BANCI | Stirea Zilei

BCR imbunatateste serviciile si creste gradul de securitate al tranzactiilor la bancomate

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2010-06-03 14:35

• Îmbunătăţirile aduse vin în continuarea eforturilor de implementarea a tehnologiei EMV (CHIP). Pentru lucrările de îmbunătăţire a serviciilor, funcţionarea ATM-urilor BCR va fi întreruptă de Luni, 7 iunie ora 24.00, până Marţi, 8 iunie ora 08.00
• Clienţii vor fi mai bine informaţi prin intermediul ecranelor ATM-urilor despre măsurile de protecţie împotriva fraudării cardurilor
• La retragerea de numerar din ATM, returnarea cardului bancar se va efectua înaintea eliberării sumei solicitate de către client. Prin operaţiunea de retragere rapidă se vor elibera 50 RON faţă de 10 RON în prezent

Banca Comercială Română (BCR) implementează o serie de îmbunătăţiri a serviciilor adresate tuturor deţinătorilor de carduri care folosesc bancomatele sale, se arata intr-un comunicat al bancii.

„Prin aceste lucrări vom creşte gradul de securitate al tranzacţiilor efectuate de toţi posesorii de carduri la ATM-urile BCR şi vom eficientiza timpul necesar clienţilor pentru fiecare operaţiune efectuată în reţeaua băncii”, a declarat Igor Zganjer, Directorul Exectiv al Direcţiei Carduri BCR.

Îmbunătăţirile aduse vin în continuarea eforturilor de implementare a elementelor specifice din procesul de migrare a cardurilor şi a reţelei de tranzacţionare la tehnologia EMV (CHIP). Acestea asigură alinierea Băncii Comericale Române la reglementările internaţionale în vigoare.

Pentru implementarea schimbărilor, banca anunţă că de Luni, 7 iunie ora 24.00, până Marţi, 8 iunie ora 08.00 funcţionarea ATM-urilor BCR va fi întreruptă. De asemenea, pentru 90 minunte - Luni, 7 iunie ora 24.00 / Marţi, 8 iunie ora 01.30 – vor fi oprite şi tranzacţiile la POS-urile comercianţilor. Operaţiunile prin canale alternative nu vor fi afectate de această întrerupere. De asemenea, cardurile BCR vor putea fi folosite la bancomatele şi POS-urile altor bănci în această perioadă.

Principalele îmbunătăţiri aduse reţelei de bancomate BCR:

 introducerea unui ecran suplimentar explicativ antifraudă în toată reţeaua de ATM-uri BCR
 solicitarea codului PIN pentru fiecare tip de operaţiune efectuată la ATM (retragere numerar, reîncărcare cartele Orange/Vodafone, plăţi facturi) în aceeaşi sesiune de tranzacţionare
 pentru operaţiunile de retragere numerar, returnarea cardului bancar din ATM se va efectua înaintea eliberării sumei solicitate de către client
 suma minimă pentru operaţiunea de retragere rapidă de numerar va fi modificata de la 10 la 50 RON
 pentru facilitatea de „Plată facturi la ATM” se introduce şi posibilitatea acceptării tranzacţiei de către client fără eliberare de chitanţă

“BCR are cea mai mare reţea de bancomate, iar scopul nostru este să facilităm şi să facem mai sigure tranzacţiile la bancomatele noastre. Clienţii vor fi mai bine informaţi despre ce înseamnă fraudarea cardurilor ca să se poate feri mai uşor, cardurile le vor fi mai protejate prin securizarea fiecărei tranzacţii şi mai puţine carduri vor fi uitate în bancomate. De asemenea, schimbările pe care le vom face acum vor creşte şi disponibilitatea ATM-urilor la nivelul întregii reţele,” a declarat Igor Zganjer.

BCR, membra a Grupului Erste, este o banca universala ce se adreseaza atat clientilor retail cat si celor corporate. BCR este cea mai importanta institutie bancara din Romania gestionand active de peste 16.4 miliarde de EUR. BCR este cel mai valoros brand financiar din Romania. Banca ofera intreaga gama de produse si servicii pentru populatie avand in prezent 665 de unitati retail (pentru populatie si microintreprinderi) deschise in intreaga tara in majoritatea oraselor cu peste 10.000 de locuitori. Clientii corporate beneficiaza de serviciile BCR prin intermediul a 48 de centre de afaceri corporate dedicate in special IMM-urilor si companiilor mari. Banca pune la dispozitia clientilor, persoane fizice si juridice, o oferta complexa de produse si servicii bancare, inclusiv servicii de Internet banking, phone-banking si e-commerce. BCR emite 25 tipuri de carduri de credit si de debit si are instalata cea mai mare retea nationala de ATM si POS – peste 2.000 de bancomate si circa 17.000 de terminale electronice operationale la comercianti pentru plata cu card. BCR se prezinta astazi drept cel mai important Grup financiar din Romania, cu activitati in tara si in strainatate - prin subsidiare si reprezentante bancare, cu o prezenta marcanta, prin societatile sale de profil, pe piata leasingului, in domeniul managementului activelor, pe piata de capital, a pensiilor private, a bancilor de locuinte.

Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din Europa Centrala si de Est. Mai mult de 50.000 de angajati deservesc peste 17,5 milioane de clienti in cadrul a 3.200 de filiale din 8 tari (Austria, Republic Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La 31 decembrie 2009, Erste Group detinea active totale in valoare de 201,7 miliarde EUR, inregistrand un profit net de 903,4 milioane EUR si un raport cost venituri de 50,2%.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Stirea Zilei



Topul bancilor cu cele mai mici dobanzi la refinantarea creditelor ipotecare

Bancile cu cele mai mici dobanzi la refinantarea creditelor ipotecare sunt, in ordine, CEC Bank, BRD, Libra Bank, ING Bank si Banca Transilvania (BT), conform topului realizat de Bancherul.ro pe baza informatiilor publicate de banci. Clasamentul a fost intocmit detalii

Bancile cu cele mai mici dobanzi la creditele ipotecare

Bancile cu cele mai mici dobanzi fixe in primii 3,5 sau 10 ani la creditele ipotecare sunt Banca Transilvania (BT), BCR si CEC Bank, conform calculatoarelor de credit de pe site-urile bancilor. Topul a fost realizat pe baza unui imprumut in valoare de 250.000 de detalii

Cum raspunde BRD la intrebarile privind fraudele online

Fraudele online au devenit o problema pentru banci, astfel ca am trimis la BRD urmatoarele intrebari, in urma reclamatiilor primite de la cititorii care au fost victimele inselaciunilor prin intermediul unor false platforme de investitii: - Care este procedura detalii

Ocean Credit incalca legea privind informarea clientilor inainte de acordarea unui credit

Ocean Credit nu respecta legea contractelor de credit, OUG 50/2010, privind informarea clientilor inainte de acordarea unui credit, astfel incat acestia sa fie constienti de costul unui imprumut si sa-l poata compara cu ofertele altor IFN-uri sau banci. Concret, detalii

 



 

Ultimele Comentarii