BANCI | Stirea Zilei

Clientii BRD sa plang ca banca le blocheaza conturile fara sa-i anunte

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-01-26 19:51

Mai multi clienti ne-au sesizat ca BRD Groupe Societe Generale le-a blocat conturile, fara sa-i avertizeze, pentru neactualizarea datelor personale.

Potrivit BRD, “clientul este anuntat sa vina la banca pentru actualizare. Din momentul notificarii, are 3 luni de zile ca sa isi actualizeze datele personale.”

Cu toate acestea, unii clienti ai BRD se plang ca le-au fost blocate conturile fara sa fie avertizati. Mai mult, conturile le-au ramas inactive chiar si dupa actualizarea datelor personale.

"Doamna se uita pe monitor dupa ce i-am dat buletinul, tasteaza ceva si imi spune ca datele sunt actualizate si in maxim 48 de ore contul se va debloca. Trece weekendul si verific iarasi dar contul tot blocat este, intru iarasi in banca, dau de aceeasi femeie si imi spune ca nu am semnat ceva acte, le semnez si astept. Miercuri, contul tot blocat este. Vorbesc iarasi cu acea individa si imi spune sa mai astept ca sunt multe cereri.
Precizez ca nu mi-am schimbat datele, nu mi-am schimbat numele, nu am schimbat buletinul, adresa, permisul, femeia, etc, doar masina.
Ce sanse am daca le fac plangere penala celor de la BRD pentru sechestru pe bani?", se plange un cititor (vezi aici detalii).

Alt client reclama ca BRD nu l-a contactat telefonic sau prin e-mail inainte de a-i bloca contul, astfel ca nu a putut sa-si achite facturile si alte rate la banca si nici sa se deplaseze cu masina, dat fiind ca dupa actualizarea datelor contul a ramas in continuare blocat mai multe zile.

Altcineva ne-a sesizat ca BRD i-a blocat contul, fara sa fie avertizat, iar pentru deblocare i se cere numărul de rezidență fiscală din alta tara. (vezi aici detalii)

 

Taguri: BRD Groupe Societe Generale  Reclamatiibanci.ro  

Comentarii

Petre Gheorghe
banca de 2 lei
BRD a fost, ramane si probabil va continua sa fie o banca proasta pentru retail. O structura anchilozata, cu costuri ridicate si servicii proaste. Am avut aceiasi solicitare de la alta banca si le-am spus ca in secolul 21 nu "vin la banca" cand imi zic ei, sa gaseasca alta metoda. Probabil nu le-am spus doar eu, in cateva saptamani au gasit o solutie prin aplicatia de internet banking si toata lumea a fost multumita. Probabil ca in cazul acestor solicitari, acolo unde se poate, ar fi bine ca atunci cand "vii la banca" sa vii si cu cererea de inchidere de cont si tranfer catre alta banca :(

Coman Ionut Adrian
Banca de c**at
Tatal meu are un cont brd cu card atasat cu zero comisioane(asa a fost negociat de firma la care lucreaza) Dupa pensionare a cerut banci virarea pensiei in contul existent. Ce au facut au creat un nou cont cu un card nou atasat bineinteles cu comisioane de administrare. Sunt niste jegosi care profita de nestiinta oamenilor. Rusine

Savin
IQ Redus al clientilor
Hai sa facem un exercitiu de imaginatie simplu. Daca un client deschide un cont acum 10 ani iar ulterior schimba si adresa de mail si de domiciliu si nr de tel (FARA SA DECLARE LA BANCA NOILE DATE). Cum ar trebui sa fie contactat clientul? Cam asta e nivelul la noi in tara, atat voi cat si ei va intreceti in prostie

Catalin Lupei
Date Personale??
"Bai Savin" ...la ce agentie lucrezi... Daca am nevoie ai contactez eu ....de ce sa ma contacteze ei pe mine? pentru oferte de tot rasul?

Roxana
Rusinica BRD
Aceeasi problema am aceeasi adresa doar ca locuiesc in strainatate mi sa blocat contul acum am facut cerere de deblocare. Nu am fost anuntata de banca cum ca mia-ar bloca contul. Am fost la banca si am aflat de situatie pt ca am primit o scrisoare informanduma ca se maresc anumite comisioane. Deci acest lucru au facut de ce nu si informarea ca am contul blocat. Rusinica BRD.

Nu contează
Contul blocat fara aviz !
Eu personal o sa îmi scot bani din cont Și apoi închid contul. Foarte proasta că banca , au o politică de căcat!

Nu contează
Contul blocat fara aviz !
Eu personal o sa îmi scot bani din cont Și apoi închid contul. Foarte proasta că banca , au o politică de căcat!

Nichita Sil iu
Carduri
Vreau sa îmi deblocati cardurile am nevoie de banii de pe ele

Ardelean Adela
Blocare cont
Mi s-a blocat contul fara sa fiu anuntata. Dupa ce am actualizat datele,si doamna de la agentie mi-a spus ca nu ma poate ajuta, am sunat la call center de 3 ori. De fiecare data mi s-a spus ca s-a facut o cerere sa fiu contactata si nu m-a sunat nimeni. Dezamagitor!

Ben
Trebuie închise conturile BRD
Problema este ca pot primi bani in cont dar nu ii pot folosi. Nu se poate face actualizare online deși in teorie există acest serviciu. Mi s-a spus pe un ton nesimțit că indiferent la ce bancă ma mut voi avea aceași problemă. Voi incerca sa folosesc mai mult Revolut sau alte bănci care se pliază pe nevoile cetățenilor care locuiesc în străinătate. Milioanele de români din străinătate nu sunt luați cand se gândesc regulile lor bancare. Trebuie sa faci o călătorie în țară sa îți vizitezi banca in timp ce Revolut poate sa îți emită carduri, deschidă conturi de fără să-ți ridici fundul de pe canapea. Soluția este sa ii persecute pe cei cu Revolutul nu sa facă ei schimbări majore.



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Stirea Zilei



Topul bancilor cu cele mai mici dobanzi la refinantarea creditelor ipotecare

Bancile cu cele mai mici dobanzi la refinantarea creditelor ipotecare sunt, in ordine, CEC Bank, BRD, Libra Bank, ING Bank si Banca Transilvania (BT), conform topului realizat de Bancherul.ro pe baza informatiilor publicate de banci. Clasamentul a fost intocmit detalii

Bancile cu cele mai mici dobanzi la creditele ipotecare

Bancile cu cele mai mici dobanzi fixe in primii 3,5 sau 10 ani la creditele ipotecare sunt Banca Transilvania (BT), BCR si CEC Bank, conform calculatoarelor de credit de pe site-urile bancilor. Topul a fost realizat pe baza unui imprumut in valoare de 250.000 de detalii

Cum raspunde BRD la intrebarile privind fraudele online

Fraudele online au devenit o problema pentru banci, astfel ca am trimis la BRD urmatoarele intrebari, in urma reclamatiilor primite de la cititorii care au fost victimele inselaciunilor prin intermediul unor false platforme de investitii: - Care este procedura detalii

Ocean Credit incalca legea privind informarea clientilor inainte de acordarea unui credit

Ocean Credit nu respecta legea contractelor de credit, OUG 50/2010, privind informarea clientilor inainte de acordarea unui credit, astfel incat acestia sa fie constienti de costul unui imprumut si sa-l poata compara cu ofertele altor IFN-uri sau banci. Concret, detalii

 



 

Ultimele Comentarii