BANCI | Stirea Zilei

Gold Effie pentru campania BRD „In spatele oamenilor mari sunt alti oameni mari”

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2010-06-11 18:05

Festivalul Effie a desemnat joi seară cele mai bune campanii din anul 2009, premiind agenţiile în cadrul unui eveniment organizat la Opera Română, anunta BRD.

Campania „În spatele oamenilor mari sunt alţi oameni mari”, creată de agenţia Propaganda pentru BRD-Groupe Société Générale pentru a marca aniversarea a 10 ani de la privatizarea băncii, a câştigat primul loc la categoria „Corporate reputation, image and identity”, o categorie foarte largă, deschisă practic tuturor competitorilor şi prin aceasta foarte greu de câştigat. Este al doilea premiu important primit de această campanie în ultimul an, „În spatele oamenilor mari...” fiind recompensată cu două medalii de bronz şi la Ad’Or 2009, la categoriile Best integrated campaign şi Best use of copywriting.

„Am lucrat la campania aniversară a BRD pornind de la un adevăr simplu: în spatele cuiva mare, celebru (Nadia Comaneci, Gică Hagi şi Ilie Năstase în cazul nostru) a stat cu siguranţă o persoană simplă, care, la un moment dat, l-a susţinut, l-a motivat. Pentru noi, aceşti oameni din umbră sunt la fel de importanţi ca şi cei care ajung pe podium şi iau laurii. Filozofia se regăseşte perfect în profilul BRD, care face acelaşi lucru: prin produse şi servicii specifice îşi susţine de 10 ani clienţii”, a spus Adrian Ţuluca, Managing Director al agenţiei Propaganda.

Campania a început pe 25 martie 2009, ziua în care s-au împlinit 10 ani de la privatizarea BRD, şi s-a derulat pe tot parcursul anului trecut. A fost o campanie integrată, construită în jurul poveştilor de viaţă ale celor trei mari campioni Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gică Hagi, personalităţi care sunt principalii vectori de imagine ai BRD. Campania a avut o componentă TV puternică, acompaniată pe print, radio, outdoor şi online.

„Acest Effie înseamnă foarte mult pentru noi ca organizaţie, pentru că el vine să certifice eficienţa pe care campania a avut-o pentru noi, pe de o parte, şi relevanţa pentru publicul nostru, pe de altă parte. În 2009, un an de criză, condiţiile de creştere a indicatorilor de brand au fost extrem de dificile, lucru care dublează satisfacţia acestei recunoaşteri şi dovedeşte că publicul a „vibrat” la mesajul nostru. Şi, dacă în spatele oamenilor mari stau alţi oameni mari, în spatele succesului acestei campanii stau cu siguranţă know-how-ul şi implicarea unora dintre agenţiile de top din România – Propaganda pentru creaţie şi Zenith Media pentru partea de media, dăruirea celor trei legende ale sportului românesc, cărora le mulţumim încă o dată şi bineînţeles eforturile echipei de comunicare de la BRD”, a spus Bianca Dordea, Brand and Communication Director la BRD-Groupe Societe Generale.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Stirea Zilei



Topul bancilor cu cele mai mici dobanzi la refinantarea creditelor ipotecare

Bancile cu cele mai mici dobanzi la refinantarea creditelor ipotecare sunt, in ordine, CEC Bank, BRD, Libra Bank, ING Bank si Banca Transilvania (BT), conform topului realizat de Bancherul.ro pe baza informatiilor publicate de banci. Clasamentul a fost intocmit detalii

Bancile cu cele mai mici dobanzi la creditele ipotecare

Bancile cu cele mai mici dobanzi fixe in primii 3,5 sau 10 ani la creditele ipotecare sunt Banca Transilvania (BT), BCR si CEC Bank, conform calculatoarelor de credit de pe site-urile bancilor. Topul a fost realizat pe baza unui imprumut in valoare de 250.000 de detalii

Cum raspunde BRD la intrebarile privind fraudele online

Fraudele online au devenit o problema pentru banci, astfel ca am trimis la BRD urmatoarele intrebari, in urma reclamatiilor primite de la cititorii care au fost victimele inselaciunilor prin intermediul unor false platforme de investitii: - Care este procedura detalii

Ocean Credit incalca legea privind informarea clientilor inainte de acordarea unui credit

Ocean Credit nu respecta legea contractelor de credit, OUG 50/2010, privind informarea clientilor inainte de acordarea unui credit, astfel incat acestia sa fie constienti de costul unui imprumut si sa-l poata compara cu ofertele altor IFN-uri sau banci. Concret, detalii

 



 

Ultimele Comentarii