BANCI | Stirea Zilei

BCR aduce banca la clientii nebancarizati prin integrarea good.bee Tranzactii mobile

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2010-10-20 15:52

Banca Comerciala Romana (BCR) extinde oferta şi acoperirea serviciilor sale către segmentul persoanelor nebancarizate, prin preluarea good.bee Service RO şi integrarea serviciului good.bee Tranzacţii mobile, anunta banca.

Iniţial o subsidiară a holdingului good.bee, deţinut de către Erste Group şi Fundaţia ERSTE, compania good.bee Service RO s-a lansat pe piaţa românească în martie 2009, oferind serviciul good.bee Tranzacţii mobile prin care asigură accesul la servicii bancare de bază: un cont curent în lei la BCR pentru a primi venituri sau a ţine banii în siguranţă, un card de debit Visa Electron pentru retrageri de numerar şi cumpărături şi serviciul de tranzacţionare mobilă pentru a obţine informaţii, a primi şi trimite bani sau a plăti facturi prin intermediul telefonului mobil.

“Suntem cea mai mare bancă din Romania şi este misiunea noastră să facilităm tuturor accesul la servicii financiare sigure, simple şi convenabile. Prin această preluare, Pachetul good.bee devine un produs cheie pentru BCR. Ducem banca la clienţii noştri care fie nu aveau acces la o unitate bancară, fie considerau produsele bancare prea complicate sau prea scumpe. Avem în vedere dezvoltarea unei relaţii pe termen lung cu aceşti clienţi”, a declarat Oana Petrescu, Vice-Preşedinte Retail BCR.

Prin intermediului Pachetului de Start good.bee deschiderea contului, obţinerea cardului şi activarea serviciului de tranzacţii mobile se realizează pe loc, oriunde în Romania, fără deplasarea la ghişeul băncii, respectând în acelaşi timp toate cerinţele legale. Serviciul de mobile banking este operaţional 24 de ore din 24, atât în week-end, cât şi în zilele libere legale, inclusiv în zilele de 1 Decembrie, vacanţele de Crăciun şi Anul Nou.

“Vom continua să dezvoltam sub conceptul good.bee Tranzacţii mobile servicii bancare simple, inovative, pe care oricine şi le va putea permite. Agenţii good.bee Tranzacţii mobile aduc banca la client, oriunde în Romania şi transformă serviciile bancare într-o opţiune accesibilă oricui”, a declarat Cătălin Moise, Director General good.bee Service RO.


Informaţii despre clienţii good.bee Tranzacţii mobile

Din cei peste 25.000 de clienţi ai good.bee Tranzacţii mobile, aproximativ 40% se află departe de bancă, în mediul rural sau orase mici şi beneficiază de avantajul de a avea acces la banii lor prin intermediul telefonului mobil. Produsul este bine primit de persoanele tinere şi foarte tinere; 56% din clienţi au vârsta sub 25 de ani, inclusiv persoane cu vârsta între 14 - 18 ani.

Cele mai folosite operaţiuni de pe telefonul mobil sunt interogarea de sold, transferul good.bee – transferul de bani instantaneu pe baza numărului de telefon mobil între utilizatorii good.bee şi plata facturilor pe bază de şabloane. Valoarea medie a unui transfer good.bee a fost în luna septembrie 2010 de 114 lei, în timp ce valoarea medie a facturii plătite prin serviciul de mobile banking atinge 100 de lei.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Stirea Zilei



Topul bancilor cu cele mai mici dobanzi la refinantarea creditelor ipotecare

Bancile cu cele mai mici dobanzi la refinantarea creditelor ipotecare sunt, in ordine, CEC Bank, BRD, Libra Bank, ING Bank si Banca Transilvania (BT), conform topului realizat de Bancherul.ro pe baza informatiilor publicate de banci. Clasamentul a fost intocmit detalii

Bancile cu cele mai mici dobanzi la creditele ipotecare

Bancile cu cele mai mici dobanzi fixe in primii 3,5 sau 10 ani la creditele ipotecare sunt Banca Transilvania (BT), BCR si CEC Bank, conform calculatoarelor de credit de pe site-urile bancilor. Topul a fost realizat pe baza unui imprumut in valoare de 250.000 de detalii

Cum raspunde BRD la intrebarile privind fraudele online

Fraudele online au devenit o problema pentru banci, astfel ca am trimis la BRD urmatoarele intrebari, in urma reclamatiilor primite de la cititorii care au fost victimele inselaciunilor prin intermediul unor false platforme de investitii: - Care este procedura detalii

Ocean Credit incalca legea privind informarea clientilor inainte de acordarea unui credit

Ocean Credit nu respecta legea contractelor de credit, OUG 50/2010, privind informarea clientilor inainte de acordarea unui credit, astfel incat acestia sa fie constienti de costul unui imprumut si sa-l poata compara cu ofertele altor IFN-uri sau banci. Concret, detalii

 



 

Ultimele Comentarii