BANCI | Stirea Zilei

BCR ofera de 5 ori mai multe puncte de loialitate pentru utilizarea cardurilor la comercianti

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2011-01-17 18:38

• În 2010 volumul tranzacţiilor efectuate cu cardurile debit şi credit BCR la comercianţi au crescut cu 29%; numărul mediu al tranzacţiilor pe cârd la comercianţi a crescut cu 27%

• Românii au plătit mai ales cu cardul la supermarket, farmacii, magazine de îmbrăcăminte şi magazine de bricolaj

• În 2011 BCR doreşte să crească volumul tranzacţiilor la comercianţi cu 20% şi încurajează plată cu cardul printr-o campanie promoţională prin care oferă de 5 ori mai multe puncte de loialitate pentru utilizarea cârdurilor la comercianţi

Volumul tranzacţiilor efectuate cu cardurile debit şi credit BCR la comercianţi în 2010 a crescut cu 29%. În acelaşi timp, numărul mediu al tranzacţiilor pe cârd a crescut cu 27% arătând o preferinţa crescândă a românilor pentru plată cu cardul.

Astfel, în ceea ce priveşte tranzacţiile cele mai frecvenţe, avansul numărului de tranzacţii cu cardul se situează între 7% pentru articolele de bricolaj şi gospodărie, 8% pentru articolele de îmbrăcăminte şi 12% pentru produsele de la supermarket. Faţă de acestea, numărul tranzacţiilor la benzinării au înregistrat o creştere spectaculoasă cu aproape 20%.

În 2011 BCR doreşte să crească volumul tranzacţiilor la comercianţi cu 20%. Pentru a sprijini atingerea acestor volume, BCR lansează începând cu 17 ianuarie 2011 o campanie de marketing în care oferă de 5 ori mai multe puncte de loialitate decât în mod obişnuit pentru utilizarea cârdurilor la comercianţi.

Deţinătorii de carduri BCR vor primi 1,5% bonus pe cardul de debit şi 3% bonus pe cardul de credit din sumele cheltuite la comercianţi sau pe internet, până în data de 1 martie 2011. În plus, clienţii intră automat la tragerea la sorţi din data de 25 martie 2011 unde pot câştiga unul dintre cele 10 premii în valoare de 5.000 RON fiecare prin simplă utilizare a cardului BCR la cumpărături sau pentru cardurile noi emise în campanie.

În 2010 BCR a răsplătit utilizatorii de carduri cu o sumă în creştere cu 69% faţă de 2009. Doar în trimestrul al patrulea din 2010, bancă a a acordat un bonus total de peste 1,3 milioane lei posesorilor de carduri BCR care au făcut plăti cu cardul direct la POS-urile comercianţilor sau pe internet în perioadă 19 Octombrie 2010 - 5 Ianuarie 2011. Bonusul acordat pentru cardurile de debit a crescut cu 34% comparativ cu perioadă anterioară, iar pentru cardurile de credit bonusul acordat a fost similar.

De asemenea, tot astăzi BCR lansează o ofertă promoţională valabilă pentru cardurile de credit Powercard şi BCR Wizz Air achiziţionate în perioadă 17 ianuarie-17 mai 2011, constând în comision 0 (ZERO) la emiterea cardului şi comision 0 (ZERO) de administrare anuală în primul an.

* *

Începând din data de 22 noiembrie 2010, Bancă Comercială Romană (BCR) a lansat o noua facilitate de plată pentru posesorii cârdurilor de credit emise de bancă - Programul de Raţe cu 0% dobândă, pentru un număr maxim de 12 raţe egale, la cumpărăturile efectuate la Comercianţii Parteneri BCR incluşi în program.
În program sunt înscrişi în mod automat şi gratuit, toţi clienţii persoane fizice care deţin unul dintre cardurile de credit BCR şi care, la momentul efectuării tranzacţiei la Comercianţii Parteneri BCR solicita facilitatea de a plăti produsele/ serviciile în Raţe cu 0% dobândă.

* *

Bancă Comercială Romană (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând societăţile de profil de pe piaţă leasingului, managementului activelor, pensiilor private şi a băncilor de locuinţe. BCR este bancă Nr.1 în România după valoare activelor (peste 16 mld EUR), bancă Nr.1 după numărul de clienţi şi bancă Nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principală instituţie cu care fac banking.
BCR oferă gamă completă de produse şi servicii financiare prin intermediul unei reţele de 48 de centre de afaceri dedicate companiilor şi 668 de unităţi retail localizate în majoritatea oraşelor din întreagă ţara cu peste 10.000 de locuitori. BCR este bancă Nr.1 din România pe piaţă cârdurilor şi a tranzacţiilor bancare, clienţii BCR având la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM - peste 2.000 de bancomate şi POS - peste 18.000 de terminale pentru plată cu cardul la comercianţi, precum şi servicii complete de Internet banking, phone-banking şi e-commerce.

* *

Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din Europa Centrală şi de Est. Mai mult de 50.000 de angajaţi deservesc peste 17,4 milioane de clienţi în cadrul a 3.200 de filiale din 8 ţări (Austria, Republică Cehă, Slovacia, România, Ungaria, Croaţia, Serbia şi Ucraina). La 30 septembrie 2010, Erste Group deţinea active totale în valoare de 206,5 miliarde EUR, înregistrând un profit net de 736,8 milioane EUR şi un raport cost/venituri de 48,7%.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Stirea Zilei



Topul bancilor cu cele mai mici dobanzi la refinantarea creditelor ipotecare

Bancile cu cele mai mici dobanzi la refinantarea creditelor ipotecare sunt, in ordine, CEC Bank, BRD, Libra Bank, ING Bank si Banca Transilvania (BT), conform topului realizat de Bancherul.ro pe baza informatiilor publicate de banci. Clasamentul a fost intocmit detalii

Bancile cu cele mai mici dobanzi la creditele ipotecare

Bancile cu cele mai mici dobanzi fixe in primii 3,5 sau 10 ani la creditele ipotecare sunt Banca Transilvania (BT), BCR si CEC Bank, conform calculatoarelor de credit de pe site-urile bancilor. Topul a fost realizat pe baza unui imprumut in valoare de 250.000 de detalii

Cum raspunde BRD la intrebarile privind fraudele online

Fraudele online au devenit o problema pentru banci, astfel ca am trimis la BRD urmatoarele intrebari, in urma reclamatiilor primite de la cititorii care au fost victimele inselaciunilor prin intermediul unor false platforme de investitii: - Care este procedura detalii

Ocean Credit incalca legea privind informarea clientilor inainte de acordarea unui credit

Ocean Credit nu respecta legea contractelor de credit, OUG 50/2010, privind informarea clientilor inainte de acordarea unui credit, astfel incat acestia sa fie constienti de costul unui imprumut si sa-l poata compara cu ofertele altor IFN-uri sau banci. Concret, detalii

 



 

Ultimele Comentarii