BANCI | Stirea Zilei

Raiffeisen Bank a decis sa pastreze contractele de credit in varianta acceptata deja de clienti

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2011-01-31 18:00

Raiffeisen Bank a hotarat sa nu denunte actele aditionale la contractele de credit, care au intrat in vigoare in septembrie 2010, considerand ca o astfel de decizie ofera un tratament egal pentru toti clientii (legea 288 de modificare a OUG 50 prevede ca actele aditionale semnate de clienti sa ramana in vigoare).

„Noi am comunicat clientilor ca nu e nevoie sa vina la banca sa semneze actele aditionale, pentru a beneficia de prevederile OUG 50, in consecinta corect este sa mentinem aceste prevederi in vigoare pentru toti clientii nostri, indiferent ca au semnat sau nu. In plus, consideram calculul dobanzii legat de un indicator cum este Euribor sau Robor, un calcul transparent si mai usor de urmarit de client”, a spus Radu Topliceanu, Director executiv Aria Clienti Persoane Fizice Raiffeisen Bank.

Evident ca, asa cum prevede legea, clientii pot alege sa notifice ei banca in 60 de zile (pana la 3 martie), daca doresc sa denunte actele aditionale in vigoare.

Raiffeisen Bank a inceput anul cu promotii la creditele garantate si negarantate si va acorda imprumuturi cu comisioane 0, pana la sfarsitul lunii martie. Astfel, pentru creditele garantate cu ipoteca (Flexicredit Integral, FlexiPlus, Casa Ta) dobanda ramane neschimbata, iar comisionul de analiza este 0%. La creditele negarantate (Flexicredit), comisionul de analiza si de administrare este 0%. De exemplu, la un credit de15.000 de lei, DAE scade de la 21,37% la 18,96% pe an.

“Practic, vorbim de o scadere destul de consistenta a costurilor creditelor, atat la cele garantate cat si la cele negarantate, in beneficiul clientilor nostri. Recompensam astfel increderea in banca noastra si faptul ca am reusit in mod constant in ultimele 6 luni sa acordam credite peste nivelul rambursarilor. Este un semn bun, in conditiile in care increderea populatiei in economie a ramas la cote reduse”, a declarat Radu Topliceanu, director executiv Aria Clienti Persoane Fizice, Raiffeisen Bank.

In ceea ce priveste activitatea Raiffeisen Bank de creditare a persoanelor fizice, eforturile vor continua sa fie indreptate spre gestionarea portofoliului de credite existent prin programe de loializare, oferte de restructurare si refinantare, precum si extinderea bazei de clienti.

“Tot mai multe banci vorbesc despre strategii orientate catre client, despre produsele de economisire, despre facilitatile oferite clientilor fideli si despre calitatea serviciilor. Relatia pe termen lung cu banca incepe sa fie recompensata - prin dobanzi preferentiale, scutiri de comisioane si taxe, scheme de loialitate. Atentia se muta tot mai mult dinspre profitabilitatea unui produs, catre intreaga relatie cu clientul. Principalul beneficiar al acestei repozitionari a institutiilor financiare este, fara nici o indoiala, clientul”, a adaugat Radu Topliceanu.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Stirea Zilei



Topul bancilor cu cele mai mici dobanzi la refinantarea creditelor ipotecare

Bancile cu cele mai mici dobanzi la refinantarea creditelor ipotecare sunt, in ordine, CEC Bank, BRD, Libra Bank, ING Bank si Banca Transilvania (BT), conform topului realizat de Bancherul.ro pe baza informatiilor publicate de banci. Clasamentul a fost intocmit detalii

Bancile cu cele mai mici dobanzi la creditele ipotecare

Bancile cu cele mai mici dobanzi fixe in primii 3,5 sau 10 ani la creditele ipotecare sunt Banca Transilvania (BT), BCR si CEC Bank, conform calculatoarelor de credit de pe site-urile bancilor. Topul a fost realizat pe baza unui imprumut in valoare de 250.000 de detalii

Cum raspunde BRD la intrebarile privind fraudele online

Fraudele online au devenit o problema pentru banci, astfel ca am trimis la BRD urmatoarele intrebari, in urma reclamatiilor primite de la cititorii care au fost victimele inselaciunilor prin intermediul unor false platforme de investitii: - Care este procedura detalii

Ocean Credit incalca legea privind informarea clientilor inainte de acordarea unui credit

Ocean Credit nu respecta legea contractelor de credit, OUG 50/2010, privind informarea clientilor inainte de acordarea unui credit, astfel incat acestia sa fie constienti de costul unui imprumut si sa-l poata compara cu ofertele altor IFN-uri sau banci. Concret, detalii

 



 

Ultimele Comentarii