BANCI | Ultima Ora

Voucherele platite cu cardul Maestro pe site-urile de reduceri devin tot mai populare

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2012-08-20 11:14

Campania „Maestro iubeste internetul”, derulata in perioada 1.04 – 30.06.12, pe site-urile de reduceri, BestDealz.ro, FunDeal.ro si Vulping.ro i-a determinat pe numerosi posesori de carduri Maestro sa profite de ofertele cu extra discount. In cele trei luni, acestia au cumparat peste 110.000 de vouchere online cu Maestro, anunta MasterCard.

„Datele partenerilor nostri ne-au confirmat asteptarile: pe durata campaniei, numarul lunar de tranzactii a crescut chiar si de 14 ori – in aprilie, prima luna de campanie”, a declarat Gabriel Ghita, Business Development Manager CEE, MasterCard Europe. „Cifrele sunt cu atat mai importante cu cat nu ne raportam la anul anterior, ci la perioada dinaintea campaniei.”

Sub semnul sarbatorii Pastelui si al pregatirilor pentru mini-vacanta de 1 mai, luna de varf a campaniei a fost aprilie, chiar prima luna de promotie. In aceasta perioada, utilizatorii de carduri Maestro au cumparat un numar de aproximativ 40.000 de vouchere, inregistrandu-se o crestere a numarului de tranzactii de 1400% fata de luna anterioara.

„In 2012 am continuat majoritatea initiativelor derulate in ultimii ani. Spre exemplu, in 2011, MasterCard a incheiat parteneriate cu cei mai mari operatori din telecom si din domeniul site-urilor de discount, care s-au materializat in reduceri si premii extrem de atragatoare pentru utilizatorii de carduri Maestro. Aceste eforturi au condus la o evolutie foarte buna a pietei. In comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut, tranzactiile pe internet cu Maestro au inregistrat o dezvoltare rapida, cu mult peste media pietei, Maestro devenind astfel cardul preferat de tot mai multi romani pentru cumparaturi online”, a mai spus Gabriel Ghita.

Conceptul „Maestro iubeste internetul”, lansat anul trecut, a fost punctul central al mai multor campanii de incurajare a platilor cu cardul pe internet, alaturi de parteneri MasterCard din mai multe domenii.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Banca Transilvania are un rating mai bun

Fitch Ratings îmbunătățește rating-ul Băncii Transilvania, de la ”BB+” la ”BBB-”, cu perspectivă stabilă, pe termen lung, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga: Noul rating investment grade reflectă îmbunătățirea mediului detalii

Numele beneficiarului unui transfer bancar, afisat la 17 banci

BRD, Exim Banca Romaneasca si Credit Europe Bank sunt ultimele trei banci care au integrat recent serviciul afisare nume beneficar (SANB) oferit de Transfond, care afiseaza numele destinatarului unei plati, sub contul IBAN. Potrivit Transfond, serviciul are ca scop prevenirea fraudelor detalii

Banca Transilvania si-a imbunatatit perspectiva de crestere a ratingului

Moody’s Ratings confirmă rating-urile Băncii Transilvania acordate pentru prima oară în 2023 și îmbunătățeste perspectiva, de la stabilă la pozitivă, pentru rating-ul de depozit pe termen lung (Baa2) și rating-ul de emitent (Baa3), anunta banca intr-un comunicat, in detalii

Legea pentru plafonarea dobanzilor la creditele IFN-urilor, in vigoare de luni

Legea 243 din 2024 privind plafonarea dobanzilor la creditele acordate de IFN-uri (Institutii Financiare Nebancare) intra in vigoare, de luni, 11 noiembrie. Legea obliga IFN-urile sa limiteze dobanzile la 1% pe zi in cazul creditelor de pana la 5.000 de lei, 0,8% la imprumuturile de pana detalii

 



 

Ultimele Comentarii