Voucherele platite cu cardul Maestro pe site-urile de reduceri devin tot mai populare |
Autor: Bancherul.ro 2012-08-20 11:14 |
|
Campania „Maestro iubeste internetul”, derulata in perioada 1.04 – 30.06.12, pe site-urile de reduceri, BestDealz.ro, FunDeal.ro si Vulping.ro i-a determinat pe numerosi posesori de carduri Maestro sa profite de ofertele cu extra discount. In cele trei luni, acestia au cumparat peste 110.000 de vouchere online cu Maestro, anunta MasterCard.
„Datele partenerilor nostri ne-au confirmat asteptarile: pe durata campaniei, numarul lunar de tranzactii a crescut chiar si de 14 ori – in aprilie, prima luna de campanie”, a declarat Gabriel Ghita, Business Development Manager CEE, MasterCard Europe. „Cifrele sunt cu atat mai importante cu cat nu ne raportam la anul anterior, ci la perioada dinaintea campaniei.”
Sub semnul sarbatorii Pastelui si al pregatirilor pentru mini-vacanta de 1 mai, luna de varf a campaniei a fost aprilie, chiar prima luna de promotie. In aceasta perioada, utilizatorii de carduri Maestro au cumparat un numar de aproximativ 40.000 de vouchere, inregistrandu-se o crestere a numarului de tranzactii de 1400% fata de luna anterioara.
„In 2012 am continuat majoritatea initiativelor derulate in ultimii ani. Spre exemplu, in 2011, MasterCard a incheiat parteneriate cu cei mai mari operatori din telecom si din domeniul site-urilor de discount, care s-au materializat in reduceri si premii extrem de atragatoare pentru utilizatorii de carduri Maestro. Aceste eforturi au condus la o evolutie foarte buna a pietei. In comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut, tranzactiile pe internet cu Maestro au inregistrat o dezvoltare rapida, cu mult peste media pietei, Maestro devenind astfel cardul preferat de tot mai multi romani pentru cumparaturi online”, a mai spus Gabriel Ghita.
Conceptul „Maestro iubeste internetul”, lansat anul trecut, a fost punctul central al mai multor campanii de incurajare a platilor cu cardul pe internet, alaturi de parteneri MasterCard din mai multe domenii.
|
|