activarea acesteia.
In acest moment, problema persista doar pentru utilizatorii care folosesc Huawei, iar colegii depun eforturi pentru a rezolva problema in cel mai scurt timp posibil.
Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat de aceasta situatie.
Daca doresti sa inregistrezi o sesizare sau sa ne acorzi feedback-ul tau, te rugam sa accesezi link-ul de mai jos pentru a completa formularul dedicat.
https://www.raiffeisen.ro/.../in.../opinia-ta-conteaza/
Parerea ta este foarte importanta pentru noi si ne ajuta in procesul continuu de imbunatatire a produselor si serviciilor oferite, astfel incat nevoile clientilor nostri sa fie satisfacute."