BANCI | Cariera

RBS Romania anunta schimbari in cadrul echipei de conducere a bancii

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2010-09-10 11:25

RBS România anunţă noul Consiliu de Administraţie, precum şi noua structură a echipei de management, formată acum majoritar din experţi locali.

Noul Consiliu de Administraţie al RBS Bank (România) S.A. îi are în componenţă pe Johan Gabriels, Magda Manea, Robert Hadley şi Robert Karreman ca membri executivi, precum şi pe Roxana Moldovan, Adrian Manaicu, Phil McDuall, Jeroen Kremers şi Gianni Piolini – membri non-executivi.

Cât despre echipa de management a băncii, strategia CEO-ului RBS România, Johan Gabriels, este aceea de a promova în poziţii cheie profesionişti români din interiorul organizaţiei. Astfel, în decursul ultimelor luni, şase adevăraţi „veterani” ai băncii, cu toţii având peste opt ani vechime, au fost avansaţi în poziţii de conducere după cum urmează: Radu Ropotă a fost numit în funcţia de Director Clienţi Persoane Juridice, Adina Enescu – Director Clienţi Instituţii Financiare şi Sectorul Public, Liudmila Drozdea - Director Servicii de Tranzacţii Bancare, Cosmin Bucur – Director Pieţe Financiare şi Raluca Ionescu - Director Juridic. Acestor numiri li se adaugă cea mai recentă, cea a Marijanei Vasilescu, în funcţia de Director de Comunicare şi Marketing. De asemenea, banca are de câteva luni un nou Director de Risc, în persoana olandezului Robert Karreman, precum şi un nou Director Clienţi Persoane Fizice, americanul John Bell.

Pe lângă aceste numiri, RBS România anunţă şi retragerea din activitatea de Vicepreşedinte a Roxanei Moldovan, care va continua, însă, să colaboreze cu banca în calitate de membru non-executiv în Consiliul de Administraţie. Roxana Moldovan a fost înlocuită de Magda Manea, care împreună cu Robert Hadley, îl secondează pe Johan în calitate de Vicepreşedinţi ai băncii.

„Ne dorim să rămânem în continuare lideri în ceea ce priveşte soluţiile inovative şi calitatea serviciilor oferite clienţilor. Pentru a atinge acest obiectiv, am consolidat echipa existentă, banca noastră fiind de altfel recunoscută drept o şcoală de profesionişti, o adevărată „pepinieră” de bancheri. Care este misiunea echipei de management în această nouă formulă? Vom continua în perioada următoare să ne concentrăm pe introducerea de beneficii suplimentare pentru serviciile şi produsele noastre, pentru a răspunde mai bine exigenţelor clienţilor noştri. Pe zona de responsabilitate socială ne dorim o prezenţă şi mai activă decât în anii anteriori, vom continua implementarea programului MoneySense, adresat tinerilor elevi şi studenţi şi tuturor persoanelor interesate în a obţine consiliere financiară imparţială şi gratuită. Şi nu în ultimul rând, înspre sfârşitul acestui an, în care sărbătorim 15 ani de prezenţă a băncii în România, avem în plan mutarea sediului central din Bucureşti într-o nouă „casă”, complexul Lakeview din zona Barbu Văcărescu. Într-un cuvânt, urmează o perioadă plină de provocări de business şi nu numai pentru echipa RBS România.” a declarat Johan Gabriels, CEO RBS România.

Johan Gabriels – CEO RBS România

Johan Gabriels este CEO-ul RBS România. S-a alăturat echipei băncii în septembrie 2009, având la activ o experienţă de 20 de ani în poziţii de conducere în companii operând în domeniile financiar-bancar şi FMCG.

Înainte de a veni în România, Johan a deţinut poziţia de Director Financiar în cadrul diviziei European Consumer Finance, RBS plc şi de CFO la divizia Retail & Comercial Markets, Europe and Middle East în cadrul ABN AMRO (Olanda).

După ce a absolvit facultatea de inginerie în ţara sa de origine, Belgia, Johan a lucrat în numeroase ţări şi companii precum: Arthur Andersen, Mars (Olanda, Rusia, Franţa), PepsiCo (Franţa, Italia, Spania), Capital One (Statele Unite, Marea Britanie), Master Card (Belgia), Eli Lilly (Olanda).

Johan este căsătorit şi are doi băieţi de 11 şi 16 ani. Fiind o persoana creativă, şi-a dorit iniţial să devină arhitect, însă până la urmă, viaţa şi tipul de educaţie primită l-au îndrumat către o carieră în domeniul financiar. Totuşi, are şi în prezent o afinitate pentru artele frumoase, în special pentru pictură. Joacă tenis şi fotbal, iar weekend-urile şi le petrece cu familia.

Marijana Vasilescu – Country Head of Affluent Banking

Marijana Vasilescu este noul Director de Comunicare şi Marketing al RBS România, în acelaşi timp coordonândactivităţile de Product Management pe diviziile Retail şi Royal Preferred Banking.

Marijana s-a alăturat echipei RBS (ABN AMRO România la momentul respectiv) în 2004 şi a ocupat de-a lungul timpului diverse poziţii importante precum:
2008 - prezent - RBS România, Country Head of Affluent Banking
2006 - 2008 - ABN AMRO/ RBS Russia, Country Head of Retail Banking
2004 - 2006 - ABN AMRO România, Head of Marketing

Are o experienţă profesională bogată care include poziţii manageriale deţinute, timp de 7 ani, in companii FMCG importante precum Masterfoods Romania sau Unilever South Central Europe.
Marijana a absolvit în 1996 Academia de Studii Economice (Bucureşti), Facultatea de Comert, specializarea Marketing.
Marijana are două fete care i-au moştenit pasiunea pentru schi şi preferinţa pentru o viaţă activă. Îi place să joace tenis de cel putin două ori pe săptămână şi să mearga pe munte. Cei 2 ani pe care i-a petrecut în Rusia au făcut-o să redescopere literatura rusă pe care o citeşte în original. Marijana vobreşte fluent sârbo-croată, rusă şi engleză.

Comentarii

MARIANA POPA
Nemultumirile unui fost client
Sunt total nemultumita de serviciile acestei banci,desi,am avut 2 imprumuturi la ABN-actual RBS si intentionam sa fac al treilea imprumut! Motivele pt.care am renuntat intre timp sunt neseriozitatea si neprofesionalismul celor care lucreaza la aceasta banca,si,ca sa intelegeti mai bine,voi face istoricul perioadei in care am fost clientul fidel al acestei banci ,client bun, din moment ce in tot acest timp am fost corecta, ba din contra prea corecta, platind luna de luna mai mult decat imprumutul avut,! Acest lucru se poate vedea din extrasele de la sfarsitul fiecarei luni de 5 ani si jumatate incoace! Dar,cu toate acestea ,si tinind cont de faptul ca am vrut sa lichidez in avans imprumutul curent (al doilea!)pe care il mai aveam,dupa ce lichdasem deja primul imprumut , de la data la care am anuntat acest lucru ,am platit in avans toata diferenta pe care o aveam am anuntat ca intentionez sa fac alt imprumut!...M-i s-a sugerat sa fac refinantare,sa-mi retrag o parte din bani si sa refinantez imprumutul! La data aceea au ramas in cont 2500 lei si 5.93 eur in contul de valuta! Mentionez printre altele ca niciodata nu m-i s-a adus la cunostiinta faptul ca putem plati direct in contul de valuta-avand 2 conturi deschise unul de lei si altul de valuta- deci prin urmare avand 2 imprumuturi ,am platit 4 comisione 2 pt scimb din lei in valuta si 2 pt gestionarea celor 2 conturi ,explicandumi-se ca desi am 2 conturi,am si 2 imprumuturi care n-au nici o legatura! Revin! Deci,cererea de refinantare depusa pe 1-2 ale lunii noiembrie trebuia rezolvata in 10 zile,asa cum am fost informata ca va dura, de fapt a durat pina la 26.11 data la care am fost infarsit anuntata ca m-i s-a asprobat dupa lungi si lungi asteptari si reveniri! ba ca trebuie sa trimit inca o data o fisa fiscala ca nu se vede corect,ba ca nu se vede leasingul pe care il platea sotul meu la datorii(desi acolo de buna credinta am complectat la sugestia dvs!)Normal ca leasingul nu se vede la datorii. Si,cel mai tare m-a deranjat faptul ca am semnat in avans un contract cadru ,neavand certitudinea ca va fi asprobat imprumutul si,contract care nu prevedea nici suma nici comisioanele retrase din suma nici alte retineri! Semnat in alb! de ce? eu stiu ca un contract se semneaza -asa cum semnasem la data celor 2 imprumuturi avute!- dupa ce se aproba imprumutul,dupa ce vezi daca esti de acord cu ce iti mai ramine din imprumut! Deci am fost anuntata pe data de 26.11 ca m-i s-a aprobat imprumultul din care vezi Doamne dupa acoperirea primului imprumut din 50.000 lei voi mai ramine cu 43.000 lei! in conditiile in care eu aveam blocati in cont,fara dobanzi fara nimica,proprii mei bani 2500 lei!....atragand atentia asupra acestui fapt am rugat sa mi se ia in calcul si sa mi se spuna de fapt cat mai ridic ! mi s-a recalculat si m-i s-a spus ca 46.000 ! am intrebat pt ce mi se opresc atitia bani,m-i s-a raspuns de garantie etc! ce garantie? faptul ca eram client fidel de aproape 6 ani ,bun platitor...deci prin urmare am anuntat ca nu cred ca voi mai ridica banii,, voi veni si voi retrage cererea de refinantare! marturie stau cele 2-3 inregistrari facute cu convorbirile avute,asa cum m-i s-a comunicat cand am sunat! Pe data de 2.12 am venit la banca si am anuntat(in primul rand prin telefon) ca renunt,sa se faca calculul si sa mi se spuna cat mai am de plata! Deja mi se facusera tranzactiile de refinantare,desi eu cand am fost anuntata ca m-i s-a aprobat imprumutul am spus ca nu ma mai intereseaza!.si. in loc de 1000 de lei pe care ii retrasesem ca sa pot face refinantare,m-i s-au cerut aproape 1150 lei pt lichidare totala a conturilor!...inca 150 lei! dar pt banii mei blocati in cont de la data de 29.10?! plus ca ,la aproape 1 saptamina de la lichidare am fost sunata ca mai am 5.93 eur in cont si sa vin sa-i ridic!....cum adica?! eu am cerut la data 26.11 lichidarea tuturor conturilor si suma ce o mai am de plata!...iar ceea ce a pus capac la tot a fost faptul ca ,ducandu-ma sa-i ridic ,deci deranjandu-ma inca o data,m-i se comunica ca voi ridica doar 4 eur,restul reprezentand comision!!! si ca trebuie sa mai si astept intrucat contul de valuta trebuia reactivat...nu e vorba de suma,credeti-ma,din moment ce am platit in cont si 3200 lei! e vorba de principiu! adica voi gresiti si tot eu platesc?! nu e suficient faptul ca la 3 saptamini distanta,desi cu banii mei in cont,fara dobanzi,mi-ati luat o sduma mai mare cu 1500 lei?!.+1.93 eur!.. nu va suparati pe mine dar asta denota neseriozitate si neprofesionalism,de aceea am decis sa nu mai fiu client al bancii dvs ,si,dati-mi voie sa va spun , sa va fac si antireclama la toti prietenii si cunostiinetel noastre!!! drept urmare imi rezerv dreptul de a face si reclamatie la OPCP,! Nu este vorba de cei 5 eur! este vorba de cum a fost tratat un client bun platnic,care are si drepturi NU NUMAI OBLIGATII la dvs!! INCHEI CU SPERANTA CA VETI INTELEGE NEMULTUMIREA MEA vizavi de trratamentul pe care il aplicati clientilor dvs! sper ca altii sa nu pateasca ca mine si sa nu plateasca neseriozitatea si neprofesionalismul dvs!!! MARIANA POPA , FOST client RBS

didi
de ce contract in alb
contractul se semneaza la inceput in alb, pt ca pe cererea de credit se trece suma pe care clientul o doreste de la banca, dar inca nu exsita certitudinea ca se va aproba acea cerere, acest lucru stabilindu-se abia in urma analizei si a scoringului. de aceea se semneaza acest contract cadru care se ataseaza la dosar, urmand fluxul specific prin departementele implicate in aceasta analiza ( toate verificarile necesare). Dupa ce se stabileste suma care se aproba, clientul este contactat pe o linie inregistrata si i se comunica suma la care se incadreaza. Acceptarea din partea clientului inseamna ultima etapa de finalizare a dosarului si abia atunci pe contractele semnate initial de client se pun semnaturi autorizate din partea bancii si se trimite clientului cate un exemplar.



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Cariera



ING Bank are un nou director de resurse umane: Maria Zoicas

Maria Zoicaș se va alătura ING Bank România în calitate de Director al departamentului Resurse Umane începând cu luna noiembrie 2024, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Maria are peste 16 ani de experiență în resurse umane, comunicare și detalii

Alessio Cioni este noul director general al Intesa Sanpaolo Bank Romania

Intesa Sanpaolo Bank, subsidiara din România a Grupului Intesa Sanpaolo, unul dintre cele mai solide grupuri bancare din Europa, anunță numirea lui Alessio Cioni în funcția de Director General și Chief Executive Officer, al cărui mandat oficial a început pe 08.10.2024, detalii

Catalin Caragea preia functia de director de risc la Banca Transilvania

Cătălin Caragea a primit aprobarea BNR pentru funcția de Director General Adjunct, Chief Risk Officer la Banca Transilvania, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Cătălin Caragea a venit în Grupul Banca Transilvania cu peste 20 de ani de experiență în detalii

Luminița Runcan este noul director general al OTP Bank România

Luminița Runcan a primit aprobarea BNR pentru funcția de Director General OTP Bank România și este mandatată de Banca Transilvania să coordoneze integrarea OTP România în Grupul BT, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: În vasta sa experiență detalii

 



 

Ultimele Comentarii

  • LOAN OFFER

    Buna ziua Aceasta pentru a informa publicul larg că oferim împrumuturi celor care au nevoie de ... detalii

  • !

    Greu cu limba romana! Ce legatura are cuvantul "ecosistem" din limba romana cu sistemul de plati ... detalii

  • Bancnote vechi

    Am 2 bancnote vechi:1-1000000lei;2-5000000lei Anul ... detalii

  • Bancnote vechi

    Numar de ... detalii

  • Bancnote vechi

    Am 3 bancnote vechi:1-1000000lei;1-5000lei;1-100000;mai multe bancnote cu eclipsa de ... detalii