BANCI | Interviu

Raiffeisen explica de ce nu au functionat aplicatiile bancii in 29 octombrie: nu a fost un atac informatic

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2023-10-30 08:29

Aplicatiile Raiffeisen Bank nu au functionat in ziua de 29 octombrie 2023 timp de peste 12 ore, conform reclamatiilor clientilor bancii.

Motiv pentru care am trimis la Raiffeisen cateva intrebari:

- Care a fost cauza problemelor tehnice care au determinat nefunctionarea aplicatiilor Raiffeisen? A fost vorba de un atac informatic?

- Cum au fost afectati clientii bancii?

- Care a fost perioada in care acestea nu au functionat? Dupa cat timp a fost remediat incidentul?

- De ce a durat atat de mult solutionarea problemei?

- Cum au fost anuntati clientii despre aceasta problema? De ce anuntul pe Facebook s-a facut atat de tarziu?

Raspunsurile Raiffeisen:

"Pe parcursul zilei de duminică, 29.10.2023 clienții Raiffeisen Bank nu au putut folosi aplicațiile Smart Mobile, Smart Business, Raiffeisen Online PJ, Smart Token, nu au putut depune numerar la MFM-urile băncii și nu au putut autoriza plățile e-commerce cu ajutorul biometriei.

Situația a fost cauzată de situație tehnică neprevăzută la unul dintre echipamentele de infrastructură din data center-ul principal. Echipa Raiffeisen lucrează împreună cu furnizorul echipamentului pentru restaurarea funcționării acestuia, iar între timp am decis mutarea serviciilor în data centerul secundar, pentru a asigura stabilitatea serviciilor.

Comutarea serviciilor din data center-ul principal în cel secundar este un proces complex.

Putem afirma cu certitudine că nu a fost vorba de un atac informatic și garantăm că problema tehnică nu a pus în niciun moment în pericol datele și finanțele clienților noștri.

Toate tranzacțiile cu cardurile de debit și credit au fost funcționale și disponibile pe parcursul întregii zile.

Clienții au fost anunțați de starea serviciilor pe site-ul băncii, la secțiunea "Disponibilitatea Serviciilor Raiffeisen Bank" și paginile de social media ale băncii."

Vezi aici ce s-a intamplat duminica cu aplicatiile Raiffeisen si cum au comentat clientii bancii

Taguri: aplicatie mobile banking  Raiffeisen Bank  probleme functionare aplicatie mobile banking  reclamatie banca  banca  internet banking  mobile banking  reclamatie Raiffeisen Bank  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Interviu



Beneficiarul unui credit trebuie sa stie ce solutii are daca nu poate plati rata

La finalul celui de-al treilea trimestru din 2024, numărul negocierilor dintre consumatori și bănci în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a ajuns la 815, cel mai mare număr din cei aproape 9 ani de activitate ai detalii

IFN-urile nu vor sa rezolve reclamatiile clientilor prin CSALB

De la începutul anului românii au trimis către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) peste 2.100 de cereri de negociere cu băncile și IFN-urile. Sunt cu 20% mai multe decât în perioada similară a anului detalii

Aplicatia YOU BRD are probleme de functionare

Aplicatia YOU BRD are probleme de functionare, dupa ultima actualizare de saptamana trecuta, conform reclamatiilor primite de la cititori. Acestia se plang ca nu mai pot deschide aplicatia si sunt nevoiti sa o reactiveze. Insa in momentul cand incearca detalii

Masura de prevenire a fraudelor online: aplicatia Raiffeisen detecteaza preluarea controlului telefonului de alta aplicatie

• Observăm creșterea fraudelor cibernetice în care oamenii care fac plăți sunt păcăliți și pierd mulți bani • Mă surprinde naivitatea celor care cred că pot câștiga bani mulți și detalii

 



 

Ultimele Comentarii