BANCI | Ultima Ora

ING are in continuare probleme cu platile cu telefonul si aplicatia HomeBank

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2019-10-02 05:37

ING Bank are in continuare probleme, incepand de vineri, cu aplicatia de mobile banking Home Bank si serviciul inclus de plati cu telefonul mobil, INGPay.

Dupa ce vineri si pe parcursul urmatoarelor trei zile aplicatia Home Bank nu a functionat si implicit nici platile cu telefonul, astazi ING anunta, pe site-ul sau, ca nu este disponibil INGPay:

"Momentan, serviciul ING Pay este partial indisponibil pentru o parte dintre utilizatori. In cazul in care intampinati probleme, va recomandam sa emiteti un nou card." (vezi foto)

Home Bank, platile cu cardul si restul serviciilor apar ca fiind functionale.

Clientii ING s-au plans si ieri ca nu reusesc sa utilizeze INGPay, dupa instalarea ultimei versiuni HomeBank, disponibila de duminica seara:

"A reusit cineva sa faca INGPay sa functioneze? Eu nu reusesc nicicum sa sterg cardul virtual si sa generez unul nou pentru a putea plati prin NFC. Nici din aplicatie, nici din browser."

"Nu se mai poate plati cu telefonul. Eroare: nu autorizati tranzactia", s-a plans un alt client ING, ieri, pe Facebook.

"Am actualizat aplicatia, si la fel, nu merge plata cu scanare. Deja este deranjant, este a patra zi", s-a plans altcineva.

Aplicatia Home Bank a avut probleme de functionare de vineri dimineata, iar situatia nu s-a remediat decat duminica seara, conform situatiei serviciilor, de pe site-ul ING, insa unii clienti ai bancii au continuat sa se planga ca nu-si pot deschide aplicatia sau ca nu pot folosi unele functii si pe parcursul ultimelor doua zile.

Ieri, un cititor client ING ne-a semnalat ca aplicatia HomeBank nu doar ca nu se deschidea, dar si bloca utilizarea telefonului, iar alt cititor s-a plans ca i s-a triplat (inregistrat de trei ori) o plata facuta in HomeBank, in interfata web. (vezi aici detalii)

ING Bank nu a anuntat despre aceste probleme nici pe contul sau Facebook, nici printr-un comunicat, iar clientii sai s-au plans ca nici ei nu au fost notificati de catre banca, astfel incat sa evite situatii neplacute.

In schimb, ING anunta, chiar in timp ce serviciul INGPay figureaza ca fiind "partial indisponibil pentru o parte dintre utilizatori", ca cel responsabil de aceasta problema, Razvan Sighinas, Chief Information Officer @ING, este speaker la o conferinta: "va vorbi despre Digital Transformation in the Banking Industry". (LOL)

"Mai bine si-ar da demisia. Este degeaba acolo unde", a comentat cineva, pe Facebook. 

"E simplu la ING". De ce? Pentru ca nimic nu merge. Voi chiar nu-i puteti da afara pe aia de la IT si sa angajati niste oameni competenti?" intreaba alcineva.

(stire in curs de actualizare)

Taguri: ING Bank  reclamatie Provident  tehnologii bancare  internet banking  mobile banking  

Comentarii

Ionescu
Rezolvare
Trebuie blocat cardul, reinstalata aplicația. Și reactivat alt card mai ales dacă exista pe telefon și alte aplicații care folosesc NFC.



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Banca Transilvania are un rating mai bun

Fitch Ratings îmbunătățește rating-ul Băncii Transilvania, de la ”BB+” la ”BBB-”, cu perspectivă stabilă, pe termen lung, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga: Noul rating investment grade reflectă îmbunătățirea mediului detalii

Numele beneficiarului unui transfer bancar, afisat la 17 banci

BRD, Exim Banca Romaneasca si Credit Europe Bank sunt ultimele trei banci care au integrat recent serviciul afisare nume beneficar (SANB) oferit de Transfond, care afiseaza numele destinatarului unei plati, sub contul IBAN. Potrivit Transfond, serviciul are ca scop prevenirea fraudelor detalii

Banca Transilvania si-a imbunatatit perspectiva de crestere a ratingului

Moody’s Ratings confirmă rating-urile Băncii Transilvania acordate pentru prima oară în 2023 și îmbunătățeste perspectiva, de la stabilă la pozitivă, pentru rating-ul de depozit pe termen lung (Baa2) și rating-ul de emitent (Baa3), anunta banca intr-un comunicat, in detalii

Legea pentru plafonarea dobanzilor la creditele IFN-urilor, in vigoare de luni

Legea 243 din 2024 privind plafonarea dobanzilor la creditele acordate de IFN-uri (Institutii Financiare Nebancare) intra in vigoare, de luni, 11 noiembrie. Legea obliga IFN-urile sa limiteze dobanzile la 1% pe zi in cazul creditelor de pana la 5.000 de lei, 0,8% la imprumuturile de pana detalii

 



 

Ultimele Comentarii

  • LOAN OFFER

    Buna ziua Aceasta pentru a informa publicul larg că oferim împrumuturi celor care au nevoie de ... detalii

  • !

    Greu cu limba romana! Ce legatura are cuvantul "ecosistem" din limba romana cu sistemul de plati ... detalii

  • Bancnote vechi

    Am 2 bancnote vechi:1-1000000lei;2-5000000lei Anul ... detalii

  • Bancnote vechi

    Numar de ... detalii

  • Bancnote vechi

    Am 3 bancnote vechi:1-1000000lei;1-5000lei;1-100000;mai multe bancnote cu eclipsa de ... detalii