BANCI | Stirea Zilei

Concurs pentru testarea cunostintelor de finante personale: MasterCard acorda 3 primii de cate 500 de euro

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2011-05-30 13:33

MasterCard Europe lansează în România un nou concurs adresat celor care doresc să-şi testeze cunoştinţele financiare. Competiţia are loc în perioada 30 mai – 1 iulie 2011 şi conţine întrebări din subiectele abordate pe site-ul EduCard – de la carduri, până la produse de economisire şi creditare, asigurări, comerţ electronic sau organizarea bugetului personal, anunta compania intr-un comunicat.

„Educaţia financiară este foarte importantă pentru evoluţia unei pieţe, iar în România progresele se observă cu uşurinţă în creşterea utilizării cardurilor la comercianţi”, spune Denisa Mateescu, General Manager pentru România şi Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe. „Atât valoarea, cât şi numărul de tranzacţii au crescut semnficativ la sfârşitul trimestrului I din 2011, comparativ cu perioada similară a lui 2010, conform datelor BNR. Aceste cifre ne arată că iniţiativele noastre în domeniul informării, începute acum 10 ani prin campanii pentru posesorii de carduri, şi adresate din 2009 tuturor utilizatorilor de servicii financiare, prin programul EduCard, nu au rămas fără ecou.”

„Dacă recesiunea a fost imboldul care i-a făcut pe mulţi români să fie mai atenţi la modul în care îşi organizează bugetul şi să se informeze pe această temă, noi am constatat că recompensele sunt un impuls şi mai puternic în educaţia financiară”, declară Ioana Gorgăneanu, Marketing Manager România şi Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe. „Ca dovadă, la Quiz Trotter-ul de anul trecut, cum am botezat concursul EduCard, s-au înscris în jur de 5.000 de participanţi. Competiţia este atractivă pentru că nu se adresează doar aşilor în materie de finanţe personale, ci şi celor are vor să înveţe pe parcurs şi să descopere răspunsurile corecte în materialele de pe EduCard.ro.”

Concursul EduCard este găzduit la adresa www.quiz.mastercard.ro. Cei care doresc să se înscrie trebuie să îşi creeze un cont, pe baza adresei de e-mail. În fiecare zi lucrătoare, între 30 mai şi 1 iulie, accesând site-ul concursului, participanţii pot răspunde la 5 întrebări. Concurenţii care totalizează minimum 15 răspunsuri corecte se califică pentru unul dintre cele 3 premii, în valoare de 500 de euro fiecare.

Câştigătorii vor fi desemnaţi prin tragere la sorţi şi anunţaţi la adresa de web www.quiz.mastercard.ro. Tot aici este disponibil şi regulamentul concursului.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Stirea Zilei



Topul bancilor cu cele mai mici dobanzi la refinantarea creditelor ipotecare

Bancile cu cele mai mici dobanzi la refinantarea creditelor ipotecare sunt, in ordine, CEC Bank, BRD, Libra Bank, ING Bank si Banca Transilvania (BT), conform topului realizat de Bancherul.ro pe baza informatiilor publicate de banci. Clasamentul a fost intocmit detalii

Bancile cu cele mai mici dobanzi la creditele ipotecare

Bancile cu cele mai mici dobanzi fixe in primii 3,5 sau 10 ani la creditele ipotecare sunt Banca Transilvania (BT), BCR si CEC Bank, conform calculatoarelor de credit de pe site-urile bancilor. Topul a fost realizat pe baza unui imprumut in valoare de 250.000 de detalii

Cum raspunde BRD la intrebarile privind fraudele online

Fraudele online au devenit o problema pentru banci, astfel ca am trimis la BRD urmatoarele intrebari, in urma reclamatiilor primite de la cititorii care au fost victimele inselaciunilor prin intermediul unor false platforme de investitii: - Care este procedura detalii

Ocean Credit incalca legea privind informarea clientilor inainte de acordarea unui credit

Ocean Credit nu respecta legea contractelor de credit, OUG 50/2010, privind informarea clientilor inainte de acordarea unui credit, astfel incat acestia sa fie constienti de costul unui imprumut si sa-l poata compara cu ofertele altor IFN-uri sau banci. Concret, detalii

 



 

Ultimele Comentarii