BANCI | Profil

Clienții ING pot vedea pe ce site-uri sunt salvate cardurile lor si le pot sterge

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2023-07-03 19:42

Pentru siguranța online a clienților, ING a lansat o nouă funcționalitate în Home’Bank: utilizatorii pot vedea pe ce site-uri și în ce aplicații sunt salvate cardurile lor pentru plăți ulterioare, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:

În cazul în care nu mai doresc să aibă datele cardurilor lor înregistrate, clienții ING pot șterge token-ul asociat acelor comercianți direct din Home’Bank. 
Opțiunea este disponibilă doar pentru comercianții care au optat pentru varianta de folosire a token-ului, care înlocuiește datele reale ale cardului.

„Ni s-a întâmplat tuturor, cel puțin o dată, să nu ne mai amintim pe ce site-uri ne-am salvat cardul și, ulterior, să identificăm tranzacții. La ING, avem grijă ca datele cardurilor clienților noștri să fie salvate online în siguranță și, în același timp, ne dorim ca totul să fie cât mai simplu și transparent pentru aceștia.

În Home’Bank avem aproape 1,3 milioane de clienți activi, care inițiază, lunar, peste 36 de milioane de sesiuni în aplicația mobilă. În prezent, aceștia au peste 2 milioane de token-uri active înregistrate la diferiți comercianți: magazine online, platforme de tip marketplace, de streaming, servicii de livrare și de transport.

În orice moment, ei pot vedea în Home’Bank comercianții online la care și-au salvat cardul și token-urile asociate acestora. Astfel, cu un singur click, pot gestiona lista comercianților direct din aplicația de mobile banking.”, a spus Alina Iacomi, Tribe Lead Digital, în cadrul ING Bank România.

Token-ul reprezintă o serie de cifre care înlocuiește numărul real al cardului în tranzacțiile online, pentru un nivel sporit de securitate. Ultimele 4 cifre ale token-ului pot fi vizualizate în Home’Bank, alături de numele comerciantului la care sunt salvate datele cardului.

„La ING, siguranța clienților noștri este principala noastră preocupare. Astfel, integrăm securitatea, încă de la început, în toate produsele și serviciile dezvoltate. Prin noua funcție din Home’Bank, clientul ING are control deplin: poate vizualiza comercianții, token-ul și poate șterge singur, oricând dorește, token-ul asociat.

Recomandăm tuturor clienților noștri să nu salveze cardurile la comercianții în care nu au încredere și dacă nu își propun să facă tranzacții recurente cu ei. De asemenea, subliniem importanța de a verifica periodic și de a șterge token-urile comercianților dacă nu își mai doresc să efectueze viitoare plăți. Totodată, dacă își șterg token-ul din Home’Bank, le recomandăm să îl șteargă și de la comerciant.”, a completat Bogdan Costea, Head of Information Security, ING Bank România.

Cum pot vedea clienții ING unde sunt salvate datele cardurilor lor?

În Home’Bank, în secțiunea „Produse”, aceștia trebuie să acceseze „Cardurile mele” și să dea click pe cardul dorit. La detaliile cardului, clienții ING vor putea vizualiza numele comercianților înregistrați, token-urile și opțiunea de ștergere a token-urilor asociate, oricând își doresc.

Anul trecut, ING a lansat funcționalitatea SANB – Serviciul Afișare Nume Beneficiar, care are ca obiectiv prevenirea fraudelor în rândul clienților care efectuează plăți online, pe lângă reducerea tranzacțiilor eronate, generate de introducerea greșită a beneficiarului (a contului IBAN). Mai exact, atunci când transferă bani din Home’Bank, clienții ING văd exact numele beneficiarului plății și se asigură că banii transferați se duc în contul care trebuie. 


ING continuă să investească în sisteme dedicate, produse dezvoltate și implicarea în campanii de informare pentru plăți în siguranță în mediul online.

Taguri: aplicatie mobile banking  ING Bank  aplicatie plati cu telefonul mobil  banca  carduri de credit  carduri de debit  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Cum poti primi dobanda pentru restul economisit la platile cu BT Pay

250.000 de persoane care folosesc BT Pay economisesc prin opțiunea Round Up din aplicație. 8 din 10 persoane care au conturi de economii la Banca Transilvania folosesc inclusiv Round Up, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Cu peste 12.000 de detalii

ING Bank majoreaza comisioanele pentru retrageri de numerar si plati la jocuri de noroc

ING Bank majoreaza, din 14 iunie 2024, comisioanele pentru retragerile de numerar de la bancomate, cele pentru cresterea limitelor zilnice, precum si pentru platile destinate jocurilor de noroc. Clientii ING Bank care retrag bani de la bancomatele bancii vor fi detalii

Banca Transilvania pregateste o noua premiera in relatia cu clientii, cu ajutorul noilor tehnologii

Banca Transilvania, cea mai mare bancă din România și din sud-estul Europei, colaborează cu Evam, care oferă platforma de top MarTech, pentru a crea experiențe în timp real, pe toate canalele, pentru clienții săi, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Este o detalii

Cont cu comisioane reduse pentru femeile de afaceri, la Patria Bank

Patria Bank lansează “Pachetul Patria pentru Femeile Antreprenor”, un pachet care include o serie de avantaje financiare personalizate pentru a sprijini afacerile conduse de femeile din România, anunta banca intr-un comunicat, in care detalii

 



 

Ultimele Comentarii